سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی برابر الاهلی چه گفت؟

کد خبر: 935284

سرمربی پرسپولیس گفت: مهم بردن بازی با الاهلی بود که به دست آوردیم.

سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی برابر الاهلی چه گفت؟

خبرگزاری ایسنا: برانکو ایوانکوییچ، سرمربی پرسپولیس، سه شنبه شب بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: قبل از هر چیزی رضایت خودم را از این برد اعلام می‌کنم. این پیروزی برای ما مهم و کلیدی بود. اگر این نتیجه را نمی‌گرفتیم، به احتمال زیاد از کورس رقابت برای مقام اول و دومی این مرحله عقب می‌افتادیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

او افزود: بازیکنانم تلاش زیادی داشتند. با اعتماد به نفس عمل کردند. تمرکز زیادی در طول ۹۰ دقیقه داشتند. همین‌طور از هواداران‌مان به خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم. این برد موفقیت بزرگی برای ما در لیگ ایران و در لیگ قهرمانان آسیا بود.

برانکو هم‌چنین درباره پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل الاهلی، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیزی، عملکرد به موقع و کسب شرایط ایده‌آل من را خوشحال می‌کند. روند نتایج درخشان‌مان را ادامه می‌دهیم. البته به نتیجه نگاه نمی‌کنم. مهم کسب برد است، یک هیچ یا پنج هیچ؛ فرقی ندارد. ما می‌توانیم بهتر از این شویم. دلیل بیش‌تری برای خوش‌بینی خواهیم داشت. سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان دنبال پیروزی بودند. انتظار دارم و مطمئن هستم که در بازی‌های بعد بهتر و زیباتر بازی خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی برابر الاهلی چه گفت؟

عرب: برد به موقعی بود/ هزینه این بازی ۱۰ برابر یک بازی خانگی بود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید هزینه‌های باشگاهش برای برگزاری دیدار با الاهلی در کشور ثالث ۱۰ برابر دیدارهای خانگی است.

به گزارش ایسنا، ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس پس از برتری دو گله این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: بازی خیلی خوبی بود. کادر فنی و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و برد به موقعی کسب کردیم.

او ادامه داد: بلیت‌فروشی جالب نبود و از رایگان بودن بازی اطلاعی ندارم. من همیشه می‌گویم وضع باشگاه خوب است و چون اگر نگوییم فایده‌ای ندارد چون کسی به ما کمک نمی‌کند. این سفر برای ما ۱۰ برابر هزینه داشت و آن را با یک دهم هزینه در تهران انجام می‌دادیم. تمام هزینه‌های سفر مثل حمل‌و نقل، پرواز، هتل و کرایه زمین دلاری بود. باید به فکر درآمدی ثابت برای این هزینه‌های ناگهانی باشیم. وزارت ورزش امکان کمک ندارد اما باید فکری به حال این هزینه‌ها شود. هزینه‌های انجام شده ۱۰ برابر است نکته بد این است که این ۱۰ برابر دلاری است نه ریالی. روز گذشته من با مشکل انتقال ارز مواجه شدم که این اتفاق خوبی نیست.

عرب اضافه کرد: من نامه‌ای را برای این هزینه‌ها برای وزرات ارسال کردم و نامه دیگری هم در این راستا ارسال کردیم. هزینه ناظران و داوران در این سفر با ما بود و مجبور بودیم یک هتل مجزا برای آن‌ها و یک هتل برای بازیکنان بگیریم. اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد هزینه‌های ما کم‌تر بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها