افشاگری مدیرعامل استقلال درباره مجیدی

کد خبر: 1076587

مدیرعامل باشگاه استقلال از یک اتفاق عجیب در این تیم در حاشیه لیگ قهرمانان آسیا پرده‌برداری کرد.

افشاگری مدیرعامل استقلال درباره مجیدی

در حالی که طی یک ماه اخیر چالش‌های زیادی بین فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با احمد مددی وجود داشته، اما مدیرعامل این باشگاه می‌گوید در جریان سفر به عربستان اجازه نداده برای سرمربی تیمش جانشین انتخاب شود و به نوعی پشت او ایستاده است.

مددی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره عنوان کرد: عازم جده عربستان شدیم و ۲۲ روز در کنار تیم بودیم که برخی از همین افرادِ نزدیک به باشگاه، با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند به ایران برگرد چون این تیم نتیجه نمی‌گیرد. همان جا متوجه شدم که همین افراد و آقایان مدعی، برای گزینه بعدی سرمربیگری با افرادی مذاکره می‌کنند.

او در واکنش به اظهارات نامداری، مشاور سابق باشگاه استقلال ابراز کرد: مگر اینجا مدیرعامل و هیئت مدیره ندارد که آقای نامداری و یک شخص دیگری که در گذشته استقلال بوده و سابقه‌اش مشخص است، برای این باشگاه تصمیم بگیرند؟ چه کاره هستید که در حال بستن تیم برای استقلال هستید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه نامداری گفته ۵ میلیارد تومان کمک هواداری به استقلال آمده است، اظهار کرد: مجموع مبلغی که از آبان ماه ۹۹ تاکنون به‌عنوان کمک‌های هواداری استقلال جمع‌آوری شد، حدود ۶۸۲ میلیون تومان بود؛ تعجب می‌کنم چرا برخی برای بازی با احساسات هواداران، این عدد را بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند.

مددی در خصوص اظهارات نامداری مبنی بر اینکه دلارهایی که قرار بود به میلیچ پرداخت شود غیب شده است، گفت: (عبدیان) یک مبلغی را به ذی‌حسابی باشگاه دادند، اما این پول صرف هزینه‌های دیگری در باشگاه شد ولی چند روز بعد، همان رقم که این عزیز هیئت مدیره سابق قصد داشت به این بازیکن(میلیچ) بدهد، از محل دیگری تامین کردم و به میلیچ دادم که گزارش آن را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کردم.

او ضمن رد ادعای نامداری مبنی بر اینکه ۱۶۰ میلیارد تومان پول به حساب باشگاه استقلال آمده، ابراز کرد: حتما این عزیز باید مدارک و مستندات خود را ارائه کند، وگرنه باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشد. تا این لحظه از طرف کارگزار بیش از ۹۰ میلیارد تومان تزریق شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه ریخت و پاش‌های بی‌حساب و کتاب این تیم را به چنین روزی انداخته است، گفت: یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده و آن عضو مشاور محترم نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان به استقلال داده که بخاطر هر روز دیرکرد در پرداخت پول، باید باشگاه به این شخص جریمه بدهد!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها