نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال +حواشی بازی

کد خبر: 934263

نیمه اول مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پدیده شهرخودرو با نتیجه مساوی به پایان رسید.

نتایج دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال +حواشی بازی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده شهر خودرو با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ادامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم فولاد خوزستان و پدیده شهر خودرو از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد.

داور: محمدرضا اکبریان

کمک داوران: علیرضا ایلدروم - بابک عباسقلی زاده

کارت زرد: لوسیانو پریرا از فولاد و بهنام برزای از پدیده

کارت قرمز:-

گل: پریرا( دقیقه ۳۰) برای فولاد خوزستان و امین قاسمی نژاد( دقیقه ۴۲ پنالتی) برای پدیده

اتفاقات مهم بازی:

قطع و وصل مدام تصاویر تلویزیونی عجیب بود!

دقیقه ۲۷ بازی به دلیل مصدومیت بابک مرادی مسابقه چند دقیقه‌ای دچار وقفه شد.

گل فولاد: ارسال زمینی از جناح راست در محوطه جریمه به لوسیانو پریرا رسید و او هم با یک شوت زمینی و دقیق گل اول مسابقه را وارد دروازه پدیده کرد.

دقیقه ۳۲: پدیده با یک ضربه سر گلزنی کرد اما این گل از سوی کمک داور به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بعد از این گل آفساید، پدیده همچنان روی دروازه فولاد فشار زیادی را آورد.

پنالتی پدیده: دقیقه ۴۱ ضربه پنالتی پدیده را امین قاسمی نژاد زد را تبدیل به گل مساوی تیمش کرد.

دقیقه 87: زبیدی بازیکن فولاد یک موقعیت ایده آل را از دست داد و توپ او به تیرک دروازه پدیده برخورد کرد.

با این نتیجه فولاد 30 و پدیده 43 امتیاز شد و هر دو تیم در همان رده های 4 و 5 جدول باقی ماندند.

حاشیه دیدار فولاد - پدیده

تأخیر ۸ دقیقه‌ای در آغاز بازی و ابراز همدردی پدیده‌ای‌ها با سیل‌زدگان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده خراسان با هشت دقیقه تأخیر آغاز شد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پدیده خراسان در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال قرار بود از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز شود که محمدرضا اکبریان داور این دیدار در مراسم پیش از آغاز بازی به رنگ لباس یوسف بهزادی دروازه‌بان تیم پدیده ایراد گرفت و همین موضوع باعث تأخیر هشت دقیقه‌ای در آغاز این مسابقه شد.

* بازیکنان پدیده در مراسم پیش از بازی برای همدردی با سیل‌زدگان کشور با لباس‌های مشکی وارد زمین شدند.

* حدود 6 هزار تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه هستند.

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد پیش از آغاز بازی به سمت یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پدیده رفت و دو مربی پس از خوش‌و‌بش با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

تراکتورسازی یک - صنعت نفت صفر/ فاصله ۲ امتیازی با پرسپولیس حفظ شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دوباره خود را به فاصله دو امتیازی پرسپولیس صدرنشین رساند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این بازی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تراکتورسازی این شهر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر ‏‬به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا قرمزهای تبریز با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول و دو امتیازی پرسپولیس باقی بمانند.

تراکتورسازی در نیمه اول با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های زیاد سرانجام توانست دقیقه ۴۲ مسابقه توسط ساسان انصاری به گل برسد تا این نیمه با پیروزی شاگردان لیکنز به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز باز هم فشار تراکتورسازی ادامه پیدا کرد اما در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

حاشیه دیدار تراکتورسازی-صنعت نفت

استقبال ۵۰ هزار نفری تراکتوری‌ها و پیام ویژه بازیکن تراکتورسازی برای مردم لرستان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در حالی برگزار می‌شود که نزدیک به ۵۰ هزار نفر از این بازی استقبال کرده‌اند.

تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

هواداران تراکتورسازی که در هفته‌های گذشته حمایت خوبی از دیدارهای تیمشان داشته‌اند، با نزدیک 50 هزار تماشاگر از دیدار امروز استقبال کرده‌اند.

علی‌رغم آغاز بازی، هواداران تیم میزبان همچنان وارد ورزشگاه می‌شوند.

همزمان با ورود بازیکنان دو تیم به زمین، هواداران تراکتورسازی طرح موزاییکی این تیم را روی سکوهای مقابل جایگاه به نمایش گذاشتند.

اکبر ایمانی که پیش از این در صنعت نفت آبادان بازی می‌کرد، پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم مهمان رفت.

فردین عابدینی، حسین ساکی و فاخر ته‌امی نیز از تیم مهمان به سمت نیمکت سرخپوشان تبریزی رفتند. ته‌امی و عابدینی سابقه پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را در کارنامه دارند.

با توجه به مصدومیت یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری جایگزین این بازیکن شده است. انصاری در دیدار گذشته نیز جایگزین آنتونی استوکس شده بود. مهاجم گلزن تراکتورسازی از این بازی دوباره به ترکیب ثابت تیمش بازگشته است.

احمد موسوی، بازیکن تراکتورسازی با پوشیدن پیراهنی که روی آن به مردم لرستان تسلیت گفته شده بود برای گرفتن عکس تیمی با بازیکنان ترکیب اصلی، وارد زمین شد. روی پیراهن این بازیکن که اصلیتی لرستانی دارد، به زبان محلی نوشته شده بود "لرستان گلستان باش دوباره".

لحظاتی پس از آغاز بازی، بارش باران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هم شروع شد تا هواداران چترهای خود را باز کنند.

از دقیقه 15 بازی نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد تا بازی دو تیم زیر نور پیگیری شود.

سپاهان از کورس قهرمانی عقب افتاد/ پارس جنوبی 10 نفره به بازی برگشت

سپاهان با تساوی مقابل نساجی قائم شهر از کورس قهرمانی عقب افتاد.

در آخرین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، دو بازی همزمان در جنوب و شمال کشور برگزار شد.

در قائم شهر، نساجی میزبان سپاهان بود که این دیدار از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

با این تساوی بد موقع، سپاهان از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتاد و با ۴۷ امتیاز و اختلاف چهار امتیازی با پرسپولیس در رده سوم جدول جای گرفت.

نساجی قائم شهر نیز با یک تساوی دیگر، ۲۵ امتیازی شد و در رده یازدهم باقی ماند.

در دیگر بازی امروز، پارس جنوبی در شهر جم پذیرای استقلال خوزستان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود یاران تارتار خاتمه یافت.

گل نخست بازی را استقلال خوزستان توسط امیرحسین باقرپور به ثمر رسید. در ادامه و در نیمه دوم عماد میرجوان با تکلی خشن با کارت قرمز داور جریمه شد تا کار برای پارس جنوبی دشوارتر هم شود اما فشار حملات این تیم بیشتر شد تا در نهایت متین کریم زاده با یک شوت و اشتباه دروازه‌بان استقلال خوزستان گل مساوی را زد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۲+۹۰ فریبرز گرامی گل دوم پارس جنوبی را زد.

با این تساوی، پارس جنوبی با ۲۸ امتیاز به رده هفتم بازگشت و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

حواشی بازی نساجی و سپاهان

اعتراض به نحوه بلیت فروشی بازی نساجی و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی به دلیل اشکال فنی در سایت، خریداری بلیت بازی نساجی و سپاهان بصورت کاغذی و رو به روی ورزشگاه وطنی انجام می‌شود.

با توجه به اعتراضات اخیر طرفداران تیم نساجی مازندران به نحوه بلیت فروشی بازی بصورت اینترنتی و اشکال در سایت مربوط به فروش بلیت، مسئولان باشگاه قائم‌شهری تصمیم گرفتند تا سایر بلیت‌های فروش نرفته را رو به روی ورزشگاه وطنی به فروش برسانند.

با توجه به اینکه فقط 20 درصد از بلیت‌های بازی نساجی مازندران و سپاهان اصفهان به فروش رفته بود، هواداران تیم نساجی از شب گذشته تا امروز به نحوه بلیط فروشی اعتراض داشتند که در نهایت صدای اعتراضات به گوش مسئولان مربوطه رسید و این تصمیم اتخاذ شد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان امروز ساعت 17 و 45 در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد.

حضور ۲۰۰ تماشاگر اصفهانی در ورزشگاه شهید وطنی/حامد لک بالاخره تشویق شد حدود ۲۰۰ هوادار تیم سپاهان از اصفهان به قائم‌شهر آمدند تا تیم خود را تشویق کنند.

پس از ورود تیم سپاهان اصفهان به زمین تماشاگران اصفهانی تیم خود را تشویق کردند که این امر برای هواداران تیم میزبان خوشایند نبود و آن‌ها را به شدت هو کردند.

نیروی انتظامی و ماموران یگان ویژه در زمان ورود خبرنگاران و عکاسان به داخل زمین سخت گیری‌های بی موردی را انجام دادند که باعث ناراحتی خبرنگاران شد.

حامد لک دروازبان پرحاشیه تیم نساجی مازندران که پس از چندین هفته نیمکت نشینی با مصدومیت محمدامین رضایی در بازی با استقلال تهران دوباره به درون دروازه برگشته است پس از چندین ماه دوباره در ورزشگاه شهید وطنی از سوی هواداران قائم‌شهری تشویق شد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان دقایقی پیش در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر آغاز شد.

یزدانی بازی با استقلال را از دست داد/ گلایه شدید قلعه‌نویی از جلالی

مدافع تیم فوتبال سپاهان با کارت زردی که در دیدار با نساجی گرفت بازی با استقلال را از دست داد. سیاوش یزدانی با کارت زردی که در دیدار با نساجی از داور بازی حسین زرگر گرفت از بازی بعد محروم شد و دیدار آینده تیمش مقابل استقلال را از دست داد.

*تماشاگران نساجی در طول بازی بارها و بارها علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند.

*هنگامی که شعارهای تماشاگران نساجی زیاد شد قلعه‌نویی رو به جلالی گفت: چرا جلوی تماشاگران را نمی‌گیری؟ من در بدترین شرایط دست نساجی را گرفتم،۲ سال قبل زمانی که محمود فکری سرمربی نساجی بود، این تیم محتاج آب معدنی بود، همان زمان خودم کمک نقدی کردم و این را می‌توانید از فکری بپرسید. مالکان نساجی چه فرهاد صنیعی‌فر و چه رضا حدادیان را من به نساجی آوردم، حتی در دوره پرهام هم به نساجی کمک کردم، حالا حق من این است که در این ورزشگاه به من توهین شود؟

در ادامه رضا حدادیان یکی از مالکان نساجی هم از این مسئله ناراحت شد و هنگامی که هواداران مشغول شعار دادن بودند از درب وی آی پی بیرون آمد و با حرکت دست به هواداران اشاره می‌کرد: شعار ندهید.رضا حدادیان که از این موضوع بسیار ناراحت شده بود، گفت: مگر من و صنیعی فر را چه کسی به نساجی آورده، من واقعاً از دست آن عده از هواداران ناراحتم، نباید به قلعه نویی توهین می‌شد. هرچند مطمئنم این شعارها کار هواداران نبود، برخی از هواداران متاسفانه از یک جایی خط می‌گیرند، من شرمنده قلعه نویی شدم و از او عذرخواهی می‌کنم.

دیدار نساجی و سپاهان با تساوی بدون گل در جریان است.

حاشیه دیدار پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان

صحبت جالب تارتار با سرمربی حریف!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در جریان بازی به سرمربی استقلال خوزستان توصیه کرد که به بازیکنانش بگوید وقت را تلف نکنند!

در آغاز مسابقه حدود 200 هوادار پارس جنوبی خود را به ورزشگاه رسانده اند و استقبال خوبی از این مسابقه نشده است. این اولین مسابقه ای است که کمتر از یک هزار هوادار به ورزشگاه آمده اند.

*مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در آغاز مسابقه از سوی هواداران ویژه تشویق شد و تارتار برای هواداران ادای احترام کرد ک دست تکان داد.

*در مراسم ابتدایی مسابقه بازیکنان تیم پارس جنوبی با در دست داشتن بنری. عید مبعث را تبریک گفتند.

*اسکوربورد ورزشگاه در این مسابقه خاموش است.

*خبرنگاران با توجه به گرد و خاک در جایگاه خبرنگاران حاضر نشدند در این جایگاه بنشینند و در نقطه ای دیگر از ورزشگاه مستقر شدند و برای پوشش مسابقه کار دشواری دارند.

*در دقایق ابتدایی مسابقه که دروازه بان استقلال خوزستان در حال وقت تلف کردن بود، مهدی تارتار با سیروس نعمتی نژاد سرمربی استقلال خوزستان صحبت کرد و گفت: تساوی به درد هیچ کدام ما نمی خورد وقت را تلف نکنید!

*حجت محمدی گزارشگر این مسابقه است و در سال جدید نیز خبری از گزارشگران جنجالی صداوسیمای مرکز بوشهر نیست.

*در حالی که هوا آفتابی است اما نورافکن های ورزشگاه روشن شده است!

*هواداران پارس جنوبی در واکنش به وقت تلفی های فرزین گروسیان برعلیه وی شعار دادند که گروسیان در واکنش به شعار هواداران برای انها دست زد.

*مهدی تارتار در دقایقی از نیمه اول اعتراض شدیدی به داور این مسابقه داشت و هواداران نیز علیه داور شعار دادند.

دیدار دو تیم تا دقیقه ۳۴ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها