فرهادمجیدی؛ شاه آبی‌ها به خانه برگشت + فیلم جالب

کد خبر: 1054328

فرهادمجیدی با قراردادی 2سال ونیمه هدایت تیم فوتبال استقلال تهران را به عهده گرفت.

فرهادمجیدی؛ شاه آبی‌ها به خانه برگشت + فیلم جالب

فرهاد مجیدی به همه شایعات پایان داد.انتصاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال یک بمب خبری در رسانه های ورزشی بود. فرهاد مجیدی که پیش از این شایعه حضورش در تیم های شهرستانی مطرح شده بود با حضورش در دفتر باشگاه استقلال به شایعه ها پایان داد. ماجرای انتصاب فرهاد مجیدی؛بازیکن سابق ومحبوب استقلالی ها خبری تلخ برای سرخ های پایتخت خواهد بود.خبرهای تازه درمورد فرهاد مجیدی را درادامه بخوانید.

جزییات قرارداد فرهاد مجیدی

یکبار دبگر استقلال و فرهاد مجیدی؛ یکبار که نه،‌این برای سومین بار است که مجیدی هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی همانطور که انتظار می‌رفت دقایقی پیش با امضای قراردادی 2.5 ساله به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

فرهاد مجیدی که بعد از فینال جام حذفی سال گذشته از سمتش در استقلال استعفا کرد و به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز نرفت، حالا بعد از چند ماه با برکناری محمود فکری بار دیگر با مسئولان استقلال برای قبول هدایت تیم به توافق رسید و به عنوان سرمربی به استقلال برگشت.

رزومه فرهاد مجیدی

مجیدی اما برای سومین بار است که هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد. او در دوره مربیگری وینفرد شفر در این تیم به عنوان مربی کار خود را در استقلال دنبال کرده بود و در ادامه نیز در فصل گذشته سرمربیگری آبی‌ها را برعهده گرفت.مجیدی در پایان آن سال از استقلال رفت تا مدیران باشگاه آندره‌آ استراماچونی مربی ایتالیایی را به ایران بیاورند و هدایت تیم را به او بسپارند. از این رو بعد از جدایی استراماچونی مجیدی بار دیگر سرمربی استقلال شد و قراردادی 1.5 ساله امضا کرد. نکته جالب اینکه مجیدی در پایان فصل گذشته با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه به مشکل خورد و جمیع این اختلافات منجر به استعفا و جدایی اش شد.

حالا در شرایطی که محمود فکری هدایت استقلال را در ابتدای لیگ بیستم برعهده گرفته بود و طی شانزده دیدار به عنوان سرمربی کار را دنبال کرد، فرهاد مجیدی برای سومین بار به این تیم برگشته تا سرمربی شود.

قرارداد مجیدی با آبی پوشان اینبار به مدت 2.5 سال به امضا رسیده و شماره هفت سابق استقلال می‌تواند اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان لیگ بیست و دوم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

 مجیدی در دوران بازی خود یکی از محبوب ترین فوتبالیست های تاریخ استقلال به شمار می‌رفت؛ او همواره نزد هواداران استقلال محبوب بوده و همین محبوبیت هم سبب شده مدیران باشگاه هر وقت خواستند از زیر فشار رها شوند از نامش استفاده کنند. اینبار هم که استقلال در شرایط سختی قرار گرفته از مجیدی خواسته شده تا هدایت تیم را برعهده بگیرد و کارش را دنبال کند.

تبلیغات

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها