فتاحی: از این که کسی کتک نخورد تشکر نمی‌کنند!/مایلی‌کهن: درگیری‌ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!/عرب استعفا داد

کد خبر: 942463

بلیت‌فروشی دیدار دوستانه ایران و سوریه به صورت الکترونیکی و با قمیت فقط هزار ریال انجام خواهد شد.

فتاحی: از این که کسی کتک نخورد تشکر نمی‌کنند!/مایلی‌کهن: درگیری‌ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!/عرب استعفا داد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، بخش بلیت‌فروشى وب سایت فدراسیون راه‌اندازى شده و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت مسابقه تیم‌هاى ملى فوتبال ایران و سوریه مى‌توانند به سایت فدراسیون با آدرس http://ticket.ffiri.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت در سامانه تنها با پرداخت مبلغ هزار ریال (100 تومان) مى‌توانند بلیت الکتریکى خود را دریافت کرده و با همراه داشتن پرینت همچنین کارت ملى در استادیوم آزادى تماشاگر نخستین بازى تیم ملى ایران در سال 1398 باشند.

فروش بلیت ۱۰۰ تومانی برای دیدار ایران - سوریه!

محمد مایلی‌کهن: در اتفاقات فینال جام حذفی گناه فتاحی چه بود؟/ درگیری‌ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است! محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه کسی مسئولیت امنیت و برقراری نظم مسابقات را برعهده دارد؟ آیا مسئولیت نظم و امنیت با فتاحی است؟

درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده در برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: درباره چه چیزی از بازی فینال جام حذفی صحبت کنم؟ ما آفتابه دزد را می‌گیریم! به نظر شما مقصر چه کسی بوده است؟ کسی تصور می‌کرد این همه آدم به ورزشگاه برود؟ باید منصفانه قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: فتاحی جوان است و بعضی وقت‌ها تند می‌رود، ولی در این قضیه تقصیرش چه بود؟ من رابطه‌ام با فدراسیون خوب نیست و رابطه مناسبی نداریم، اما باید بگویم فتاحی گناهش چه بوده است؟ آیا مسئول برقراری نظم و امنیت ورزشگاه فتاحی است؟ باید منصفانه قضاوت کنیم، نه اینکه اگر با کسی مشکل داریم، زود تصمیم‌گیری و برخورد کنیم. باید یک مقدار بازتر و منصفانه‌تر فکر کنیم و به دور از حب و بغض صحبت کنیم. چه کسی مسئولیت امنیت و برقراری نظم مسابقات را برعهده دارد؟ آیا مسئولیت نظم و امنیت با فتاحی است؟ به فتاحی چه ربطی دارد. منتها می‌گویم ما همیشه دنبال آفتابه‌دزد هستیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که داماشی‌ها هم حق داشتند، گفت: من نگفتم که داماشی‌ها حق ندارند، طبیعی است که آنها هم برای حضور هواداران‌شان در ورزشگاه حق داشتند.

مایلی‌کهن در خصوص اینکه ناظر مسابقه گفته است تا دو ساعت قبل از شروع بازی هم برای تماشاگران داماش جا بوده است و بعد از آن تماشاگران هجوم آوردند و هواداران داماش نتوانستند به ورزشگاه بیایند، عنوان کرد: بله این دیگر که برعهده فتاحی و انوری و... نیست، این وظیفه پلیس است، منتها کسی زورش به پلیس نمی‌رسد و یقه فتاحی را می‌گیریم. مگر قدرت اجرایی فتاحی چیست؟ وظیفه او این است که مسابقات را برگزار کند و هر مسابقه‌ای یک پروتکل دارد. چرا این جلسات قبل از مسابقات را برگزار می‌کنند و همه از پلیس و فرماندار و استاندار و ... درگیر آن می‌شوند؟ طبعاً هر کس مسئولیت خودش را باید انجام دهد. منتها همیشه در مملکت ما مقصر آفتابه‌دزد هست و مشکل این است.

وی در مورد این موضوع که حساسیت‌ها در این فصل لیگ خیلی زیاد بود و درگیری‌های زیادی اتفاق افتاد، تصریح کرد: دلیلش را نمی‌دانید؟ دلیلش این است که وضع مردم و جامعه خیلی خوب است! ما دچار خودتحریمی هستیم و خودمان خودمان را تحریم کردیم. وقتی می‌گویند از ساعت 3 بعدازظهر ورزشگاه پر بوده است، آیا مسئول ورود تماشاگران به ورزشگاه فتاحی است؟ ببینید نیروی انتظامی ما هم زحمت می‌کشند ولی باید یک مقدار واقع‌بینانه‌تر و منصفانه‌تر به قضایا نگاه کنیم. نباید تسویه حساب شخصی کنیم. روز قبل از بازی داماش و پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان اروپا را می‌بینیم و بعد از آن می‌رسیم به فینال جام حذفی با این کیفیت برگزاری! سال به سال دریغ از پارسال می‌شود. اصل این اتفاقات به مشکلات جامعه برمی‌گردد و خداراشکر که دیشب کسی از بین نرفت. من نمی‌دانم خانواده‌ها چطور جرأت می‌کنند بچه‌های‌شان را به ورزشگاه می‌آورند.

فروش بلیت ۱۰۰ تومانی برای دیدار ایران - سوریه!/مایلی‌کهن: درگیری‌ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!

موج استعفا در پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود/ عرب می‌رود؟

در پی برخی مشکلات شایعه استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد هر چند که خود او تا کنون واکنش جدی به این مسئله نداشته است. با وجود قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام‌حذفی این انتظار می‌رفت تا سرخ‌پوشان کم کم به ساحل آرامش برسند اما اتفاقات و نارضایتی‌های چند وقت اخیر بازیکنان از مربیان و ناراحتی‌های متقابل در نهایت کار را به اینجا رسانده که احتمال تغییر و تحولات مدیریتی در تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری شده است.

سهند حبیب‌زاده مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در چند وقت اخیر در کنار ایرج عرب حضور داشت از سمت خود کناره‌گیری کرد و حالا شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس به گوش می‌رسد.

در حالی که گفته می‌شود عرب احتمالاً استعفای خودش را به زودی تقدیم وزیر ورزش و جوانان خواهد کرد اما او هنوز چنین کاری انجام نداده و برای گرفتن چنین تصمیمی با برخی از دوستان و نزدیکانش مشورت‌هایی انجام داده است. این در حالی است که ایرج عرب همراه با پرسپولیس و به لطف توانایی‌های کادر فنی و بازیکنان دو قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی را تجربه کرد، اما به دلیل مشکلات مالی و برخی مسائل بازیکنان این تیم هیچگاه نتوانستند ارتباط خوبی با ایرج عرب برقرار کنند که نمونه آن شب گذشته بود که بازیکنان در رختکن و به خاطر نبودن مدیرعامل پرسپولیس در کنار آنها به شدت از او انتقاد کردند.

با همه این شرایط به نظر می‌رسد تحولات مدیریتی خیلی زود در پرسپولیس ادامه پیدا خواهد کرد و موج استعفا باعث رفتن برخی‌ها از پرسپولیس خواهد شد. از طرف دیگر احتمال جدایی برانکو از پرسپولیس این روزها فشار زیادی به ایرج عرب وارد کرده و به همین دلیل شایعه کناره‌گیری او به گوش می‌رسد هر چند که برخی از منابع خبری، خبر از این می‌دهند که عرب به صورت شفاهی رفتنش از پرسپولیس را چند روز قبل به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود اما همه چیز به بعد از فینال جام‌حذفی موکول شد. با این همه باید دید در نهایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای آینده خود و این باشگاه خواهد گرفت.

عذرخواهی سلطانی‌فر از تماشاگران واقعی فوتبال؛ با خاطیان اتفاقات فینال جام حذفی برخورد می‌کنیم وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وقایع پیش آمده در بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور تاکید کرد که با خاطیان این حادثه ناگوار قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان به حوادث ناگوار بازی پایانی جام حذفی فوتبال و هفته‌های پایانی لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت: ما شاهد بروز حوادث و وقایع ناگواری بودیم که موجب رنجش خاطر تماشاگران واقعی فوتبال و مردم عزیز کشورمان،جامعه ورزش و ورزش دوستان شده که جا دارد ابتدا از همه مردم قهرمان ایران،خصوصا تماشاگران واقعی فوتبال در سراسر کشور و در استان های مختلف از جمله اصفهان،تبریز،خوزستان،تهران،مازندران و همه کسانی که در وقایع مسابقات در هفته های اخیر، رنجیده خاطر شدند و فحاشی‌ها و هتاکی‌ها آزرده خاطرشان کرد، عذرخواهی کنم. ان‌شالله با تدابیری که اتخاذ خواهیم کرد و با هماهنگی همه دستگاه‌های دست اندرکار خصوصا دستگاه‌های مسئول برقراری نظم و امنیت، نیروی انتظامی و سایر عوامل اجرایی، به امید خدا در آینده و در لیگ جدید شاهد بروز این حوادث تاسف بار نباشیم.

وی ادامه داد: البته برای مسابقه دیشب با وجودی که تمام تلاش‌ها شده بود و بین تمامی عوامل برای برگزاری مسابقه تقسیم کار و مسئولیت صورت گرفته بود، با برخی از کم‌کاری‌ها و اهمال‌کاری هایی که بوجود آمد، مشکلاتی رخ داد که همه تلاش کردیم تا مسابقه فینال هر چند با تاخیر برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان از اعزام یک هیئت کامل در صبح امروز، متشکل از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین فدراسیون فوتبال و روسای کمیته‌های اخلاق و انضباطی به استان خوزستان و برگزاری جلسات با همه عوامل و دست اندرکاران به منظور بررسی علت بوجود آمدن حواشی دیدار فینال جام حذفی خبر داد و تصریح کرد: انشالله گزارش این هیئت را تهیه خواهیم کرد و از طریق مراجع قانونی ذیربط در بخش‌های مختلف با خاطیان این حادثه ناگوار و مشکلی که بوجود آمده قاطعانه برخورد می‌کنیم و انشالله امیدوار هستیم با این برخوردها بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که در آینده شاهد بروز این حوادث و وقایع در مسابقات فوتبال نباشیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه شایسته است همه، مسئولیت‌های مرتبط با خودشان و وظایف قانونی که بر عهده دارند را بپذیرند، افزود: ما نیاز به هم‌افزایی و همگرایی یک مجموعه کامل داریم . نهادهایی که متولی امور فرهنگی مثل رسانه ملی و بقیه رسانه ها و همچنین نهادهایی که مسئولیت امور فرهنگی مردم را برعهده دارند باید در این رابطه فعال باشند و رسانه‌ها هم بایستی کمک کنند و عوامل امنیتی و انتظامی نیز بایستی با قوت و قدرت بیشتری در صحنه حضور یابند. در این بین مطمئنا در اجرا هم مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم بایستی با جدیت بیشتر و انشالله با هماهنگی مناسب و هم افزایی خوب شرایطی را برای مردم فراهم کنیم که کمتر این اتفاقات را شاهد باشیم و بتوانیم شرایطی را بوجود آورده که تماشاگران و دوستداران فوتبال از تماشای مسابقات لذت ببرند تا انشالله بتوانیم شور و شادی و شعف را در مسابقات ورزشی برای مردم به ارمغان آوریم.

فتاحی: از این که کسی کتک نخورد تشکر نمی‌کنند!/ نخستین کسی بودم که عذرخواهی کردم

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اتفاقات حاشیه‌ای فینال جام حذفی به خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص حواشی فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اتفاقی است که بالاخره رخ داده است و بهتر است که همه کمک کنیم یعنی از کلماتی همچون عجیب و غریب استفاده نکنیم. باید کمک کنیم روندی به وجود آید که این اتفاقات رخ ندهد. اینکه حالا بیاییم سیاه نمایی کنیم درست نیست و الحمدالله سازمان صدا و سیما در سیاه نمایی نمره‌اش یک است. خودشان یک خبر کذب را منتشر می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از کدام خبر کذب است، گفت: همان خبری که روی آنتن زنده گفتند که "فتاحی سکته کرده است". شهامت این را هم نداشتند که عذرخواهی کنند. در صورتی که دیدید من نفر اولی بودم که به خاطر تاخیر در بازی عذرخواهی کردم. این دفعه اول من هم نبود. یک بار هم در تبریز برای بازی ماشین سازی با استقلال توپ قرمز نبرده بودند اما چون مسئول بودم به خاطر اشتباه نماینده خودمان عذرخواهی کردم. دیروز هم همین طور بود. باید از هوادارانی که سعه صدر از خودشان نشان دادند تشکر کنم. آنها ساعت‌ها در ورزشگاه بودند و این اتفاق به خاطر اینکه آنها زودتر آمده بودند شروع شد ولی باز هم سعه صدر داشتند.

فتاحی ادامه داد: شما دیدید که این اتفاق دست بنده نبود و رخ داد. جایگاه‌ها و همه چیز مصوب شده بود و همه چیز دانه به دانه انجام شد. ما جایگاه هواداران داماش را گذاشته بودیم. قانون می‌گوید که ظرفیت ورزشگاه ۵۰ - ۵۰ باشد. خود داماشی‌ها قبل از مسابقه به ما گفتند که پنج اتوبوس از هواداران آنها به اهواز می‌آیند. پنج اتوبوس کلاً می‌شود ۲۰۰ نفر اما ۲۵۰۰ جا برای داماشی‌ها در نظر گرفته بودیم. هواداران پرسپولیس زودتر به ورزشگاه آمده بودند و آنها را اشغال کرده بودند. ما گفتیم که VIP را به هواداران داماش می‌دهیم. با نیروی انتظامی هم هماهنگ کرده بودیم و هواداران داماش که تا آن لحظه آمده بودند ۵۰ تا ۶۰ نفر بودند. بردیم آنها را در آنجا مستقر کنیم که شما شاهد بودید که مردم هجوم آوردند. من از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که یک باتوم به کسی نزد. اگر این اتفاق رخ می‌داد همه شما می‌گفتید که چرا مردم را زدند، کجای دنیا مردم را می‌زنند. در حال حاضر کسی تشکر نمی‌کند که با وجود این اتفاقات یک نفر کتک نخورده است. من باز هم از مردم تشکر می‌کنم که سعه صدر داشتند. به خاطر تاخیر در بازی عذرخواهی می‌کنم. اتفاقاتی رخ داد که نباید رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه حق قانونی تیم داماش بود که هوادارانش به این ورزشگاه بیایند، در این رابطه خاطر نشان کرد: ساعت یک ربع به ۱۰ و وقتی شرایط برای برگزاری بازی مهیا شد، ۱۰ دقیقه به تیم‌ها وقت داده شد تا بازی را آغاز کنیم. همه دیدند که داوران و پرسپولیس به زمین آمدند اما تیم داماش با بیان اینکه شرایط برای بازی مهیا نیست حاضر به مسابقه نشد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه اظهاراتش، خاطر نشان کرد: قانون همه چیز را پیش‌بینی کرده است. قانون می‌گوید اول یک ۳۰ دقیقه باید صبر کرد اگر شرایط مهیا نشد ۳۰ دقیقه دیگر صبر کنید و اگر نشد ۳۰ دقیقه سوم. مابین این ۳۰ دقیقه‌ها باید به تیم‌ها فرصت داد که دوباره بازیکنان بدن‌هایشان را گرم کنند. این‌ها به خاطر مسائل فنی است. بعد از این سه ۳۰ دقیقه، مسئولان باید تصمیم بگیرند که بازی را لغو کنند یا با بررسی شرایط و هماهنگی با دو تیم، بازی را برگزار کنند. همین اتفاق هم افتاد. یک ساعت و نیم که از بازی گذشته بود مردم فکر کردند که بازی قرار است لغو شود و ورزشگاه را خالی کردند. نیروی انتظامی هم کمک کرد و قسمت VIP را خالی کردیم و تماشاگران داماش را در آنجا مستقر کردیم و بازی را برگزار کردیم.

فتاحی در ادامه گفت: اینکه یکسری می‌گویند برگزاری بازی غیر قانونی بوده، کدام قانون را می‌گویند؟ قانون را از خودمان در نیاوریم. در حال حاضر برخی می‌گویند که یک مصوبه وجود دارد که حتماً تماشاگران پشت نیمکت تیم خودشان بنشینند. کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ الان ما در ورزشگاه آزادی این همه بازی برگزار می‌کنیم آیا تماشاگران پشت نیمکت تیم خودشان قرار دارند؟ در بازی پرسپولیس و کاشیما تماشاگران کاشیما در طبقه دوم بودند. لطفاً قانون‌های من در آوردی از خودشان در نیاورند.

وی در مورد محرومیت خودش نیز بیان کرد: یک اطلاعیه صادر شده و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اگر می‌خواهند حکمی امضا کنند باید به امضای دبیر کل برسانند. چنین چیزی به من ابلاغ نشده است.

عرب استعفا داد، مدیرعامل جدید با برانکو به توافق رسید باشگاه پرسپولیس با تغییر مدیریت خواسته‌های مالی برانکو و دیگر کروات‌های تیمش را برآورده خواهد کرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانسته مبلغ قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را تأمین کند و همین مسئله باعث شده است ایرج عرب تصمیم به استعفا بگیرد، اتفاقی که چندان غیرمنتظره نبود، چرا که هفته‌هاست آنها به خارجی‌های خود قول پرداخت دستمزدشان را می‌دهند، اما این وعده عملی نمی‌شود.

برانکو ایوانکوویچ نیز خیلی خوب از شرایط مالی باشگاهش آگاهی دارد و به همین دلیل از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواست تا قبل اینکه به فکر عقد قرارداد بلند مدت با وی باشند، حق و حقوق‌های عقب‌افتاده را پرداخت کنند.

در حال حاضر وزارت ورزش چندان موافق استعفای عرب نیست، اما به نظر می‌آید با توجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس عرب نهایتاً در هیئت مدیره ماندنی شود.

اینکه تکلیف برانکو ایوانکوویچ چه خواهد شد موردی است که روز گذشته (یکشنبه) به آن اشاره داشتیم. قرار است برانکو و دیگر کروات‌های پرسپولیس بامداد فردا از ایران بروند، اما آنها بعد از تعطیلاتی که برانکو برای تیمش در نظر گرفته است به ایران باز خواهند گشت.

واقعیت امر این است که مهدی محمدنبی که به احتمال خیلی زیاد جانشین عرب خواهد شد با برانکو برای ادامه کار در پرسپولیس توافق کرده است. البته به شرطی که طی دو هفته آینده مطالبت وی پرداخت شود.

نبی شخصاً در این مورد با برانکو صحبت کرده و به وی گفته است که مشکلی برای تسویه حساب با وی و دیگر نفرات تیم وجود ندارد و او تا دو هفته آینده به نوعی همه چیز را اوکی خواهد کرد.

با شرایط موجود باید منتظر اتفاقاتی ماند که قرار است در پرسپولیس رخ دهد.

ورود دادستان به حواشی بازی پرسپولیس و داماش

دادستان مرکز استان خوزستان از ورود مدعی العموم به حواشی بازی فینال جام حذفی میان تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان خبر داد. حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور بین تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش گیلان که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و در نهایت با بیش از دو ساعت تاخیر آغاز شد به این قضیه ورود کرده‌ایم و پرونده قضایی تشکیل شده است.

حسینی پویا اظهار کرد: از پلیس اطلاعات خواسته شده است که گزارش کاملی از حوادث این بازی، مقصرین، علت تاخیر بازی و کوتاهی‌های صورت گرفته به دادستانی اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه نظم لازم از سوی متصدیان برگزار کننده رعایت نشده بود، افزود: گروهی از سوی معاون وزیر ورزش و نماینده‌ای از دادستان کل کشور در استان خوزستان حضور دارند که علت حادثه و کوتاهی مقصرین را بررسی می‌کنند.

دادستان مرکز استان خوزستان همچنین تاکید کرد: برخورد قاطع قضایی با مقصران احتمالی صورت خواهد گرفت.

چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟ با استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس، به احتمال زیاد مهدی محمدنبی نیز مدیر پرسپولیس خواهد شد.

پس از نارضایتی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد مدیریت باشگاه و ایرج عرب، اخباری منتشر شد که ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه در آستانه استعفا دادن است و طبق گفته برخی‌ها قرار است یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود. بازیکنان و کادرفنی هم از عملکرد عرب راضی نیستند و اوج نارضایتی آن‌ها از نحوه مدیریت باشگاه به بازی شب گذشته برمی گردد که آن‌ها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند، اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

در حال حاضر وزارت ورزش چندان موافق استعفای عرب نیست، اما به نظر می‌آید با توجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس عرب از مدیرعاملی استعفا دهد اما در هیئت مدیره ماندنی می شود و مهدی محمدنبی نیز مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد.

گفته می شود، برانکو بیان کرده که اگر ایرج عرب مدیرعامل باشد، در پرسپولیس نخواهد ماند که تکذیب شد، اما مدیران پرسپولیس در صدد هستند تا طلب ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار یورویی او را پرداخت کنند تا مرد کروات برای پنجمین سال در پرسپولیس بماند. شنیده می شود محمدنبی با او به توافقاتی رسیده تا در صورت اینکه مدیرعامل باشد، مرد کروات در پرسپولیس بماند.

قرار است برانکو بامداد فردا (سه شنبه) به کرواسی برود و باید دید وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی برای مدیریت خواهد گرفت، البته مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در توئیتر نوشت که استعفای ایرج عرب به وزارت ورزش و جوانان رسیده، اما قطعا با آن مخالفت می‌شود و او با قدرت کارش را ادامه می‌دهد.

با استعفای عرب مخالفت می‌شود

معاون وزیر ورزش و جوانان استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

مازیار ناظمی امروز در صفحه مجازی اش خبر استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را تایید کرد. وی البته در ادامه نوشت که با وجود اعلام استعفای عرب، وزارت ورزش و جوانان به طور قطع با این مهم مخالفت خواهد کرد.

گفتنی است؛ در پی برخی مشکلات، شایعه استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در برخی رسانه‌ها مطرح شد.

«قلعه‌نویی» با سپاهان تمدید کرد

امیر قلعه‌نویی قرارداد خود با تیم سپاهان را یک فصل دیگر تمدید کرد. پس از جلسه عصر امروز مدیران باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی، قرارداد سرمربی سپاهان به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

ضمن اینکه پس از تمدید قرارداد امیرقلعه نویی و سپاهان، زمان آغاز دور جدید تمرینات این تیم، اول تیرماه اعلام شد.

فتاحی: از این که کسی کتک نخورد تشکر نمی‌کنند!/مایلی‌کهن: درگیری‌ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!/عرب استعفا داد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها