زنگ خطر جدید برای مهدی قایدی

کد خبر: 1117530

مهدی قایدی به دلیل حواشی زیاد در آستانه ترک تیم خود می‌باشد.

زنگ خطر جدید برای مهدی قایدی

مهدی قایدی در چند روز آینده احتمالا با شرایط سختی روبه‌رو می‌شود. مهدی قایدی با امید فراروان به امارات و باشگاه شباب الاهلی ترنسفر شد اما زندگی لاکچری مهدی قایدی در امارات بیش تر از بازی و توانایی او دیده شده است. گفته می‌شود مهدی قایدی از سلتیک اسکاتند پیشنهاد دارد اما همسر او مخالف ترک امارات است. ستاره معصومی همسر مهدی قایدی در ابتدای خروج از ایران به یکباره تبدیل به یکی از شاخ های اینستاگرام شده و روی حواشی موجود دور مهدی قایدی تاثیر بسیاری دارد.

دو هفته پیش یک رسانه اماراتی خبر داد باشگاه شباب الاهلی قصد دارد برای تقویت خط حمله اش جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبک النصر عربستان را جذب کند.

طبق گزارش این رسانه اماراتی باشگاه شباب الاهلی قصد دارد مهدی قایدی مهاجم ایرانی اش را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند و ماشاریپوف را جانشین این بازیکن در لیست تیم کند.

در صورت انتقال ماشاریپوف به شباب الاهلی جایگاه مهدی قایدی در این تیم شهر دبی به خطر می افتد. اخیرا قایدی به دلیل حواشی زندگی شخصی عملکرد خوبی در تیم نداشته و افت شدیدی نسبت به سال گذشته کرده است.

حواشی مهدی قایدی

مهدی قایدی متولد 14 آذر است و از همین رو ستاره معصومی همسر مهدی قایدی برای او چند روز پیش در فضای باز برج العرب جشنی به پا کرد. مهدی قایدی از زمان حضور در امارات درگیر زندگی لاکچری و پرحاشیه‌ای شده است. هفته‌ای نیست که از زندگی و حواشی مهدی قایدی و همسرش در فضای مجازی چیزی دیده نشود. تولد مهدی قایدی به تراس برج العرب ختم نشده و چند روز بعد بازهم ستاره معصومی عکسی از تولد مهدی قایدی در یکی از گرانترین اتاق های لاکچری ترین هتل دبی منتشر کرد که نشان می دهد مراسم تولد کماکان ادامه دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها