جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو/درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟

کد خبر: 944009

سرمربی تیم فوتبال پدیده جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو به شمار می‌رود.

جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو/درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ به الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جانشین او است. اگر چه مسئولان این باشگاه اعلام می‌کنند همچنان به دنبال بازگرداندن برانکو هستند اما باید پذیرفت که این مربی تیم آینده‌اش را انتخاب کرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این موضوع به فکر انتخاب جانشین برانکو افتاده‌اند و در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس محسوب می‌شود.

گل‌محمدی اگر چه چندی پیش قراردادش را با پدیده تمدید کرد اما در چند روز اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت پیشنهاد از پرسپولیس می‌تواند قراردادش را فسخ کند. باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر اما اصلی‌ترین موضوع این است که گل‌محمدی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه سرمربیگری سرخپوشان به شمار می‌رود و حتی گفته شده تلاش برای حضور او در پرسپولیس آغاز شده است.

پیام برانکو به پرسپولیسی ها؛ مایل نیستم به ایران بازگردم سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که دیگر مایل نیست به ایران بازگردد.

پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند و قرار است مراسم معارفه برانکو ایووانکویچ امشب (دوشنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی عربستان برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

پس از جدایی مرد کروات، هواداران پرسولیس صبح امروز (دوشنبه) حضور در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواستار استعفا اعضای هیئت مدیره و ایرج عرب شدند و مسئولان تیم سرخپوش نیز تلاش می کنند تا او را بازگرداند و مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند با الاهلی قرارداد ببندد.

البته او از طریق وکیلش به پرسپولیسی ها پیام داده که حاضر نیست به ایران بازگردد و باید دید وضعیت او چه خواهد شد.

لازم به ذکر است با وجود اینکه عربستانی‌ها از عقد قرارداد با برانکو اطمینان دارند و همه چیز را تمام شده می‌دانند، اما ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) بیان کرد، نامه‌ای روز گذشته از سوی برانکو به باشگاه آمد که در آن عنوان شده بود من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می‌خواهم در فضای دیگری کار کنم و اگر می‌شود رضایت ۲ طرفه برای فسخ قرارداد بدهیم، اما ما با او قرارداد داریم و همه کارشناسان حقوقی هم که به باشگاه آمدند، مورد مشورت قرار گرفتند و اعلام کردند که این قرارداد به طور کامل پابرجاست و با توجه به نامه‌ای که به او دادیم این قرارداد باید ادامه پیدا کند. با توجه به خدماتی که برانکو به باشگاه داشت و رضایتی که ما از او داشتیم از وی خواستیم که کارش را با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقاتی که انجام شده پایبند باشد. به هر حال همه تلاش خود را کردیم تا مطالبات او پرداخت شود.

شروع برانکو در الاهلی با چالش بزرگ سرمربی ۶۵ ساله کروات باید در نخستین دیدار روی نیمکت الاهلی با الهلال عربستان رو در رو شود.

پس از جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الاهلی عربستان، رسانه‌های سعودی با انتشار اخبار مختلف درباره این مربی نوشتند که قرار است مراسم معارفه برانکو ایووانکویچ امشب (دوشنبه) با حضور خبرنگاران و عکاسان عربستانی برای حضور در تیم فوتبال الاهلی عربستان برگزار شود و این سرمربی به صورت رسمی هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

برانکو که توافقات پایانی را با الاهلی انجام داد و حتی از کمپ تمرینی الاهلی در اتریش بازدید کرده تا چند روز آینده پس از امضای رسمی قراردادش، کار خود را در تیم الاهلی شروع می‌کند.

برانکو با الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الهلال عربستان برود و امیدوارست با کسب پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند. سبزپوشان و شاگردان مامیچ برگزار کننده دربی عربستان هستند که از اهمیت زیادی برای ۲ تیم برخوردار است.

بازی رفت ۲ تیم ۱۵ مرداد و بازی برگشت هم روز ۲۲ مرداد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، برانکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ سرمربی پرسپولیس تهران بود که در بازی رفت الاهلی را شکست داد، اما در بازی برگشت شکست خورد و اکنون با هدایت سبزپوشان باید در مرحله حذفی رو در روی الهلال قرار بگیرد. قرارداد این مربی با الاهلی سالانه یک و نیم میلیون یورو است.

درخشان: مگر قرار بود برانکو ۱۰۰ سال بماند؟/ به سرمربیگری پرسپولیس فکر نمی‌کنم

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست برانکو ۱۰۰ سال در پرسپولیس بماند و او پیشنهاد بهتری داشت که رفت و نباید دیگر غصه خورد. در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از برانکو گفت: به نظر من هر کسی که قرار است به پرسپولیس بیاید باید به او کمک شود. همانطور که به برانکو در پرسپولیس کمک شد. برای موفقیت باید از سرمربی پرسپولیس حمایت کرد تا موفقیت‌هایی که به وجود بیاید ادامه پیدا کند. این قاعده کار است که باید برای موفقیت از مربی حمایت کرد. به خصوص تماشاگران و مسئولان.

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولان باشگاه و حتی هواداران این تیم از جدایی برانکو شوکه شده‌اند، افزود: این یک روال طبیعی است که هر مربی که می‌آید یک روزی هم می‌رود. مگر قرار است برانکو ۱۰۰سال در پرسپولیس بماند؟ او یک پیشنهاد بهتر داشت و از پرسپولیس رفت و حالا نباید غصه بخوریم که چرا او از پرسپولیس جدا شد بلکه باید با تلاش بیشتر موفقیت به دست بیاوریم.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در مورد اینکه هواداران این تیم به آینده پرسپولیس بعد از برانکو خوش‌بین نیستند، تصریح کرد: علی پروین با آن همه عظمت و ابهت و در حالیکه قهرمانی‌های متعددی به دست آورد از پرسپولیس رفت و اتفاقی رخ نداد. پرسپولیس اسم بزرگی است و این تیم همیشه بزرگ است به طوری که خیلی‌ها به این باشگاه آمدند و رفتند اما پرسپولیس از بزرگی‌اش کم نشد. ما به عنوان کسانی که پرسپولیس را دوست داریم باید کمک کنیم تا این باشگاه موفق شود.

درخشان در پاسخ به این سؤال که به نظر شما در شرایط موجود مربی ایرانی باید در پرسپولیس کار کند یا مربی خارجی، گفت: ابتدا باید اجازه دهید تا ببینم تکلیف مدیریت باشگاه چه می‌شود. به نظر من مدیر باشگاه باید تصمیمات خوبی بگیرد و همه باید به تصمیم او احترام بگذارند. همان فرصتی که به برانکو داده شد باید به مربی بعدی هم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت باید یک نفر سکاندار پرسپولیس شود و فرقی نمی‌کند که مربی بعدی ایرانی است یا خارجی بلکه وظیفه همه کسانی که پرسپولیس را دوست دارند این است که به این باشگاه کمک کنند.

درخشان در مورد اینکه اگر به او پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس شود باز هم این سمت را قبول خواهد کرد یا نه، گفت:‌ راجع‌به چنین مسئله‌ای فکر نکردم.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه می‌تواند موفقیت‌های فصل‌های گذشته را تکرار کند، تصریح کرد: اگر استخوان‌بندی پرسپولیس حفظ شود و با جذب بازیکن نقاط ضعف را بپوشانند باز هم می‌توانند قهرمان شوند.

نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال در واکنش به اقدام برانکو باشگاه پرسپولیس در واکنش به اقدام برانکو مبنی بر عقد قرارداد با باشگاه الاهلی عربستان نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که هنوز از عدم بازگشت برانکو به این تیم و پیوستن وی به باشگاه الاهلی در شوک هستند در واکنش به این اتفاق نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال و از مهدی تاج خواستار این شده‌اند که از طریق فیفا پیگیر اقدام برانکو باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنان مدعی است که برانکو ایوانکوویچ با این باشگاه قرارداد دارد و امضای قرارداد او با الاهلی کاری غیرقانونی از سوی او و باشگاه عربستانی بوده است. با شرایط موجود بعید نیست کار پرسپولیس و برانکو به شکایت طرفین از یکدیگر به فیفا کشیده شود.

فسخ قرارداد ۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده و از جمع زردپوشان جدا شدند.

۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان امروز قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده و از سپاهان جدا شدند.

بختیار رحمانی و خالد شفیعی امروز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را فسخ کردند و قرارداد حسن جعفری مدافع راست این تیم هم فسخ شده است. سپاهان در فصل نقل و انتقالات تا کنون جورج ولسیانی، محمد زینالی، محمد محبی، سیدمحمدرضا حسینی و مرتضی منصوری را به خدمت گرفته است و رضا میرزایی نیز به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بازگشته است.

کی‌روش استنلی، ولادیمیر کومان، محسن مسلمان و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که قرارداد آن‌ها با سپاهان به اتمام رسیده و وضعیت آن‌ها برای فصل بعد هنوز مشخص نشده است.

مذاکره باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت اروین باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد درحال مذاکره با اروین برای بازگشت وی به ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان: باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد درحال مذاکره با اروین برای بازگشت وی به ایران است. این باشگاه اعلام کرد اروین همچنان با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و حق هیچگونه مذاکره‌ای با سایر باشگاه‌ها را ندارند.

باشگاه تراکتورسازی همچنین اعلام کرد که درصورت هرگونه مذاکره یا انعقاد قرارداد اروین با سایر باشگاه‌ها، از طریق فیفا قرارداد وی قابل مطالبه است.

مدیر حقوقی پرسپولیس: برانکو هیچ نامه فسخی نفرستاده است مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، برانکو ایوانکوویچ هیچ نامه فسخی قراردادی به باشگاه ارسال نکرده است.

مهدی ذاکر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اظهار داشت: جدایی بین باشگاه پرسپولیس و برانکو رخ نداده است زیرا قرارداد باشگاه با وی دارای اعتبار است.

این وکیل دادگستری افزود: بر خلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، برانکو هیچ نامه فسخ قراردادی تاکنون به باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده و نامه‌ای که وی برای ما فرستاده، درخواست فسخ دوستانه است که در اصطلاح حقوقی از آن به عنوان «اقاله» نام می‌برند.

ذاکر توضیح داد: هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به طور شفاف موضع خود را در خصوص این ماجرا اعلام کرده و به برانکو نیز گفته به خدمات وی نیاز دارد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر عقد قرارداد باشگاه الاهلی با برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: در ارتباط با این قضیه، امروز (دوشنبه) ۲۷ خرداد نامه‌ای را به باشگاه الاهلی ارسال و به این باشگاه اعلام کردیم که در رسانه‌ها اخباری در رابطه با عقد قرارداد الاهلی با برانکو منتشر شده در حالی که این مربی در استخدام باشگاه پرسپولیس و دارای قرارداد معتبر است.

ذاکر توضیح داد: همچنین در این نامه توجه باشگاه الاهلی را به مقررات فیفا جلب کردیم و ۲۴ ساعت فرصت دادیم تا موضع و موقعیت خود را درباره اخبار منتشر شده اعلام کنند. قطعاً در قضیه باشگاه الاهلی کوتاه نمی‌آییم و از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کنیم زیرا حق در حالی شنیده شده با برانکو قرارداد و توافق‌نامه داخلی امضا کرده‌اند که حق مذاکره هم نداشته‌اند چه برسد به انعقاد قرارداد.

وی ادامه داد: رونوشت نامه باشگاه پرسپولیس به اتاق حل اختلاف فیفا، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا، فدراسیون فوتبال عربستان و سازمان لیگ این کشور هم ارسال کرده‌ایم.

ذاکر با بیان اینکه قطعاً در هر قراردادی اعمال فسخ از سوی بازیکن یا مربی می‌تواند انجام شود، گفت: اگر فسخ قرارداد دلایل موجه داشته باشد، یک سری آثاری دارد و اگر هم به صورت غیر موجه باشد، قطعاً تنبهیات و محرومیت‌هایی را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، امروز (دوشنبه) برخی رسانه‌ها از ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپولیس مبنی بر فسخ قرارداد خبر دادند.

سایت ابوظبی به نقل از روزنامه عکاظ عربستان هم نوشته است که قراداد برانکو با الاهلی عربستان ۲ ساله و به ارزش یک و نیم میلیون یورو است.

اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ مراسم استقبال از دنیزلی به زمان دیگری موکول شد

مراسم استقبال از سرمربی جدید برای تکریم میهمانان و هواداران به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور، برای تکریم حال هواداران شریف مراسم استقبال از سرمربی جدید، مصطفی دنیزلی در محل استادیوم بنیان دیزل با معارفه همزمان بازیکنان جدید برگزار می‌گردد.

زمان مراسم جهت اطلاع هواداران عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

لذا از هواداران عزیز درخواست می‌گردد از حضور در فرودگاه شهید مدنی تبریز خودداری فرمایند.

به گزارش فارس، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای، کشورش را برای حضور در تیم تراکتورسازی ترک کرده است و امشب به تبریز خواهد رسید.

عنایتی سرمربی قشقایی شیراز شد رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال قشقایی شیراز انتخاب شد.

رضا عنایتی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان که سابقه هدایت تیم مشکی‌پوشان خراسان را در کارنامه دارد، پس از توافق با مدیران باشگاه قشقایی شیراز، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده گرفت.

روح‌الله نجف‌پور مالک باشگاه قشقایی در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تایید کرد.

قشقایی فصل گذشته به مقام هشتم جدول مسابقات لیگ دسته اول دست یافت.

«دنیزلی» درتبریز شوکه شد

تبریز- دقایقی پیش در حالی پرواز حامل مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز وارد فرودگاه این شهر شد که نزدیک ۲ هزار هوادار تراکتور در فرودگاه حضور دارند.

درحالی که گفته می شد مراسم استقبال از دنیزلی شامگاه امروز دوشنبه در فرودگاه تبریز برگزار نمی شود ولی حضور ۲۰۰۰ نفری هواداران تراکتور در فرودگاه شهید مدنی تبریز دنیزلی را در بدو ورود به این شهر شوکه کرد.

شامگاه امروز دوشنبه سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با استقبال ویژه هواداران وارد تبریز شد. مراسم استقبال از مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور، از ساعت ۲۱:۳۰ در ترمینال حجاج فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز آغاز شده است.

به دلیل ازدحام بیشتر از حد هواداران تراکتورسازی، ورودی فرودگاه مسدود شده و ترافیک سنگینی در اطراف فرودگاه تبریز حاکم شده است. خودروی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز وارد فرودگاه تبریز شده است.

تمرینات تیم نیز از روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد زیر نظر مصطفی دنیزلی آغاز خواهد شد.

گفتنی‌است باشگاه تراکتور در نظر دارد مراسم معارفه سرمربی و بازیکنان جدید خود را با حضور هواداران در استادیوم بنیان دیزل تبریز طی روزهای آینده برگزار کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها