ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم/ادعای رسانه سعودی ؛ مذاکرات الاهلی با برانکو

کد خبر: 942692

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: این بازی می‌تواند باعث شود هم من و هم بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر برسیم و با همه توان به میدان می‌رویم.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم/ادعای رسانه سعودی ؛ مذاکرات الاهلی با برانکو

خبرگزاری فارس: مارک ویلموتس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی سوریه گفت: در ابتدا می‌خواستم دو مورد را بیان کنم که شاید به فوتبال ارتباطی نداشته باشد. همیشه برای پیشکسوتان احترام قائل بوده‌ام. مراتب تسلیت خودم را به نعیم سعداوی یکی از پیشکسوتان ایران اعلام می‌کنم. نکته دوم که می‌خواستم بگویم فرا رسیدن عید فطر است که آن را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: دو بازی دوستانه که می توانیم در آنها شرایط تیم ملی را بهبود بخشیم. برخی بازیکنان ما 6-5 هفته است که بازی نکردند و برنامه بازی‌های ماه ژوئن متفاوت بوده است. دیدارهای سوریه را دیده‌ام، فرصت خوبی است که بتوانیم شرایط تیم را بررسی کنیم. شاید در توان حداکثری تیم نباشد اما این بازی می‌تواند باعث شود هم من و هم بازیکنان به شناخت بهتری از یکدیگر برسیم و با همه توان به میدان می‌رویم. ما سعی می‌کنیم با تحلیل بازی حریف یک نمایش منظم داشته باشیم و موقعیت گل‌زنی ایجاد کنیم و از طریق بلاک و بستن حریف پیش برویم. ما همیشه به دنبال بازی تهاجمی هستیم و این خصوصیت با من در بلژیک و ساحل عاج هم بوده است.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه سازوکار او برای انتخاب بازیکنان تیم ملی به چه صورتی بوده، خاطرنشان کرد: وقتی شما تیمی را نمی‌شناسید، باید به سوابق آن رجوع کنید. من دیدارهای تیم‌ ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت‌ها را دیده‌ام و به آنها مراجعه کردم تا سبک کاری بازیکنان ایران را ببینیم و از این طریق نفرات مدنظرمان را انتخاب کنیم. بعد از این دو بازی دوستانه هم می‌توانیم شرایط بازیکنان را رصد کنیم و کم‌کم از نفرات دیگری که پتانسیل دارند، هم استفاده کنیم. جوانان جزو اولویت‌ها هستند و باید تیمی داشته باشیم که در آن جوان‌ها هم حضور داشته باشند.

ویلموتس در ادامه درباره سبک بازی مورد علاقه اش افزود: در تیم من حالت تهاجمی وجود دارد اما آنچه که برای من مهم است این است که یک تعادلی را بین خط دفاعی و حمله ایجاد کنم. گل زدن به همه تیم‌ها در دستور کار من است و همه تیم باید در اختیار این کار باشند. من کاری ندارم که قبل از من چه تاکتیک‌هایی دنبال می‌شده من سعی می‌کنم اهداف خودم را دنبال کنم.

وی افزود: خوشبختانه سه سال تا بازی‌های انتخابی جام جهانی فرصت داریم و در این سه سال سعی می‌کنیم به این تعادل برسیم. مطمئنا اگر این 8 سال تیم ملی با حالت تدافعی بازی کرده اما من مربی هستم که به دنبال فشار بر تیم حریف هستم و به دنبال بازی تهاجمی خواهم بود اما به هر حال هدف اصلی تعادل تیم و گلزنی است.

ویلموتس مهمترین برنامه و هدفش در ایران را راهیابی به جام جهانی عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف این است که ما بتوانیم به جام جهانی راه پیدا کنیم و بتوانیم برای سومین بار متوالی به جام جهانی برسیم. من فکر می‌کنم این چیزی است که ما باید به دنبالش باشیم. ما در مورد سبک بازی هم سعی می‌کنیم یک سبک بازی متعادلی بین دفاع و خط حمله داشته باشیم و بازی متعادلی را ارائه دهیم البته بستگی به حریف شما دارد مثلا اگر حریف شما برزیل باشد قطعا نمی‌توانید این توقع را داشته باشید که مالکیت زیادی از توپ را در اختیار داشته باشید.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره برنامه هایش برای بازیکنان اظهار داست: در کوتاه مدت ما سعی می‌کنیم بازیکنان را در همان پستی که در باشگاه‌شان بازی می‌کنند، استفاده کنیم و آنها در آن پست بتوانند پیشرفت کنند چرا که ما در بازی‌های ملی قبل از هر بازی فقط سه جلسه تمرین داریم و شما در سه جلسه تمرین نمی توانید پست بازیکن را تغییر دهید. بنابراین کاری که من در تیم ملی بلژیک هم انجام دادم و موفقیت‌آمیز هم بود، این بود که ما بازیکنان را در همان پستی که در باشگاهشان بازی می‌کنند، استفاده می‌کنیم. ما کار آنها را مطالعه می‌کنیم و در پست اختصاصی‌شان از آنها استفاده خواهیم کرد و ما بازی لیگ ایران را رصد خواهیم کرد.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم

مسعود شجاعی: تا زمانی که آقای ویلموتس بخواهد هستم/ بازی با سوریه همیشه سخت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا هروقت آقای ویلموتس بخواهد آماده کمک به تیم ملی هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه گفت: بازی مقابل حریف سوری همیشه سخت بوده است و می رویم تا در این بازی هم نمایش خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط بازیکنان اظهار داشت: هماهنگی بین بازیکنان با توجه به اینکه بعضی زیاد و برخی هم کم استراحت کرده اند کمی سخت است.

وی درباره ادامه حضورش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان فعلی جزو بهترین ها هستند. تا هر زمان که آقای ویلموتس صلاح بداند فعالیتم را در تیم ملی ادامه می دهم.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم/ادعای رسانه سعودی ؛ مذاکرات الاهلی با برانکو

فجر ابراهیم: بازیکنانی که همراه نیاوردیم مصدوم بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: بازیکنانی که همراه تیم ملی سوریه به ایران نیامدند مصدوم بودند.

به گزارش ایسنا، فجر ابراهیم، سرمربی تیم فوتبال سوریه در نشست خبری پیش از بازی با ایران اظهار کرد: ماه رمضان را به شما تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی سوریه ۸ بازیکن خودش را به ایران نیاورده است؟ گفت: ما هم مثل تیم ایران یک لیگ داشتیم. بازیکنانی داشتیم که مصدوم بودند. فکر می‌کنم در ایران هم همین‌گونه است.

سرمربی سوریه در مورد غیبت عمر خربین در این تیم هم اظهار کرد: موضوع خاصی نیست و دلیلی هم ندارد و اگر دلیلش را می‌خواهید از خودش بپرسید.

او درباره تغییرات لازم در تیم ملی سوریه هم توضیح داد: چون فیفا دی هست ما به این دو بازی محکوم هستیم و نمی‌توانیم بیش‌تر از این بازی کنیم. تغییراتی در تیم خواهیم داشت.

عمرو المیدانی: کاملا آماده بازی با ایران هستیم/ مربی ایران تغییر کرده اما بازیکنانش نه

یک بازیکن تیم فوتبال سوریه گفت: تیم ملی ایران را می‌شناسیم و آمادگی کامل برای بازی با ایران را داریم.

عمرو المیدانی، بازیکن تیم فوتبال سوریه عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ایران بیان کرد: تیم ملی ایران را می‌شناسیم. به شما تبریک می‌گویم. تجربه بازی با ایران را داریم. آمادگی کامل برای بازی با ایران را داریم.

او اضافه کرد: من بازیکنان ایران را می‌شناسم. پیش از جام جهانی رفت و برگشت با هم بازی کردیم. در همین حد آن‌ها را می‌شناسم ولی بیش‌تر از این خیر.

ابراهیم در پایان بیان کرد: اگر مربی ایران تغییر کرده باشد بازیکنان و استیل بازی آن‌ها تغییری نکرده است.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم

مجیدی جانشین استراماچونی می‌شود؟ استراماچونی در صورتی که وضعیت خود را با آبی‌های پایتخت مشخص نکند احتمالا مجیدی جایگزین او می‌شود.

مدیران باشگاه فوتبال استقلال تهران این روز‌ها آخرین مراحل مذاکرات خود را با آندره آ استراماچونی برای هدایت این تیم را پشت سر می‌گذارند و به نظر می‌رسد تکلیف او به زودی با استقلالی‌ها مشخص خواهد شد.

طبق اعلام یک منبع آگاه در باشگاه استقلال به خبرنگار ما، پس از ارسال پیش نویس قرارداد برای استراماچونی، امیرحسین فتحی (میرعامل) و علی خطیر برای قطعی کردن این قرارداد احتمالا به ترکیه سفر خواهند کرد تا قرارداد سه ساله که تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد به امضاء طرفین برسد.

مسئولان آبی‌ها به استراماچونی اعلام کرده اند تا پایان هفته جاری وضعیت خود را مشخص کند و با این وجود اگر بنابه هر دلیلی مدیران استقلال با سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی برای عقد قرارداد به تفاهم نرسند آن وقت فرهاد مجیدی به صورت قطعی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب می‌شود.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم

ادعای رسانه سعودی ؛ مذاکرات الاهلی با برانکو

رسانه سعودی از علاقه باشگاه الاهلی به مذاکرات با برانکو خبر داد. یک رسانه سعودی از علاقه باشگاه الاهلی به مذاکره با برانکو خبر داد.

اسپورت 360 سعودی در خبری عنوان کرد که باشگاه الاهلی قصد دارد برانکو را به عنوان مربی بعدی خود انتخاب کند.

این رسانه در ادامه ذکر کرده که مربی کنونی پرسپولیس با باشگاه الاتفاق عربستان یک فصل را در سال 2011 گذرانده و به این لیگ آشناست.

ویلموتس: همیشه دنبال بازی تهاجمی هستم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها