شکست خانگی استقلالِ بدون استراماچونی +جدول لیگ برتر

کد خبر: 966836

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر در جریان است.

شکست خانگی استقلالِ بدون استراماچونی +جدول لیگ برتر

میزان: تیم‌های فوتبال استقلال و ماشین‌سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ماشین‌سازی تمام شد تا استقلالِ بدون استراماچونی بعد از دوازده هفته طعم شکست را بچشد. این پیروزی در شرایطی برای ماشین‌سازی به دست آمد که این تیم تبریزی در فصل جاری رفت و برگشت استقلال را شکست داد.

با ثبت این نتیجه استقلال 29 امتیازی باقی ماند و ماشین‌سازی هم 22 امتیازی شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (73 - میلاد زکی‌پور)، علی کریمی، مسعود ریگی (70 - فرشید باقری)، آرش رضاوند (83 - مرتضی تبریزی)، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه (80 - سیدمحمد خرم‌الحسینی)، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری (88 - عرفان افراز)، بابک مرادی و علی آل‌کثیر (43 - فردین عابدینی).

نیمه اول

دقیقه 7: ضربه ریگی از بالای دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

دقیقه 9: ضربه از راه دور و محکم محمد مسلمی‌پور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 15: مهدی قائدی با دروازه ماشین‌سازی تک به تک شد اما لک ضربه نهایی این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 20: میلیچ ضربه سرضرب و محکمی به سمت دروازه ماشین‌سازی زد که لک به زیبایی این شوت را به کرنر فرستاد.

دقیقه 22: مسعود ریگی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 23(گل): شیخ دیاباته درون محوطه جریمه پاس خوبی را از علی کریمی گرفت و با یک شوت دقیق گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 26: ضربه خطرناک علی کریمی به تیر دروازه ماشین‌سازی برخورد کرد.

دقیقه 34(گل): علی آل‌کثیر پاس روی به عقب زیبایی را به داخل محوطه جریمه استقلال فرستاد که محمد قادری با یک شوت دقیق گل مساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 37: وریا غفوری از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 38: ضربه بازیکن ماشین‌سازی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 38: علی آل‌کثیر از داور اخطار گرفت.

دقیقه 39: ضربه پای چپ و زیبای وریا غفوری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 3+45: حامد لک و محمد دانشگر از داور کارت زرد گرفتند.

نیمه دوم

دقیقه 49: روزبه چشمی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 52(گل): روزبه چشمی روی مرادی خطای پنالتی گرفت. در ادامه احمدرضا زنده‌روح از روی نقطه پنالتی و برخلاف جهت حرکت حسینی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 53: عزیز معبودی از داور اخطار گرفت.

دقیقه 63: آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه یک+90: فردین عابدینی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 6+90: مرتضی تبریزی نتوانست دروازه خالی ماشین‌سازی را با ضربه سر باز کند.

حاشیه دیدار استقلال و ماشین‌سازی| خوشحالی هواداران از پیام استراماچونی و شادی خاص دیاباته

هواداران تیم استقلال تهران نسبت به پیام آندره آ استراماچونی در فضای مجازی و عکس‌های او با سفیر ایران در ایتالیا ابراز خوشحالی می‌کنند. پیش از آغاز مسابقه هواداران استقلال که در حال ورود به ورزشگاه بودند از پیام امروز استراماچونی در مورد بازگشتش به ایران ابراز خوشحالی و در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی این مسئله را عنوان کردند.

* با توجه به پیام امروز استراماچونی هواداران بیشتری نسبت به بازی قبل در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و با شور و هیجان خاصی تیم و بازیکنان محبوب‌شان را تشویق می‌کنند.

* تیم ماشین‌سازی تبریز زودتر از بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد و پس از این تیم، سیدحسین حسینی به عنوان اولین بازیکن استقلال به همراه بهزاد غلامپور برای انجام تمرینات پیش از آغاز مسابقه پا به چمن سبز ورزشگاه گذاشت.

* بازیکنان استقلال پیش از ورود به رختکن با روحیه بالایی از اتوبوس پیاده شدند. آنها هنگام ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی به شدت توسط هواداران‌ خود تشویق شدند.

*‌ شیخ دیاباته مهاجم گلزن آبی‌ها در هنگام گرم کردن توسط هواداران تشویق شد و شادی خاص خودش را برای آنها اجرا کرد.

* هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال مترجم استراماچونی در حالی که هندزفری به گوش داشت نظاره‌گر تمرینات بازیکنان بود و نکاتی را هم با صالح مصطفوی آنالیزور آبی‌ها در میان می‌گذاشت.

امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال تهران برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور دارد.

حاشیه دیدار استقلال و ماشین‌سازی|شعار علیه لک و اعتراض شدید استقلالی‌ها به داور/ صدر جدول گلزنان در اختیار آبی‌ها

هواداران تیم فوتبال استقلال در نیمه اول بارها و بارها علیه حامد لک شعار دادند.

حاشیه دیدار استقلال و ماشین‌سازی|شعار علیه لک و اعتراض شدید استقلالی‌ها به داور/ صدر جدول گلزنان در اختیار آبی‌ها

نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* شیخ دیاباته با به ثمر رساندن گل اول این بازی با 8 گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد تا وی در کنار مهدی قائدی به عنوان بهترین گلزنان لیگ برتر تا این هفته معرفی شود.

* هواداران تیم استقلال در دقیقه 22 یاد و خاطره منصور پورحیدری را گرامی داشتند.

* در اواسط نیمه اول مسعود ریگی با اخطار داور مسابقه مواجه شد که هواداران استقلال به این تصمیم شدیداً اعتراض کردند و علیه داور شعار دادند همچنین بازیکنان تیم استقلال بعد از این صحنه به داور بازی اعتراض شدیدی انجام دادند.

* در طول برگزاری نیمه اول تماشاگران استقلال از استراماچونی حمایت کرده و سرمربی ایتالیایی را مورد تشویق قرار دادند.

حامد لک که معمولاً در دیدارهای با استقلال بدون حاشیه نیست امروز نیز در چندین صحنه با اعتراض تماشاگران روبرو شد و هواداران علیه وی شعار دادند. اوج شعارها در لحظاتی اتفاق افتاد که لک با محمد دانشگر درگیر شد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. به این ترتیب دانشگر بازی با فولاد را از دست داد و تماشاگران استقلال هم به خاطر این اتفاق علیه لک موضع‌گیری کردند.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول هفته شانزدهم؛ صعود سپاهان و پرسپولیس و سقوط استقلال با پایان روز نخست از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، سپاهان و پرسپولیس صعود کردند و استقلال با شکستی خانگی جایگاهش را در صدر جدول از دست داد.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار آغاز شد. با دیدارهای امروز، رقابت سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال در صدر جدول فشرده‌تر شد.

پرسپولیس ابتدا با برتری مقابل پارس جنوبی با 31 امتیاز به صدر جدول صعود کرد، اما برتری 5 گله سپاهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر سبب صعود زردپوشان اصفهانی به صدر جدول شد. استقلال هم با شکست مقابل ماشین‌سازان و یک بازی بیشتر از پرسپولیس و سپاهان، دو رده سقوط کرد و به جایگاه سوم جدول رسید.

تراکتور هم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و متحمل کردن نخستین شکست این تیم، بالاتر از شاگردان تارتار در رده ششم جدول قرار گرفت.

نتایج دیدارهای امروز هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

پارس جنوبی صفر - پرسپولیس یک تراکتور یک - نفت مسجدسلیمان صفر سپاهان 5 - شاهین شهرداری بوشهر صفر استقلال یک - ماشین‌سازی 2

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

شکست خانگی استقلالِ بدون استراماچونی

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال که فردا برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

* نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان ساعت 15 داور: محمدحسین ترابیان،‌ کمک‌ها: هادی طوسی و محمدرسول ذورقی کمک داوران اضافی: حسین زیاری و امیرسامان سلطانی داور چهارم: علیرضا طاهرخانی، ناظر: حسین خانبان

* سایپا تهران - ذوب‌آهن اصفهان ساعت 15:15 داور: جواد رحیم‌زاده، کمک ها: محمد راهی و مهدی سیفی کمک داوران اضافی: عبدالنبی پورخلف و محمدرضا اکبریان داور چهارم: مرتضی سلمان‌نژاد، ناظر: علیرضا کهوری

* شهر خودرو مشهد - پیکان تهران ساعت 15:45 داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: جلیل شعرانی و مهدی شفیعی کمک داوران اضافی: حسن اکرمی و علی بای داور چهارم: علی اکبر عظیم‌پور، ناظر: ایرج نظری

* صنعت نفت آبادان - فولاد خوزستان ساعت 16:40 داور: سیدعلی اصغر مومنی، کمک‌ها: فرهاد مروجی و حمید سبحانی کمک داوران اضافی: محمدحسین زاهدی‌فر و میثم حیدری داور چهارم: حسین مرادی، ناظر: یدالله جهانبازی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها