درخشش بانوان سابریست ایران در میان مدعیان آسیا

کد خبر: 831152

بخش انفرادی سابر بانوان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان ایران و قرارگرفتن نجمه سازنجیان در جمع هشت شمشیرباز برتر آسیا پایان یافت.

درخشش بانوان سابریست ایران در میان مدعیان آسیا

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز در تایلند آغاز شد و چهار نماینده ایران (کیاناباقرزاده، فائزه رفیعی، نجمه ساز نجیان، پریماه برزگر) در بخش سابر انفرادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

کیانا باقرزاده در دور گروهی با کسب ۲ پیروزی و سه شکست راهی مرحله بعد شد. باقرزاده در مبارزه بعدی خود در جدول ۶۴ نفره برابر حریف هندی خود ۱۵ بر ۸ پیروز شد، اما در جدول ۳۲ نفره مقابل فوکشیما از ژاپن ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

فائزه رفیعی در دور مقدماتی با سه پیروزی و دو باخت به جدول ۶۴ نفره صعود کرد. رفیعی در گام بعدی برابر حریف اندونزیایی خود ۱۵ بر ۹ پیروز شد و به جدول ۳۲ نفره راه یافت، اما در این مرحله با نتیجه ۱۵ بر ۵ مقابل شمشیرباز چینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پریماه برزگر دیگر سابریست کشورمان در دور مقدماتی ۵ پیروزی و یک شکست کسب کرد. برزگر در دور بعد (جدول ۶۴ نفره) با استراحت روبرو شد و در جدول ۳۲ نفره در رقابتی نزدیک با نجمه سازنجیان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ بازی را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

اما نجمه سازنجیان آخرین نماینده ایران با کسب سه پیروزی و ۲ باخت در مرحله گروهی موفق شد به جدول ۶۴ نفره راه پیداکند. سازنچیان در گام بعدی شمشیربازی از ویتنام را ۱۵ بر ۵ شکست داد و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد و در این مرحله مقابل پریماه برزگر ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد و به دور بعد راه یافت. نماینده کشورمان در جدول ۱۶ نفره حریف هنگ کنگی خود را مغلوب کرد و به جمع ۸ شمشیرباز برتر صعود کرد، اما در این مرحله ۱۵ بر ۷ نتیجه را مقابل ورزشکار کره‌ای واگذار کرد و از مسابقات کنار رفت.

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا تیم‌های ملی اپه آقایان و فلوره بانوان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها