درگیری هواداران پارس و پرسپولیس روی سکوها +عکس و فیلم

کد خبر: 940390

هواداران پارس جنوبی و پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت با حضور ماموران این درگیری خاتمه پیدا کرد.

درگیری هواداران پارس و پرسپولیس روی سکوها +عکس و فیلم

خبرگزاری فارس: تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس از ساعت 21 و 30 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت و شاگردان برانکو در صورت کسب امتیاز از این بازی قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

* هواداران پرسپولیس در چند نوبت علیه تیم استقلال شعار دادند.

هواداران تیم پرسپولیس سرود قهرمانی خود را در ورزشگاه شهر جم سر دادند.

* در اتفاق جالب توجه هواداران تیم‌های پرسپولیس و پارس در برخی سکوها در کنار هم نشسته بودند که این مسئله باعث درگیری‌هایی روی سکوها شد.

* حدود 9 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر هستند و این در حالی است که ترافیک سنگینی بیرون ورزشگاه به وجود آمده است.

* با وجود محدودیت‌هایی که برای ورود هواداران به ورزشگاه در نظر گرفته شده اما هواداران زیادی در تلاش هستند تا وارد استادیوم شوند.

پس از درگیری‌هایی که بین هواداران دو تیم به وجود آمد در نهایت ماموران نیروی انتظامی بین هواداران قرار گرفتند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

* بین برخی هواداران و ماموران نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه پس از درگیری‌هایی که بوجود آمد بطری‌های آب را به کنار زمین می‌انداختند.

* هواداران خشمگین در ورزشگاه به فنس‌های کنار زمین حمله کردند.

* حدود 70 درصد از ظرفیت ورزشگاه را هواداران تیم پرسپولیس تشکیل می‌دهند.

برای هواداران داخل استادیوم موسیقی‌های شاد پخش می‌شد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با پارس جنوبی مشخص شد

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل پارس جنوبی مشخص شد. تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت که در صورت کسب حتی یک امتیاز از این بازی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

برانکو برای این بازی تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور به زمین خواهد فرستاد.

برانکو ورزشگاه تختی را منفجر کرد/ کنایه پرسپولیس‌های به سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وارد ورزشگاه تختی شهر جم شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. رانکو ایونکوویچ لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی شهر جم شد و هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. برانکو به سمت هواداران تیم پرسپولیس رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

تقریبا سه چهارم ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس است.

* زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو هم به همراه برانکو وارد زمین شد و مشغول فیلم‌برداری از تماشاگران پرسپولیس شد.

* سروش رفیعی، محمد نادری و چند بازیکن دیگر پرسپولیس نیز وارد زمین شدند و با دیدن هواداران پرسپولیس به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

* بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در کنار زمین شاهد دور افتخار برانکو در ورزشگاه بود.

* هواداران پارس جنوبی بنری در ورزشگاه نصب کرده‌اند که روی آن زده شده خلیج فارس یار ماست پارس جم افتخار ماست.

* هواداران پرسپولیس نیز شعار می‌دادند پرسپولیس ایرانیم حالا حالاها قهرمانیم که این شعار در کنایه به شعار هواداران سپاهان است که گفته‌اند حالا حالاها قهرمانیم.

* سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در ورزشگاه حضور دارد.

*حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به شهر جم آمده است. این در حالی است که برخی از مسئولان سراغ مهدی تاج رئیس فدراسیون را هم می‌گیرند.

دیدار دو تیم ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود و این در حالی است که ورزشگاه از ساعتی پیش ظرفیتش تکمیل شده و حتی روی برخی از دیوارها نیز تماشاگران نشسته‌اند پرسپولیس در صورت پیروزی یا تساوی در این مسابقه برای سومین‌بار متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

حاشیه دیدار پرسپولیس در جم؛ جا برای تماشاگران روی فنس‌ها هم نیست!+عکس

پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه جم به میدان می‌رود که جا برای هواداران بر روی فنس‌ها هم وجود ندارد. در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس در جم میهمان پارس جنوبی است و این دیدار از ساعت 21:30 آغاز می‌شود.

بر این اساس ورزشگاه پیش از آغاز این دیدار پر شده است و جا برای هواداران نیست. بسیاری از تماشاگران هم بر روی فنس‌های ورزشگها نشسته‌اند به طوری که جایی برای نشستن آن‌ها هم وجود ندارد.

شاگردان برانکو با تساوی یا پیروزی در این بازی قهرمان می‌شوند.

حواشی بازی استقلال و سپیدرود؛ خداحافظی حیدری با چشمانی اشکبار/ توصیه‌های مجیدی به بازیکنان

خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال با چشمانی اشکبار به طور رسمی از فوتبال ایران خداحافظی کرد.

دیدار دو تیم استقلال تهران و سپیدرود رشت از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.

* قبل از شروع بازی، بازیکنان دو تیم استقلال و سپیدرود رشت به مناسبت خداحافظی خسرو حیدری، یک تونل تشکیل داده و با حیدری به طور رسمی خداحافظی کردند.

* خسرو حیدری که اشک در چشمانش حلقه زده بود، بازیکنان استقلال را در آغوش گرفته و با آنها خداحافظی کرد.

* سرمربی تیم فوتبال استقلال به سمت حیدری رفته و ضمن آرزوی موفقیت، وی را در آغوش کشید.

* فرهاد مجیدی که در بازی مقابل نفت، از بازی اخراج شده و حق نشستن بر روی نیمکت را ندارد، قبل از اینکه زمین را ترک کند، نکاتی را به پژمان منتظری یادآوری کرد.

* مجیدی به هنگام بالا آمدن و نشستن در جایگاه ویژه، به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* وقتی گل اول استقلال توسط قائدی به ثمر رسید، خسرو حیدری خودش را به گلزن تیم رساند و او را در آغوش گرفت.

* فرهاد مجیدی که استرس زیادی داشت، مرتب از جایگاه ویژه فریاد می‌زد و از بازیکنانش می‌خواست که رو به جلو بازی کنند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال برای حیدری سنگ‌تمام گذاشته و دقایقی او را مورد تشویق قرار دادند.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال به عنوان نماینده مدیرعامل، دقایقی با خسرو حیدری به طور اختصاصی صحبت کرد و از او تقدیر به عمل آورد.

شایعه گل خوردن پرسپولیس در نقش‌جهان و خوشحالی کاذب هواداران سپاهان در حالی که نتیجه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی بدون گل دنبال می‌شود ناگهان هواداران سپاهان برای گل خوردن پرسپولیس خوشحالی کردند.

دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد که با تساوی بدون گل در جریان است.

در حالی که نتیجه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی بدون گل دنبال می‌شود ناگهان هواداران سپاهان برای گل خوردن پرسپولیس خوشحالی کردند که خیلی زود فروکش کرد.

خوشحالی کاذب هواداران تیم سپاهان خاطرات 4 سال گذشته برای تراکتورسازی را به نوعی زنده می‌کند؛ شایعاتی که مشخص نیست از کجا نشأت می‌گیرد.

ممنوعیت پخش بازی پرسپولیس و شعار علیه وزیر ورزش/بدرقه حیدری توسط مجیدی

دیدار تیم های استقلال و سپیدرود در شرایطی برگزار می‌شود که پخش بازی پرسپولیس و پارس جم جنوبی در جایگاه خبرنگاران ممنوع است. دیدار تیم های استقلال و سپیدرود در شرایطی آغاز شد که پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی خسرو حیدری را نزد هواداران استقلال آورد و آنها یکصدا این بازیکن را تشویق کردند. حیدری که با دختر خود به سمت جایگاه طرفداران استقلال رفت بعد از تشویق های تماشاگران اشک از چشمانش جاری شد.

* در ادامه بازیکنان استقلال و سپیدرود به پاس زحمات این بازیکن تونلی را برای حیدری تشکیل داده که این بازیکن از آن عبور کرد.

*مهدی قائدی بعد از زدن گل اول استقلال به سمت خسرو حیدری رفت و گلش را به این بازیکن تقدیم کرد.

*فرهاد مجیدی که در دیدار گذشته تیمش از بازی اخراج شده بود به همراه برادرش در جایگاه ویژه نشست.

* طرفداران تیم استقلال قبل از آغاز بازی علیه رفعتی رئیس دپارتمان داوری شعار دادند.

*با وجود درخواست تعدادی از خبرنگاران برای پخش دیدار پرسپولیس و پارس جم از تلویزیون این جایگاه مسئولان با این موضوع مخالفت کردند. این اقدام برای جلوگیری از ایجاد تنش در زیر جایگاه خبرنگاران در بین طرفداران استقلال صورت گرفته است.

* طرفداران تیم استقلال در همان ابتدای بازی نسبت به وزیر ورزش موضع گیری کرده و علیه مسعود سلطانی فر شعار دادند.

دیدار دو تیم با تک گل قائدی به سود استقلال در جریان است.

طوفان و گردوغبار در ورزشگاه نقش جهان + عکس

سطح دید در ورزشگاه نقش جهان به علت گردودغبار کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

- این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که به علت گردوغبار ناشی از وزش باد، سطح دید کاهش یافته است. شدت طوفان به حدی است که تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین سرنگون شدند.

- جایگاه قهرمانی با لوگو سپاهان و به رنگ زرد در ورزشگاه حاضر است تا در صورت قهرمانی این تیم تدارکات لازم انجام گرفته باشد.

بیش از ۵ هزار هوادار تاکنون به ورزشگاه آمدند و تعداد آن‌ها رو به افزایش است.

حاشیه‌های نیمه اول پارس جنوبی‌ - پرسپولیس/ یگاه ویژه انصاری را نشناخت

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود. از پرتاب آب معدنی به درون زمین تا ممانعت یگان ویژه از حضور بازیکن پرسپولیس در جایگاه ویژه.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی‌جم و پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس‏‬ به پایان رسید.

قبل از شروع مسابقه زمانی که عکاسان می‌خواستند از لحظه ورود تیم‌ها عکاسی کنند بی‌نظمی به وجود آمد تا مسئولان برگزاری مسابقه آن‌ها را با فشار به عقب برانند.

بخش جنوبی ورزشگاه، جایی که هواداران پرسپولیس حضور داشتند، تیم پرسپولیس را به شدت تشویق می‌کردند.

دقیقه ۵ مسابقه زمانی که محمد انصاری، بازیکن مصدوم پرسپولیس قصد داشت به جایگاه ویژه و پیش مهرداد میناوند برود مأمور یگان ویژه او را نشناخت تا مسئولان سازمان لیگ مجبور شوند انصاری را به مأمور معرفی کنند. سرانجام با عذرخواهی مأمور یگان ویژه، انصاری اجازه پیدا کرد وارد جایگاه شود.

در یکی از صحنه‌های بازی وقتی توپ از کنار خط طولی زمین به بیرون رفت داور به سود پرسپولیس پرتاب اوت اعلام کرد که این موضوع به مذاق هواداران پارس جنوبی‌جم خوش نیامد و آن‌ها به اعتراض اشیایی به درون زمین پرت کردند.

دقایقی بعد مشابه این اتفاق رخ داد با این تفاوت که داور این بار یک خطا به نفع پارس جنوبی‌جم اعلام کرد که این موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس و نیمکت‌نشینان این تیم را به دنبال داشت. هواداران پرسپولیس به سمت زمین بطری‌های آب معدنی پرت کردند که در همین حین حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه از هواداران خواستند این کار را متوقف کنند. ربیع‌خواه یک آب‌معدنی را روی هوا مهار کرد تا وارد زمین نشود.

بعد از اینکه پرسپولیس به گل رسید تعدادی از هواداران پرسپولیس در سکوها آتش روشن کردند که دود این آتش وارد زمین هم شد.

تکرار سناریوی پنالتی برای استقلال/ شعار هواداران در اعتراض به قهرمانی پرسپولیس

دیدار استقلال و سپیدرود در نیمه نخست در حالی به پایان رسید که تماشاگران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار از همان ابتدا تهاجمی ظاهر شدند و در دقیقه ۷ توسط قائدی به گل رسید که این بازیکن خوشحالی گلش را با خسرو حیدری تقسیم کرد. در ادامه هم مرتضی تبریزی توانست گل دوم را بزند که او هم خوشحالی گلش را با خسرو حیدری که در پایان این دیدار از فوتبال خداحافظی می‌کند، تقسیم کرد.

در یک صحنه در حوالی دقیقه ۳۷ روزبه چشمی در محوطه جریمه سپیدرود سرنگون شد که هواداران و بازیکنان استقلال معتقد بودند این صحنه پنالتی بوده ولی فغانی چنین اعتقادی نداشت. به همین دلیل هواداران علیه داور و پرسپولیس شعار دادند. در پایان نیمه هم این شعارها ادامه داشت و آن‌ها معتقد بودند قهرمانی پرسپولیس با تبانی رخ داده است.

در اواخر نیمه نخست بود که استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد اما در حالی که پاتوسی هم در میدان بود، غفوری پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش هم به بیرون رفت. حضور پاتوسی از آن جهت مهم بود که پس از از دست رفتن پنالتی استقلال در داربی اعلام شد که پاتوسی پنالتی‌زن اول است اما فرشید اسماعیلی پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را به بیرون زد.

در این نیمه نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود تحرک زیادی در کنار زمین داشت اما از نیمکت استقلال در بیشتر دقایق بازی کسی در کنار زمین حضور نداشت. فرهاد مجیدی هم به دلیل اخراج در بازی مقابل صنعت نفت از روی سکوها بازی تیمش را پیگیری می‌کرد.

تذکر داور پشت دروازه به دروازه‌بان استقلال خوزستان/ شعار علیه برانکو در اصفهان

داور پشت دروازه در چند صحنه مبنی بر شروع سریع‌تر بازی توسط دروازبان استقلال خوزستان، به وی تذکر داد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر به سود طلایی‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

* سیستم تهویه جایگاه خبرنگاران نقش‌جهان، دچار نقص فنی شد و گرما سبب کندی فعالیت خبرنگاران شده بود.

* هواداران سپاهان از دقایق ابتدای دیدار، تیم سپاهان را به صورت پرشور مورد حمایت خود قرار دادند.

* پس از مصدومیت دروازبان تیم استقلال خوزستان و توقف چند دقیقه‌ای بازی، هواداران سپاهان معتقد به وقت‌کشی گلر تیم میهمان بودند و اعتراض خود را با سر دادن شعارهای نشان دادند.

* پس از مصدومیت مجدد دروازبان استقلال خوزستان، سعید آقایی و سیاوش یزدانی با نیمکت‌نشینان تیم میهمان صحبت کردند.

* داور پشت دروازه نیز در چند صحنه مبنی بر شروع سریع‌تر بازی توسط دروازبان استقلال خوزستان، به وی تذکر داد.

* در صحنه‌ای از بازی، مهدی کیانی با یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان درگیری لفظی پیدا کرد که با دخالت داور بازی ادامه یافت.

* در صحنه‌ای مهاجمین سپاهان وارد محوطه استقلال خوزستان شدند و به موقعیت گل دست یافتند، در این بین مدافع استقلال و دروازبان این تیم با یکدیرگر برخورد کردند و داور بازی نیز دستور به توقف بازی داد.

* پس از این موضوع قلعه‌نویی و‌کادرفنی سپاهان به‌شدت به عملکرد داور معترض بودند، هواداران سپاهان بر علیه داور شعار سر دادند.

* مهرداد محمدی، از دقایق ابتدای نیمه اول پشت نیمکت سپاهان به گرم کردن پرداخت.

* استنلی و پورقاز بعد از به ثمر رساندن گل برای سپاهان به سمت هواداران رفتند و خوشحالی خود را با آن‌ها تقسیم کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان نیمکت‌نشینان به کنار خط آمدند و با بازیکنان خوشحالی کردند.

* هواداران سپاهان بعد از جلو افتاد تیمشان با شور و حال خاصی‌ تیم خود را تشویق کردند.

* هواداران سپاهان علیه برانکو شعار سر دادند.

مربیان دو تیم از ابتدای بازی به صورت ایستاده و از کنار زمین شاهد و ناظر بازی هستند.

نظر کارشناس داوری درباره گل پرسپولیس به پارس جنوبی

حسین عسگری می‌گوید گل نخست پرسپولیس به پارس جنوبی که توسط بودیمیر به ثمر رسید آفساید نبود.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هجدهم موفق شد با تک گل بودیمیر با برتری یک بر صفر برابر پارس جنوبی جم به رختکن برود.

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران در گفت‌وگو با ایسنا درباره آفساید بودن یا نبودن گل مهاجم کروات پرسپولیس توضیح داد: در لحظه سانتر مهدی ترابی، مدافعی که در نزدیکی داور و در کنار خط محوطه جریمه حضور دارد عقب‌تر از بودیمیر است و گل پرسپولیس صحیح بود.

حضور تماشاگران ماشین سازی با پرچم تراکتورسازی و لباس متفاوت مهاجری

تماشاگران ماشین سازی در دیدار با پدیده با پرچم تراکتورسازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. دیدار تیم‌های ماشین سازی و پدیده در هفته پایانی لیگ برتر از ساعت 21:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که جدال دو تیم تا دقیقه 70 دو بر یک به سود پدیده است.

* تماشاگران ماشین سازی در اقدامی جالب با پرچم تراکتورسازی وارد ورزشگاه شدند و پس از گل تساوی این تیم به فولاد ابراز خوشحالی کردند. آنها همچنین دائما پیگیر نتیجه تراکتور هستند.

*در صحنه ای که ماشین سازان معتقد بودند پنالتی صورت گرفته است، اما داور چنین اعتقادی نداشت و به همین دلیل علیه وی شعار دادند.

*رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی با لباسی صورتی در این بازی حاضر شده که جلب توجه می‌کند!

*قبل از اینکه ماشین سازی گل مساوی را بزند، تشویقی صورت نمی‌گرفت و پس از آنها تماشاگران وادار به حمایت شدند.

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وطنخواه، مدیرعامل، کریمویی، عضو هیات‌مدیره باشگاه پدیده شهرخودرو در ورزشگاه حضور دارند و از نزدیک رقابت نماینده خراسان رضوی را تماشا می‌کنند.

درگیری شدید منصوریان با داور و خوشحالی نفتی‌ها از شکست سپیدرود

تماشاگران نفت مسجدسلیمان از باقی ماندن تیم‌شان در لیگ برتر ابراز خوشحالی کردند. دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن با برتری 2 بر یک نفتی‌ها در حال برگزاری است.

حاشیه‌ها را در زیر می‌خوانید:

* وقتی هواداران نفت از نتیجه سپیدرود مقابل استقلال با خبر شدند و با توجه به شکست سپیدرود، ابراز خوشحالی کردند چرا که با این نتیجه نفت در لیگ ماندنی خواهد شد.

* اواخر نیمه دوم علیرضا منصوریان با داوری به خاطر کارت زردی که به وحید محمدزاده داده شد درگیری شدید لفظی پیدا کرد.

* بین دو نیمه از شهید مدافع حرم شهید سجاد باوی اولین شهید بهزیستی کشور و از چهار تن از خدمتگزاران صدیق فوتبال مسجدسلیمان و اهالی رسانه عزت الله قاسمی، علی بلدی، کاوه جاوید و محمود احمدی تجلیل شد.

تعدادی از تماشاگران زمانی که مطمئن شدند نفت مسجدسلیمان از سقوط به دسته پایین نجات پیدا کرده، ورزشگاه را ترک کردند.

درخواست بیرانوند از هواداران پرسپولیس/ توقف بازی به دلیل پرتاب اشیا به زمین

دروازه‌بان تیم پرسپولیس از هواداران این تیم خواست تا علیه سرمربی تیم سپاهان شعار ندهند. در دقیقه 80 به دلیل پرتاب بطری از سوی هواداران پارس جنوبی به داخل زمین، بازی برای دقایقی متوقف شد.

* برخی از بازیکنان پارس جنوبی از هواداران خود می‌خواستند که بطری به داخل زمین پرتاب نکنند.

* مهرداد میناوند از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* یکی از هواداران تیم پرسپولیس از سوی نیروی انتظامی به دلیل درگیری بازداشت شد.

* سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ورزشگاه جم حضور پیدا کرد تا این بازی را تماشا کند.

* در چند صحنه بین هواداران پارس جنوبی و پرسپولیس درگیری به وجود آمد.

* هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی شعار می‌دادند که علیرضا بیرانوند از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

محسن خلیلی از هواداران پرسپولیس خواست چیزی به داخل زمین پرتاب نکنند.

آخرین کاپیتانی حیدری در استقلال/شعار هواداران سپیدرود علیه بازیکنان

خسرو حیدری با ورود به زمین در آخرین دیدارش با پیراهن استقلال بازوبند کاپیتانی را بر دستان خود بست. آخرین کاپیتانی حیدری در استقلال/شعار هواداران سپیدرود علیه بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری در اواسط نیمه دوم مهیای حضور در زمین شد و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. این بازیکن قبل از حضورش در زمین به پیراهنش بوسه زد و وارد زمین شد.

* بعد از حضور حیدری در زمین پژمان منتظری به سمت وی رفت و بازوبند کاپیتانی استقلال را بر دستان این بازیکن بست.

* در دقیقه 65 بازی ضربه روزبه چشمی در محوطه جریمه سپیدرود به دست بازیکن این تیم خورد اما فغانی دستور به ادامه بازی داد. اعتراض چشمی باعث شد تا فغانی به وی یک کارت زرد نشان بدهد.

* هواداران سپیدرود رشت در اواخر مسابقه علیه تیمشان شعار داده و از بازیکنان این تیم انتقاد کردند.

روح الله باقری که در زمان شفر بازی نمی کرد هنگام خروجش از زمین با تشویق تماشاگران استقلال مواجه شد.

شعار هواداران استقلال علیه وزیر ورزش/ پیشنهاد عجیب قائدی به حیدری

هواداران تیم فوتبال استقلال در اواخر دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت علیه وزیر ورزش شعار سر دادند. استقلال و سپیدرود رشت در دیداری از هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

* هواداران استقلال در اواخر بازی علیه وزیر ورزش شعار سر دادند. استقلالی‌ها شعار وزیر پرسپولیسی سر دادند.

* مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در پایان بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* خسرو حیدری به همراه فرهاد مجیدی سمت هواداران رفت تا مراسم خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را برگزار کند.

* خسرو حیدری به شدت اشک می‌ریخت و او را فردی روی دوش بلند کرد.

* فرزند حیدری بغل یکی از بازیکنان استقلال بود.

* هواداران سپیدرود به شدت ناراحت هستند و بازیکنان این تیم سمت هواداران رفتند و از آنها تشکر کردند. برخی از هواداران سپیدرود در حال اعتراض بودند.

* حیدری در مراسم قهرمانی دور افتخار زد.

* مهدی قائدی به شوخی به حیدری اعلام کرد خداحافظی نکند و به همه بگوید پشیمان شده است.

* حیدری با دسته گل به سمت هواداران رفت و گل را به سمت هواداران پرتاب کرد. هواداران به شدت حیدری را تشویق کردند.

* اصغر حاجیلو از حیدری خواست چهارگوشه زمین را بوس کند وقتی حیدری قصد داشت به گوشه زمین برود بار دیگر پشیمان شد و کنار زمین رفت.

حیدری پیراهنش را سمت هواداران پرتاب کرد.

پیشنهاد اهدای جام قهرمانی به فغانی/ تقدیر هواداران از یک فصل زحمان سپاهان

درحالی آخرین دیدار سپاهان در این فصل از مسابقات با پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان به پایان رسید که هواداران این تیم علی‌رقم کسب نائب قهرمانی بازهم به شدت تیم خود را تشویق کردند.

دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان تبریز در قالب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه دوم این دیدار با حواشی زیر همراه بود.

حواشی:

* با آغاز نیمه دوم عکاسان حاضر در ورزشگاه همچون نیمه نخست این دیدار پشت دروازه استقلال خوزستان مستقر شدند.

* بنری با مضمون حمایت از سیاوش یزدانی در قسمت هواداران سپاهان نصب شده بود.

* هواداران سپاهان، پس از تعویض محسن مسلمان وی را مورد حمایت خود قرار دادند.

* هواداران سپاهان با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود صحنه‌ی زیبایی را در نقش‌جهان خلق کردند.

* طبق اعلام عوامل اجرایی این دیدار، تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه 13 هزار نفر اعلام شد.

* نیمکت چهار نفره استقلال خوزستان، با شروع نیمه دوم به گرم کردن پرداختند.

* هواداران سپاهان پیام نیازمند را مورد حمایت خود قرار دادند.

* گوینده ورزشگاه، پس از تعویض تیم استقلال خوزستان، به اشتباه تعویض را به نام تیم استقلال تهران اعلام کرد که این اشتباه واکنش هواداران را به دنبال داشت.

* پس از تعویض رسول‌ نویدکیا، هواداران سپاهان وی را مورد حمایت قرار دادند و مهدی کیانی باوبند کاپتانی سپاهان را بر روی دست وی بست.

* قلعه‌نویی در صحنه‌ای به عملکرد تیم داوری معترض بود که با تذکر ناظر بازی مواجه شد.

* هواداران سپاهان لحظاتی شعار « جام را بدید فغانی» را سر دادند.

* هواداران سپاهان، برعکس دیگر دیدارهای سپاهان در نقش‌جهان تا سوت پایان بازی نظاره‌گر این دیدار بودند.

* در صحنه‌ای کیروش استنلی با شیرمردی درگیر شد که با دخالت داور بازی ادامه یافت.

* پس از اتمام بازی، بازیکنان دوتیم با یکدیگر و تیم داوری خوش‌وبش کردند.

* بازیکنان سپاهان پس از اتمام بازی حلقه‌ی اتحاد تشکیل دادند و پس از آن به سمت هواداران تیم خود رفتند و هوادران این تیم نیز به صورت ایستاده علاوه بر تشویق ایسلندی، از زحمات این تیم در طول یک فصل با شعرخوانی تشکر کردند.

* بختیار رحمانی از حلقه اتحاد تیم سپاهان باز ماند.

کی‌روش استنلی که در پایان این فصل موفق به کسب عنوان آقای گلی شد، مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

ورود خسرو حیدری به زمین و شعار تماشاگران علیه فغانی

خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته است، در دیدار با سپیدرود رشت برای آخرین بار به زمین رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان نیمه اول استقلال تهران برابر سپیدرود رشت که با برتری دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید هواداران استقلال که از قضاوت علیرضا فغانی ناراضی بودند به شدت علیه او شعار دادند. هنگام خروج فغانی از زمین هواداران استقلال پا را از فحاشی را فراتر گذاشته و به سمت او بطری آب پرتاب کردند

* بعد از پایان نیمه نخست، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که به سمت رختکن می‌رفت مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از گل پرسپولیس به پارس جنوبی در نیمه اول سکوت عجیبی ورزشگاه را فرا گرفت!

*خسرو حیدری که امروز به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند، در دقیقه 60 به جای مرتضی تبریزی برای آخرین بار به زمین آمد و پژمان منتظری بازوبند کاپیتانی را به او داد.

درگیری شدید بین بازیکنان نساجی و پیکان و اخراج‌های پی در پی

درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی مسابقه را به تشنج کشاند. دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر از ساعت 21:30 در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شده است که تا با 2 گل به سود میزبان به پایان رسید.

* درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی مسابقه را به تشنج کشاند. بجز دو دروازه‌بان بقیه بازیکنان درحال درگیری بودند که در پی آن لاشا توتاتزه از نساجی و فراز امامعلی اخراج و عیسی آل‌کثیر کارت زرد دریافت کرد.

فرهاد کوچک زاده سرپرست برکنارشده نساجی نیز وارد زمین شد، اما روی نیمکت ننشست.

درگیری کی‌روش با بازیکن حریف/ حلقه اتحاد سپاهانی‌ها در پایان بازی

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اواخر بازی تیمش با استقلال خوزستان با بازیکن حریف درگیر شد. دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر به سود اصفهانی‌ها خاتمه پیدا کرد تا این تیم عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کند.

* هواداران سپاهان، بلعکس دیگر دیدارهای سپاهان در نقش‌جهان تا سوت پایان بازی نظاره‌گر این دیدار بودند.

* در صحنه‌ای کیروش استنلی با شیرمردی درگیر شد که با دخالت داور بازی ادامه یافت.

* پس از اتمام بازی، بازیکنان دوتیم با یکدیگر و تیم داوری خوش‌وبش کردند.

بازیکنان سپاهان پس از اتمام بازی حلقه‌ی اتحاد تشکیل دادند و پس از آن به سمت هواداران تیم خود رفتند.

کی‌روش و پریرا آقای گل لیگ برتر شدند

مهاجمان برزیلی تیم فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان عنوان آقای گلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد. تیم فوتبال سپاهان در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق شد با نتیجه 2 بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهد.

کی‌‌روش استنلی سوارز، مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان در پایان هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق شد 16 گل برای تیمش به ثمر برساند، همچنین لوسیانو پریرا مهاجم فولاد هم 16 گل زد تا هر دو بازیکن برزیلی آقای گل شوند.

علی علیپور، مهاجم پرسپولیس با ( 14 گل) در رده بعدی ایستاد.

دور افتخار خسرو حیدری در آزادی/ کنایه استقلالی‌ها به سپیدرود

خسرو حیدری در حضور حدود ۱۲ هزار نفر تماشاگر از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و سپیدرود امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ هجدهم به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار بیشتر تحت تاثیر خداحافظی خسرو حیدری بود. کادرفنی استقلال در دقیقه ۵۸ تصمیم گرفت که حیدری را به زمین بفرستد که این موضوع باعث شد که تماشاگران از همان لحظه تا حدود ۱۰ دقیقه پس از به میدان آمدنش، او را به شدت تشویق کردند.

هنگام تعویض حیدری و تبریزی، پژمان منتظری و چند بازیکن دیگر به سمت حیدری آمدند که منتظری بازوبند کاپیتانی را هم به او داد.

این بازیکن باتجربه استقلال با چشمانی گریان به میدان آمد.‌

بازیکنان استقلال پس از به میدان آمدن خسرو حیدری تلاش زیادی کردند که او را در موقعیت گل یا پاس گل قرار دهند اما شانس با او همراه نبود و نتوانست در آخرین بازی دوران حرفه‌اش گل بزند یا پاس گل بدهد.

در دقیقه ۸۳ درگیری کوچکی بین بازیکنان استقلال و سپیدرود رخ داد که این موضوع به شعار هوادران استقلال علیه سپیدرود و کنایه آن‌ها درباره سقوط تیم رشتی به لیگ یک منجر شد.

تماشاگران استقلال در این نیمه علیه وزیر ورزش و جوانان شعار دادند.

خسرو حیدری پس از پایان بازی در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.

این دیدار در حضور حدود ۱۲ هزار تماشاگر برگزار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها