مرزبان: در مورد سرمربی جدید تیم ملی اطلاعاتی دارم اما نمی‌توانم بگویم!

کد خبر: 935671

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تقابل با پدیده را سخت ارزیابی کرد.

مرزبان: در مورد سرمربی جدید تیم ملی اطلاعاتی دارم اما نمی‌توانم بگویم!
خبرگزاری تسنیم: علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: تیم پدیده این فصل نتایج مثبت و خوبی گرفته است. در نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود اما در همین بازی‌های باقی‌مانده هم برای کسب سهمیه بازی می‌کند و همین کار ما را سخت خواهد کرد.

وی افزود: تیم پدیده اکنون بسیار سازمان‌یافته شده، نتایج خوبی کسب می‌کند و بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد و اکنون این تیم بین مردم مشهد به عنوان یک عضو از خودشان شده است. مردم مشهد به فوتبال خوب احترام می‌گذارند و ورزشگاه جدید هم کمک می‌کند که مردم برای حمایت از تیم بیایند، چون این ورزشگاه نزدیک خانه‌های‌شان است. این افتخار یک شهر است که مردم می‌توانند از تیم شهرشان حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با تمجید از تیم خودش گفت: ما تا به اینجای فصل بازی‌های فوق‌العاده خوبی را انجام داده‌ایم و برای همه مدعیان مشکل ایجاد کردیم اما با وجود بازی‌های خوب نتایج خوب نگرفته‌ایم با این حال امیدواریم که با این شرایط تیم را در لیگ برتر نگه داریم و امید زیادی داریم که با نتیجه گرفتن در بازی‌های خانگی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این نوید را به مردم مسجدسلیمان می‌دهیم که آنها سال آینده هم در لیگ تیم دارند. ما مردم و هواداران خوش قلبی داریم که فوتبال را دوست دارند. از هفته آینده مصدومان ما هم اضافه خواهند شد که برای بازی با استقلال خوزستان، آنها آماده می‌شوند. شاید روی کاغذ بازی راحتی با استقلال خوزستان داشته باشیم اما این بازی برای ما یک دربی بزرگ در استان خوزستان است که نتیجه آن هم اهمیت زیادی برای دو تیم دارد. مصدومان زیادی هم برای این بازی داریم و بازیکنانی چون شادکام، محمد پاپی، موسی کولیبالی و... مصدومانی هستند که برای بازی با پدیده در خانه ماندند تا به بازی بعدی برسند. امیدواریم که در بازی فردا مردم مشهد از ما راضی باشند. امیدوارم نه فردا، اما در ادامه راه پدیده بتواند با بازی‌های خوب برای مردم مشهد سهمیه آسیایی بگیرد.

مرزبان که سابقه هدایت تیم پدیده مشهد را دارد، با بیان اینکه از حضور در این شهر احساس خوبی دارد، گفت: مردم مشهد قلب پاکی دارند و دیروز با هسلر (دستیار سابقش در پدیده مشهد) صحبت می‌کردم و به او گفتم که به مشهد می‌روم و به مردم اینجا سلام رساند. زمانی که با هسلر اینجا بودیم، تیم خوبی داشتیم و فوتبالی با کلاس و کلاسیک را انجام می‌دادیم، اما مشکلات مالی شرایط ما را پیچیده کرد. در پدیده فوتبالی شرافتمندانه را انجام می‌دادیم و همان زمان از جیب‌مان خرج می‌کردیم تا تیم در لیگ برتر بماند و همین اتفاق هم افتاد. من اینجا خاطرات خوبی دارم و قلبم از محبت مردم مشهد پر است که کسی نمی‌تواند این محبت را از من بگیرد.

وی در خصوص شرایط دیدار با پدیده خاطرنشان کرد: من در تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس، پیکان و ... بوده‌ام و مربیگری کرده ام. هیچ وقت اجازه نمی‌دهم احساس ما بر منطق حاکم شود. ما به تک تک بازی‌ها فکر می‌کنیم و برای بازی فردا هم دو تیم متفاوت از دو شهر متفاوت و با دو تفکر متفاوت مقابل یکدیگر بازی می‌کنند که امیدوارم بازی خوبی شود. برنامه‌ام حفظ تیم در لیگ برتر است و این برای من اهمیت زیادی دارد. حفظ تیم هم دور از دسترس نیست، چون تجارب متفاوتی دارم. با تیم‌هایی بازی کرده‌ام که قهرمان شده‌اند یا مربی تیم‌هایی بوده‌ام که قهرمان شدیم و از طرفی با تیم‌هایی کار کرده‌ام که در آستانه سقوط بودند و آنها را حفظ کردیم که در شهرداری ماهشهر و در شرایط سختی تیم حفظ شد. این مسئله‌ای است که به من امید زیادی می‌دهد تا در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص هدف این تیم که ماندن در لیگ برتر است و اینکه برای رسیدن به این هدف چه شرایطی را دنبال خواهد کرد، گفت: به نظرم کیفیت فوتبالی را باید لحظه به لحظه تعقیب کرد. رسیدن به آن هدف خاص آرزوی بزرگی نیست که شما بخواهید از ابتدای مسیر به انتهای جریان فکر کنید که چه می‌شود، مهم جزئیات است که شما بازی به بازی فکر کنید و آخر جریان شاید هدف بزرگ به شما برسد، اما باید این ضرب المثل قدیمی ایرانی را بگویم که برای رسیدن به قله باید از سنگ ریزه‌ها عبور کنید و این سنگ ریزه‌ها اهمیت زیادی در مسیر دارد.

مرزبان در خصوص سیلی که بخش‌های زیادی از کشور را گرفته است، گفت: در مورد سیل ابتدا باید به کسانی که در این جریان زندگی‌شان را از دست دادند یا جان نزدیکان آنها از دست رفت، تسلیت بگویم. از دست رفتن جان کودکان، جوانان و سایر مردم با هیچ بهایی قابل جبران نیست. این یک چیز طبیعی است که نباید غرور مردم بشکند و نباید با این مردم طوری برخورد شود که آنها احساس کنند ما مردم فقیری هستیم. اگر پولی به این مردم کمک می‌شود، از پول خودشان است. اگر سرمایه‌ای در سیل صرف می‌شود، سرمایه خود مردم است و نباید طوری رفتار شود که این کمک‌ها این احساس را به مردم بدهد که شما فقیر و محتاج هستید. نباید هیچگونه فخرفروشی به مردم شود و ما همه انسان هستیم. همه مردم این کشور هستیم و باید این احساس بین همه مردم باشد که به یکدیگر کمک کنند. اگر مردم خوزستان، لرستان، ایلام، شیراز یا سایر شهرها از جان خودشان برای حفظ این خاک گذشتند، اکنون وظیفه همه ماست که به آنها کمک کنیم.

وی افزود: این مردم عضوی از زندگی ما هستند و باید در قلب خودمان آنها را نگه داریم. باید این احساس را به مردم بدهیم که در کنارشان هستیم تا این بحران را کنار هم حل کنیم. اتحاد ملی و عشق ما می‌تواند به مردم کمک کند و باید این حس را به آنها بدهیم. در زمانی که این مردم مبارزه کردند، شهید دادند و نوجوانان 13، 14 ساله آنها از جان‌شان گذشتند تا این خاک را حفظ کنند و تمام هستی‌شان را دادند، اکنون کمک به آنها نباید با فخرفروشی باشد و اگر کمکی می‌کنیم، وظیفه ماست و وظیفه انسانی همه ما باید باشد. مردم سیل زده عضوی از این خاک هستند و باید برای وطن و همبستگی این احساس را از خودمان دور کنیم، این احساس که ما به مردمی کمک می‌کنیم که چیزی ندارند، بلکه این کمک به مردمی است که در سیل زندگی‌شان را از دست دادند. همه کمک کنیم تا انسانیت ما رنگ دیگری بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص تیم ملی گفت: طبیعتاً در مورد تیم ملی اطلاعات خوبی دارم، اما مرا ببخشید که نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. وظیفه انسانی من است که چیزی در این خصوص نگویم. اطلاعاتی دارم در مورد این مسئله که چه کسی سرمربی خواهد شد اما مرا ببخشید که نمی‌توانم راجع‌به این موضوع صحبت کنم.

مرزبان در خصوص شرایط مالی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: پرداختی بخشی از بازیکنان را به 50 درصد رسانده‌ایم و یک بخش دیگر از بازیکنان هم تا 30 درصد دریافتی داشته‌اند، اما یکسری بازیکنان که نیم فصل به تیم ما آمدند، اصلاً پولی نگرفتند. احتمالاً هفته آینده بتوانیم همه را به 50 درصد دریافتی برسانیم، چون نه تنها بازیکنان بلکه کادر فنی، پزشکی و تدارکات همه روی 30 درصد دریافتی هستند و چیزی که اینجا اهمیت دارد، وفاداری به مردم است. نسبت به شرایط مالی اعتراض داریم اما کار فنی‌مان را انجام می‌دهیم و این بسیار مهم است که اتحاد خوبی بین اعضای هیئت مدیره ما وجود دارد و آقای نصیریان دوست، مدیرعامل ما و آقای قباد ناصری از مدیران نفت و هیئت مدیره باشگاه خیلی کمک می‌کنند تا پرداختی همه اعضای تیم به 50 درصد برسد. اتحاد خوبی بین مدیران، کادرفنی، بازکینان و هواداران وجود دارد تا بتوانیم به هدف ماندن در لیگ برتر، برسیم.

گل‌محمدی: کسب سهمیه آسیا دست خودمان است/ چوچو نیاز به زمان دارد

گل‌محمدی: کسب سهمیه آسیا دست خودمان است/ چوچو نیاز به زمان دارد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای کسب سهمیه همه چیز دست خودمان است، چون دو بازی با رقبای مستقیم‌مان در مشهد داریم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: در روزهای سختی که مردم کشورمان دارند و این روزها را سپری می‌کنند که از مشکلات آنها اقتصادی و معیشتی گرفته تا سیل است، شاید صحبت کردن در مورد فوتبال بی‌معنا باشد، اما برای احترام به مردم باید در خصوص فوتبال هم صحبت کرد. ابتدا باید از مردم بابت کمک‌هایی که به مردم سیل زده می‌کنند، تشکر کنم و امیدوارم مسئولان هم کمک بیشتری به مردم داشته باشند. فقط دعا کردن و کارهای عجیب و غریب کمکی به مردم نخواهد کرد و باید آستین‌ها را بالا بزنند و کمک عملی کنند. امیدوارم همه مردم کنار هم باشیم تا از این وضعیت بیرون بیاییم و مردم زندگی عادی‌شان را داشته باشند.

وی افزود: 6 بازی در پیش داریم و برای ما همه این 6 بازی حکم فینال را دارد. فردا اولین فینال ما مقابل یک تیم جنگنده است و با کیفیت بازی‌هایی که این تیم داشته و فیلم‌هایی که از بازی‌هایش دیده‌ایم، به نظرم با آن نمایشی که آنها داشته‌اند، باید امتیازهای بیشتر می‌گرفتند. یک تیم خوب که مربی خوبی هم دارد و امیدوارم که بتوانیم مقابل آنها نتیجه بگیریم. در این هفته کسب نتیجه برای ما اهمیت زیادی دارد و کسب سه امتیاز هدف اصلی ماست که امیدوارم بتوانیم با یک نمایش خوب به این هدف برسیم. در این هفته‌ها حمایت‌های خوبی از سوی مردم داشتیم و هدف ما همیشه شاد کردن دل آنها بوده که امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را در حضور آنها کسب کرده و جایگاه‌مان را حفظ کنیم. گرفتن این سه امتیاز برای ما بسیار واجب و البته حساس و مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص اینکه با توجه به دیدار سپاهان و استقلال، پدیده می‌تواند در صورت برتری مقابل نفت مسجدسلیمان شرایط مناسبی در جدول داشته باشد، گفت: این بازی همانطور که گفتم خیلی حساس است و با توجه به دیداری که به آن اشاره کردید، شاید سه امتیاز این بازی بتواند جایگاه ما را یک پله ارتقا بدهد، البته برای کسب سهمیه همه چیز دست خودمان است، چون دو بازی با رقبای مستقیم‌مان در مشهد داریم که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم و آن دو بازی اهمیت زیادی در جایگاه ما در جدول دارد.

گل‌محمدی درباره وضعیت چوچو و اینکه آیا از او مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: او دو سه جلسه بیشتر در تمرینات ما نبوده و با توجه به اینکه مسافتی طولانی را طی کرده، باید در شرایط تیم و بازی قرار بگیرد و نیاز به زمان دارد. باید کم کم به او فرصت داد، کیفیتش را دید و آرام آرام این بازیکن را به ترکیب اضافه کرد.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکن مصدوم یا محرومی برای بازی فردا دارد یا نه، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست و خوشبختانه نه بازیکن مصدوم و نه بازیکن محروم داریم.

گل‌محمدی: کسب سهمیه آسیا دست خودمان است/ چوچو نیاز به زمان دارد

لیکنز: تقابل با سپیدرود سخت‌ترین بازی ما تا پایان فصل است سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بازی با سپیدرود را سخت‌ترین تقابل این تیم تا پایان فصل توصیف کرد.

جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, اظهار داشت: امروز صبح جلسه تمرینی داشتیم. یک مشکل کوچک داریم و آن نداشتن سوگیتای آسیب دیده است. همینطور موسوی که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شده و باید بررسی کنیم. شنیدم که رشت، شهر باران است و می‌دانم محسن فروزان اهل رشت است. همه چیز فوق‌العاده است و بازی فردا اهمیت خاص خودش را برای ما دارد. بازی فردا مهمترین بازی ما تا اینجای کار است و اهمیت زیادی برای ما دارد. همانطور که می‌‌دانید ما از منطقه کوهستانی به کنار دریا آمده‌ایم که اینجا شرایط خودش را دارد و باید در زمینی با چمن مصنوعی بازی کنیم اما به هر حال ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از زمانی که به ایران آمده‌ام در لیگ هیچ بازی آسانی نداشتیم و همه تیم‌ها خوب هستند و این جزئیات هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. در حال حاضر 37 گل زده‌ایم و بهترین خط حمله را داریم و 15 گل خورده‌ایم اما آما‌رها نتیجه را رقم نمی‌زنند. تا انتهای فصل 6 بازی داریم و بازی فردا سخت‌ترین بازی ما در این 6 بازی است. تمرینات خوی و ایده‌آلی را انجام داده‌ایم و باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

سرمربی تراکتور‌سازی درباره اینکه این تیم فصل قبل در رشت مغلوب سپیدرود شده است, تصریح کرد: بحثی که گفتید می‌تواند برای ما بحث انگیز‌ه‌ای باشد و می‌تواند انگیزه بازیکنان مرا برای این بازی بیشتر کند.

لیکنز راجع به اینکه با توجه به وضعیت تراکتورسازی در بالای جدول و وضعیت سپیدرود در پایین جدول این بازی می‌تواند برای دو تیم بازی مرگ و زندگی باشد، گفت: بازی فردا می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد اما معتقد نیستم که بازی مرگ و زندگی است.

وی راجع به اینکه تراکتورسازی تاکنون قهرمان لیگ برتر نشده است اظهار داشت: من فکر می‌کنم فردا مقابل سپیدرود بازی داریم. من همیشه به آمار اهمیت دادم و به تمرین و تلاش سخت باور دارم اما تاکنون هیچ قولی هم برای قهرمانی نداده‌ام و تنها قول من این است که تیم ما خوب کار کند. زنوزی چند ماه قبل از فصل باشگاه را خریده است و تراکتورسازی باشگاه جدیدی به حساب می‌آید. همه چیز در باشگاه تغییر داشته و باشگاه دارد ساختارش را بهبود می‌بخشد. همه چیز برای ما نتیجه و قهرمانی نیست و هدف این است که باشگاه بهتری داشته باشیم. در تراکتورسازی ملاک ما نتایج نیستند. مسئولیتی که از روز اول در باشگاه داشتیم این بود که به باشگاه ثبات بدهیم تا در آینده یکی از قدرت‌های لیگ ایران باشیم. فقط به ثبات و نگاه به آینده تمرکز می‌‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص اینکه سپیدرود یک باشگاه مردمی و خصوصی است اما حال و روز خوبی ندارد ولی تراکتور‌سازی موفق شده عملکرد خوبی داشته باشد و آیا پول‌های زنوزی باعث نتیجه گرفتن تراکتورسازی شده است, عنوان کرد: بحث فقط پول نیست. بحث این است که وقتی مالک باشگاه را خریداری می‌‌کند, هدفی دارد. ما طرفداران زیادی داریم و باید ببینیم که باشگاه چه هدف و نگاهی به آینده دارد. باید خودمان را نشان بدهیم و بازخورد تمرینات‌مان را در زمین ببینیم که چه کار‌هایی انجام داده‌ایم. خیلی ساده است باید فقط سخت کار کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌مان تلاش کنیم.

لیکنز درخصوص اینکه فردا تراکتورسازی می‌تواند مقابل هواداران سپیدرود کار سختی داشته باشد, اشاره کرد: بازی مقابل هواداران پرتعداد سپیدرود برگزار می‌شود و این کار را برای ما سخت می‌کند اما ما برای بازی فردا همان آماده‌سازی مقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را داشته‌ایم و نگاه‌مان به این بازی کاملاً‌حرفه‌ای است. آماده‌سازی ما برای این بازی دقیقاً مانند سایر بازی‌های لیگ است. این بازی یک بازی بیرون از خانه و سخت است اما ما آماده شده‌ایم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. همیشه بحث فنی نیست که در بازی تاثیر می‌گذارد و بحث‌های ذهنی و روانی هم در مسابقه دخیل است که ما سعی کرده‌ایم مثل بازی گذشته خودمان را از این جهت نیز آماده کنیم.

گل‌محمدی: کسب سهمیه آسیا دست خودمان است/ چوچو نیاز به زمان دارد

دست‌نشان: تراکتورسازی مهیای قهرمانی است/ بازی بعدی‌مان حساس‌تر است سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تقابل با تراکتورسازی را جدال با تیمی دانست که مهیای قهرمانی است.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود و تراکتور‌سازی تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی از هر نظر برای قهرمانی مهیاست. بازیکنان کاملی دارد و یک مربی خارجی آورده که از مربیان خوب محسوب می‌شود. روبروی این تیم ما هستیم که برای نام سپیدرود با تمام وجود می‌جنگیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم و محکوم به پیروزی هستیم. کمبودها را فراموش کرده و تلاش می‌کنیم مانند دیدارهای قبل، بازی‌های باکیفیتی به نمایش بگذاریم. حضور پرتعداد هواداران عاشق سپیدرود می‌تواند انگیزه و انرژی زیادی برای ارائه یک بازی باکیفیت به ما بدهد. امیدوارم بتوانیم دست به دست هم بدهیم و این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. می‌دانیم تراکتورسازی در فاز هجومی خطرناک است و برای خنثی کردن آن برنامه داریم. سپس باید از نقاط ضعفی که در هر تیمی از جمله تراکتورسازی وجود دارد، استفاده کنیم.

سرمربی سپیدرود درخصوص اهمیت فراوان نتیجه بازی فردا برای بقا یا سقوط این تیم گفت: پیروزی یا شکست در بازی فردا، تضمینی برای ماندن یا ناامیدی از بقا نیست. پس از دیدار فردا، یک بازی تعیین‌کننده با نفت در مسجدسلیمان داریم که این مسابقه مهمتر و حساس‌تر است. ما باید در این 6 بازی بتوانیم بیشتر از حریف خود که فعلاً نفت است، امتیاز جمع کنیم. شاید تیم‌های دیگر هم خطر سقوط را احساس کنند.

« به این فکر نمی‌کنم که بازی با تراکتورسازی، بازی مرگ و زندگی است.»، دست‌نشان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: پیروزی در زمین خودمان و در حضور این همه هوادار، راحت‌تر از شهرهای دیگر است، چون ورزشگاه‌های شهرهای دیگر در ارتفاع هستند. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی با کیفیتی مطلوب ارائه کنیم. مطمئنم بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند و مردم رشت را درک می‌کنند. دو سوم بازیکنان سپیدرود بومی هستند و با عشق بیشتری بازی می‌کنند.

وی در مورد کنار گذاشتن رومن چاچوا از تیم سپیدرود تصریح کرد: او از لحاظ فنی به هیچ وجه در حد و اندازه تیم اصلی نبود. ما در دفاع راست بازیکنانی داشتیم که می‌توانستند در ترکیب اصلی بازی کنند یا به عنوان جانشین وارد زمین شوند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه چاچوا نفر نوزدهم این تیم بود و جایی در لیست 18 نفره تیم نداشت، اظهار داشت: با توجه به اینکه این بازیکن هزینه‌های دیگری هم داشته، از من خواستند اگر از او استفاده نمی‌شود با او تسویه حساب کنند. من به جوانان بومی و ایرانی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم زمانی بازیکن خارجی باید به فوتبال ما بیاید که فیکس یا تأثیرگذار باشد وگرنه نباید او را روی نیمکت تیم بنشانیم. من چاچوا را در اختیار باشگاه قرار دادم تا هر تصمیمی می‌خواهند درخصوص او بگیرند.

دست‌نشان با اشاره به مصدومان تیمش گفت: تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند که این به شرایط نامساعد ما از نظر امکانات برمی‌گردد. هفته گذشته با اتوبوس به اصفهان رفتیم و با اتوبوس به رشت بازگشتیم. کسانی که فوتبال بازی کرده یا از علم پزشکی آگاه باشند، متوجه می‌شوند چه عوارض و مصدومیت‌هایی در پی سفرهای اتوبوسی ایجاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسائل استراحتی و ریکاوری بازیکنان و رفت و آمد آنها تأثیر زیادی دارد که ما به همین خاطر، چند بازیکن تیم‌مان را از دست دادیم، البته جوانان خوبی داریم و از این بابت نگران نیستیم. امیدوارم بتوانیم از جوانی این بازیکنان استفاده کرده و جای غایبان سپیدرود را پُر کنیم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به پرسشی در مورد غایبان تیمش برای دیدار برابر تراکتورسازی تصریح کرد: بازیکن محروم که نداریم. اشتباهاتی در باشگاه رخ داده و مصدومان تیم، جلو جلو اعلام شدند که کار کاملاً آماتور یکی از عوامل باشگاه بود. او با این کار، دست ما را برای تیم‌های رقیب رو کرده است. کوروش ملکی، حسین ابراهیمی و لوکا نوزادزه مصدومان ما هستند. محمد علیزاده هم مشکل سربازی دارد و مشکلش را پیگیری می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها