وزیر ورزش در حال قایق سواری +تصاویر

کد خبر: 840352

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی قایقرانی بازدید به عمل آوردند.

وزیر ورزش در حال قایق سواری +تصاویر

خبرگزاری فارس: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک عصر امروز از اردوی تیم ملی قایقرانی بازدید کردند.

در این دیدار سلطانی فر و صالحی امیری از نزدیک در جریان برنامه‌های آماده سازی قایقرانان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا قرار گرفتند و همچنین با مربیان و ورزشکاران نیز صحبت کرده و آخرین وضعیت آن‌ها را جویا شدند. صالحی امیری و سلطانی فر سوار قایق موتوری شدن و در میان دریاچه با مسئولان فدراسیون قایقرانی به گفتگو پرداختند.

در ادامه سلطانی‌فر و امیری صالحی با ملی پوشان قایقرانی گپ و گفتگو کردند.

هدیه کاظمی و آرزو حکیمی ملی‌پوشان قایقرانی گفتند که ما در قایقرانی دو نفر هستیم و یک مدال می‌گیریم و پاداش یک ورزشکار را به ما می‌دهند. سلطانی‌فرد هم اظهار داشت: شما یک مدال می‌گیرید و پاداش شما هم به اندازه یک مدال است. این موضوع طبق آیین‌نامه است. مجللی، مربی تیم ملی قایقرانی هم گفت: ما یک سوم ورزشکاران پاداش می‌گیریم که وزیر ورزش در پاسخ به این موضوع عنوان کرد: ما اعلام می‌کنیم تا این موضوع را بازنگری کنند.

مادر رضا انصاری که پسرش از تیم ملی کاناپولو خط خورده است خطاب به وزیر ورزش گفت: فیلم عملکرد پسر من را ببینید و مشکل فنی وی را اعلام کنید. او همچنین از رئیس فدراسیون خواست تا کار به داوری وزیر ورزش برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها