مورینیو، روخو و دارمیان را تا ژانویه لازم دارد

کد خبر: 859283

ژزوه مورینیو به مارکوس روخو و ماتئو دارمیان گفته که می‌خواهد آنها در منچستریونایتد بمانند.

مورینیو، روخو و دارمیان را تا ژانویه لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، شبکه‌ی ESPN ضمن اعلام این خبر مدعی شد که روخو و دارمیان در طول تابستان از جمله بازیکنانی بودند که ژوزه مورینیو و باشگاه منچستریونایتد خود را برای جدایی آنها آماده کرده بودند. شایعات زیادی در مورد انتقال این دو بازیکن یونایتد مطرح بود اما با پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانه‌ی لیگ برتر انگلیس، حالا مورینیو از این دو خواسته که شیاطین سرخ را ترک نکنند.

بنا بر اعلام ای اس پی ان، مورینیو به این دو بازیکن خود گفته که دست‌کم تا پایان ماه ژانویه در اولدترافورد بمانند. منچستریونایتد در طول تابستان در جذب مدافعان میانی مورد نظر مورینیو ناکام بود و نتوانست مهره‌هایی مثل هری مگوایر بازیکن لسترسیتی و دیه‌گو گودین بازیکن اتلتیکو مادرید که آقای خاص برای آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بود، را به اولدترافورد بیاورد.

تنها مهره‌ی دفاعی اضافه شده به یونایتد دیوگو دالوت بود که از این هفته بعد از انجام عمل جراحی روی زانوی خود دوباره به تمرینات یونایتد ملحق شده.

اینها در حالی است که اخیراً شایعاتی مبنی بر انتقال روخو، ملی‌پوش آرژانتینی یونایتد به فنرباغچه مطرح شده است.

دارمیان هم علناً علاقه‌ی خود برای بازگشت به کشورش ایتالیا را اعلام کرده و باشگاه‌های یوونتوس، ناپولی و اینترمیلان خواهان جذب او هستند. ولی مورینیو به دلیل آنکه گزینه‌های چندانی در اختیار ندارد با اینکه در فصل گذشته با دارمیان رابطه‌ی چندان خوبی نداشت در اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، در مقابل لستر، از دارمیان به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها