واکنش سرداز آزمون به تحقیقات پلیس!

کد خبر: 934282

سردار آزمون، مهاجم ایرانی عنوان بازیکن ماه مارس تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ را به خود اختصاص داد.

واکنش سرداز آزمون به تحقیقات پلیس!

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ، هواداران این تیم سردار آزمون را در یک نظرسنجی به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس انتخاب کردند. این مهاجم ایرانی در شش بازی ماه مارس 5 گل برای تیم زنیت به ثمر رساند.

رتبه دوم این نظرسنجی را ویلمار باریوس، هافبک کلمبیایی کسب کرد و یوری ژیرکوف، بازیکن خط دفاعی سوم شد.

پیش از شبکه تلویزیونی MATCHTV روسیه نیز با همکاری سازمان لیگ برتر روسیه از انتخاب سردار آزمون با آرای 20 هزار نفری به عنوان بازیکن ماه مارس این رقابت‌ها خبر داده بود.

سردار آزمون: کمک مالی به سیل‌زدگان وظیفه من است/ ترسی از تحقیقات پلیس روسیه ندارم سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ اعلام کرد ترسی از تحقیقات پلیس روسیه در پرونده انتقالش از روبین‌کازان به روستوف ندارد.

به گزارش خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه، سردار آزمون درباره تحقیق پلیس روسیه روی پرونده انتقالش در سال 2016 میلادی از روبین‌کازان به روستوف و حضور در یک بازی دوستانه تیم جدیدش بدون اجازه روبین‌کازان گفت: این مسئله مرا آزار نداده است. می‌دانم که مرتکب هیچ کار غیر قانونی نشده‌ام. کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا چنین بحث‌هایی مطرح شده است؟ می‌خواستند مرا بترسانند؟ این‌گونه پیش نرفت. از هیچ‌کس به جز خداوند ترسی ندارم.

مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره حضورش در جمع‌ سیل‌زدگان گلستانی و کمک به آنها گفت: متاسفانه شش نفر کشته شده بودند. من باید در آنجا حضور می‌یافتم زیرا شهرم بود. باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ نیز با تصمیم من به صورت حرفه‌ای رفتار و آن را درک کرد. مردم در رنج و سختی بودند و نیاز به کمک داشتند. از مدیران باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ می‌خواهم که به نحوی یاد و خاطره قربانیان سیل ایران را گرامی بداریم.

آزمون درباره میزان پول اهدایی به سیل‌زدگان ایران به خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه گفت: نمی‌خواهم درباره پول صحبت کنم. اگر هم پولی دادم وظیفه‌ام بوده است. البته گاهی اوقات این حمایت‌ها فقط ارتباطی با پول ندارد. حمایت‌هایی که می‌توانند برای مردم ضروری‌تر از پول باشند. اگر نگاهی به آنها بیندازید متوجه خواهید شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها