ناصرپور، معروف‌خانی، ساروی و میرزازاده طلایی شدند

کد خبر: 845651

چهار مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در کشور هند بود.

ناصرپور، معروف‌خانی، ساروی و میرزازاده طلایی شدند

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر دهلی نو آغاز شد و در پایان رقابت‌های روز اول تیم ایران توسط پویا ناصرپور، بهرام معروف خانی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان ۵۵، ۶۳، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و شایان عفیفی در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف جائه آنگ از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۸-۰ به برتری رسید. ناصر پور در گام بعدی ودر مرحله نیمه نهایی بورونوف از قزقیزستان را ۸-۰ شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار فینال نیز با نتیجه ۸ بر صفر ویجی از هندوستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم بهرام معروف خانی پس از استراحت در دور نخست آسیبمایف از قزاقستان را ۱۰-صفر شکست داد. معروف خانی در مرحله نیمه نهایی ۷-۴ از سد تازایف از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد. وی در کشتی پایانی مقابل مدال کامول کوزیف از ازبکستان با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم شایان عفیفی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف بیک توردیف از قرقیزستان رفت و حریف خود را ۴-صفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت. عفیفی در این مرحله یاماساکی ازژاپن را ۱۰- صفر شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. عفیفی در دیدار فینال مقابل ساجان از هند با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدمهدی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل تویومورا از ژاپن در حالی که ۴-صفر جلو بود حریف خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کومار سونیل از هند به پیروزی ۹-۰ رسید و به فینال راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر از سد مایمایتی کایسایر از کشور چین گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ساونکوف از قزاقستان روبرو شد و حریف خود را با حساب ۲-۱ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله لیانگ از چین را ۸-صفر شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی نیز با نتیجه ۲ بر یک آریان پانوار از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های پنج وزن دوم فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها