خوشحالی عجیب استقلالی ها قبل از دربی!+جزئیات بیشتر

کد خبر: 1079417

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر برابر سایپا به پیروزی رسید تا فرهاد مجیدی با این برد به استقبال پرسپولیس و دربی جام حذفی برود.

خوشحالی عجیب استقلالی ها قبل از دربی!+جزئیات بیشتر

به گزارش سایت خبرآزاد، تیم فوتبال استقلال قبل از دربی در نخستین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز شنبه در ورزشگاه پاس قوامین میهمان تیم سایپا بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال ‌‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۹:۵۰ آغاز شد، ارسلان مطهری (۷۹- پنالتی و ۸۷) برای استقلال گلزنی کرد تا آبی‌ها در جدول رده بندی ۵۰ امتیازی شوند و جایگاه سومی خود را تثبیت کنند.

ترکیب استقلال و سایپا؛ نیمکت نشینی دیاباته و مطهری

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سیدحسین حسینی، عارف غلامی (محمد دانشگر) محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی (مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی (شیخ دیاباته)، آرمان رمضانی (ارسلان مطهری) سبحان خاقانی (احمد موسوی) و آرش رضاوند روانه میدان کرد. ارسلان مطهری و شیخ دیاباته در این بازی نیمکت نشین بودند.

فراز کمالوند سرمربی سایپا هم با این ترکیب برابر آبی پوشان صف آرایی کرد: کوروش ملکی، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، امیر حسین حسین‌زاده (مهرداد عبدی)، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، صادق بارانی (محسن مسلمان) و روح‌الله سیف اللهی (امیرعلی صادقی).

نیمه نخست؛ دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال

در نیمه نخست، تیم استقلال هجومی‌تر از میزبان خود ظاهر شد. البته ۱۱ دقیقه‌ای ابتدای مسابقه تحت تاثیر دو صحنه مشکوک خطا روی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه سایپا بود، اما مرتضی منصوریان داور بازی، اعتقادی به پنالتی نداشت و سرنگونی سبحان خاقانی و سپس مهدی قایدی را خطا تشخیص نداد.

ضربات مسعود ریگی و آرش رضاوند از جمله موقعیت‌هایی بود که استقلال برای باز کردن دروازه حریف به دست آورد، اما این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

در مقابل سایپایی‌ها هم حملات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه آبی پوشان ایجاد کردند. ضربه سر سینا مریدی بازیکن سایپا که با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت، مهمترین موقعیت نارنجی پوشان بود.

نیمه دوم؛ برتری استقلال با تعویض طلایی فرهاد

در نیمه دوم بازهم این تیم استقلال بود که فشار حملاتش را بر تیم سایپا حفظ کرد و حتی تیرک دروازه نارنجی پوشان را به لرزه درآورد. در دقیقه ۵۷ استقلال صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه حریف شد. ضربه محکم قایدی از کنار دروازه به اوت رفت. در دقیقه ۶۷ هم شوت فرشید اسماعیلی بعد از برخورد با پای قایدی، تیرک دروازه سایپا را لمس کرد و از محوطه جریمه دور شد.

حملات استقلال در نهایت در دقیقه ۷۵ به ثمر نشست و قایدی سرانجام توانست از مدافعان سایپا پنالتی بگیرد. این پنالتی در دقیقه ۷۹ و بعد از استراحت کوتاه بازیکنان دو تیم، توسط ارسلان مطهری وارد دروازه سایپا شد.

مطهری در دقیقه ۸۷ هم با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه برای دومین بار برای استقلال گلزنی کرد تا هم خیال آبی‌ها را راحت کند و هم تعویض طلایی فرهاد مجیدی در این مسابقه لقب بگیرد.

مجیدی با برد به دربی رسید

تیم استقلال با کسب این پیروزی، ۵۰ امتیازی شد تا خود را به سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول نزدیک کند. آبی‌ها در حال حاضر در رده سوم قرار دارند. علاوه بر این، استقلال با این پیروزی به استقبال پرسپولیس و جام حذفی رفت که روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.

سایپا هم با این باخت ۲۳ امتیازی و در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا همراه با ماشین سازی، جدی‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها