سقوط بالگرد و مرگ ستاره معروف NBA در کالیفرنیا

کد خبر: 973476

پلیس ایالت کالیفرنیا آمریکا با اعلام کشته شدن دست کم نُه تن در سانحه سقوط یک بالگرد در این ایالت، از کشته شدن یک ستاره لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (ان بی اِی) در این سانحه خبر داد.

سقوط بالگرد و مرگ ستاره معروف NBA در کالیفرنیا

خبرگزاری مهر: به نقل از راشاتودی، پلیس ایالت کالیفرنیا صبح یکشنبه به وقت محلی اعلام کرد که یک بالگرد خصوصی در حین پرواز بر فراز منطقه «کالاباساس» این ایالت دچار سانحه شد و سقوط کرد.

اداره پلیس بخش لس آنجلس اعلام کرد که در پی سقوط این بالگرد خصوصی، نُه تن از جمله «کوبی برایانت» ستاره معروف لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) که برای تیم «ال اِی لیکرز» بازی می‌کرد، جان خود را از دست دادند.

نیرو‌های اورژانس فوراً به محل اعزام شدند؛ اما در این سانحه تمام سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست دادند.

بنا برگزارشها، این بالگرد در پی بروز آتش مارپیچ وار سقوط کرده که در پی این سقوط، تمام سرنشینان آن کشته شدند.

گفتنی است که کوبی برایانت که از بازیکنان محبوب بسکتبال لس آنجلس بوده است، تمام ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود را با تیم «ال‌ای لیکرز» بازی کرده است. وی در دوران فعالیت حرفه‌ای خود، پنج مقام قهرمانی و همچنین در المپیک سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به عنوان عضو تیم ملی آمریکا مدال طلا کسب کرد.

منابع نزدیک به خانواده این بسکتبالیست حرفه‌ای به چندین رسانه‌های محلی از جمله روزنامه لس آنجلس تایمز گفتند که دختر سیزده ساله این ستاره ورزشی نیز به نام جیانا نیز از جمله قربانیان این سانحه هوایی است.

لازم به ذکر است که این ستاره معروف لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا دارای همسر و چهار فرزند دختر بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها