خبر خوش علی‌دایی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه +عکس

کد خبر: 921939

علی دایی شخصیت مشهور و محبوب فوتبال ایران گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات نیکوکارانه خود در حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه منتشر کرد.

خبر خوش علی‌دایی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: پس از وقوع زلزله ۷.۲ ریشتری آبان‌ماه سال گذشته در استان کرمانشاه، بسیاری از هموطنانمان جان باختند و تعداد زیادی هم مجروح شدند. بلافاصله پس از وقوع این حادثه، مردم شریف کشورمان به همراه نیرو‌های امدادی به کمک زلزله زدگان شتافتند. در میان داوطلبان از هر قشر و صنفی اعم از سیاسیون، ورزشکاران، هنرمندان و مردم عادی در این حضور عاشقانه شرکت داشتند. علی دایی فوتبالیست مشهور و محبوب کشور نیز همچون گذشته از قافله جا نمانده و شاید بیش از دیگران در تلاش و تکاپو برای امدادرسانی به مردم زلزله زده بود.

این شخصیت مشهور و محبوب درباره اقدامات خود در این زمینه گزارشی جدید در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرد. علی دایی با انتشار پستی راجع به این موضوع نوشت:

«سلام به همه شما، با کمک شما عزیزان، تا به حال دو روستا را به طور کامل ساختیم و هفتاد و سه خانه در این دو روستا تکمیل شد، البته سی و پنج خانه که متاسفانه توسط بنیاد مسکن نیمه کاره رها شده بود را هم به طور کامل تکمیل کرده و به اتمام رساندیم. ساخت و ساز خانه‌های جدید در روستای سوم و چهارم هم در حال انجام هست که مانند همیشه، شما را در جریان روند تکمیل آن قرار می‌دهم».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها