مجیدی سرمربی استقلال می‌شود؟/شماره ۷ محبوب برای آبی‌ها شرط گذاشت

کد خبر: 969009

گفته می‌شود به دلیل مخالفت با حضور سرمربی خارجی، گزینه داخلی سرمربی استقلال می‌شود.

مجیدی سرمربی استقلال می‌شود؟/شماره ۷ محبوب برای آبی‌ها شرط گذاشت

خبرگزاری میزان: در حالی که یکی از مدیران استقلال با سرمربی خارجی برای هدایت استقلال به توافق رسیده بود، اکنون خبر می‌رسد که با حضور سرمربی خارجی بر روی نیمکت سرمربیگری آبی‌پوشان تهرانی مخالفت شده است.

در حالی که هر لحظه اخبار ضد و نقیض مطرح می‌شود، آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که گزینه داخلی باز هم اصلی‌ترین اولویت قرار گرفته که یکی از آنها فرهاد مجیدی است. مدیران باشگاه استقلال هنوز خبری در این باره نداده‌اند و قصد دارند تا فردا تصمیم نهایی را بگیرند.

مذاکره دوباره استقلال با فرهاد مجیدی/ شماره ۷ محبوب برای آبی‌ها شرط گذاشت

مدیران استقلال دوباره با گزینه قبلی جانشینی استراماچونی وارد مذاکره شدند.

مدیران استقلال پس از این که در به خدمت گرفتن اسکوچیچ ناکام ماندند به سراغ گزینه ایرانی یعنی فرهاد مجیدی برای جانشینی استراماچونی رفتند. دلیل این که آن‌ها نتوانستند با اسکوچیچ به نتیجه برسند این موضوع بود که او ۵۰ درصد از قرارداد این فصلش با صنعت نفت را دریافت کرده بود و جدایی‌اش از این تیم به سادگی اتفاق نمی‌افتاد.

در حال حاضر مجیدی در حال ارزیابی شرایط برای قبول هدایت آبی‌های پایتخت است تا در صورتی که تفاوتی نسبت به دفعه قبل که از قبول پیشنهاد استقلال انصراف داد، ببیند به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

یکی از شروط اصلی مجیدی برای قبول پیشنهاد استقلال پرداخت مطالبات بازیکنان است. با این اوصاف باید دید دو طرف با یکدیگر برای همکاری به توافق می‌رسند یا نه.

مجیدی با استقلال به توافق رسید بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال برای نشستن روی نیمکت تیم محبوبش با مسئولان این باشگاه به توافق رسید. مدیران باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه) طی جلساتی پس از مطرح شدن چند گزینه خارجی و داخلی، بار دیگر با فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال صحبت کردند. اکنون خبر می‌رسد که مجیدی با مسئولان استقلال به توافق رسیده است.

پیش از این گفته شده بود که یکی از مدیران استقلال با سرمربی خارجی برای هدایت استقلال به توافق رسیده، اما با حضور سرمربی خارجی بر روی نیمکت سرمربیگری آبی‌پوشان تهرانی مخالفت شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها