پردرآمد ترین ورزشکارن فضای مجازی در سال 2021

کد خبر: 1123463

در انتهای هر سال، افراد زیادی دوست دارند بدانند که پردرآمد ترین ورزشکاران در دنیا چه کسانی هستند و از چه طریقی این درآمد را کسب می کنند. هانطور که می دانید، درآمد یک ورزشکار امروزه با گسترش فضای اینترنت فقط منوط به ورزش حرفه ای وی نمی شود و قراردادهای تجاری نقش بسیار گسترده و زیادی در این درآمد دارند.

به نقل از سایت آموزشی برتر آموز، نشریه فورس هر ساله در انتهای سال لیستی از پردرامد ترین ورزشکاران را منشتر می کند. شاید تا سال ها قبل که شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام در بین مردم رواج نداشت، درآمد ورزشکاران تنها در اسپانسر شدن و دیده شدن در تبلیغات تلویزیونی بود اما امروزه یک شخصی مانند رونالدو یک تبلیغ در پیج خود منتشر می کند و صدها هزار دلار بابت این تبلیغ دریافت می کند.

افراد زیادی هستند که با استفاده از دوره اینستاگرام توانسته اند پیج خود در اینستاگرام را رشد دهند و با گرفتن تبلیغ به درآمدهای بالایی برسند. سایت های آموزشی زیادی نظیر زومیت، دیجیاتو و برتر آموز هستند که در زمینه آموزش اینستاگرام و ترفندهای افزایش فالوور فعالیت می کنند. اما سایت برتر آموز که یکی از سایت های برتر در زمینه آموزشی است، توانسته است با آموزش هایی که در زمینه اینستاگرام می دهد، به عنوان مرجع برای آموزش اینستاگرام شناخته شود.

ورزشکاران پردرآمد در سال 2021 چه کسانی هستند؟

در سال 2020، پردرآمد ترین ورزشکار در دنیا، راجر فدرر سوئیسی بود که درآمدش از طریق قرار داد با یک شرکت تولید پیراهن ورزشی بود اما امسال او از سه نفر برتر پردرآمد ترین ورزشکاران دنیا کنار رفته است. اما در سال 2021، پردرآمدترین ها چه کسانی بودند؟

1.کانر مک گرگر

یکی از اتفاق های جالبی که در سال 2021 افتاده است این است که نه رونالدو و نه مسی هیچ کدام پردرآمد ترین ورزشکار سال نشده اند. بلکه این چایگاه به کانر مک گرگر تعلق گرفته است. این شخص که در رشته MMA فعالیت می کند، توانسته است با راه اندازی بیزینس جدید خود، درآمد 180 میلیون دلاری برای خود ایجاد کند و با نفر دوم پردرآمد جهان در رشته های ورزشی که لیونل مسی است یک اختلاف 50 میلیون دلاری داشته باشد.

2. راجر فدرر

این شخص در سال 2020 به عنوان پردرآمد ترین ورزشکار سال معرفی شد اما در سال 2021 با افتی زیاد به جایگاه هفتم دست پیدا کرده است. جالب است بدانید این ورزشکار درآمدی بالغ بر 95 میلیون دلار داشته است و فقط 30 هزار دلار آن مربوط به رشته ورزشی وی بوده است و تقریبا کل 95 میلیون دلار باقی مانده از طریق فعالیت های تجاری و تا حدودی از طریق ابزارهای آنلاین و فضای مجازی بوده است.

3. کریستیانو رونالدو

نفر سومی که در لیست ورزشکاران با درآمد بالا از فضای مجازی حضور دارد، رونالدو است که هم اکنون در تیم منچسریونایتد مشغول به بازی است و علاوه بر درآمد بالایی که از طریق قرارداد فوتبالی به دست می آورد، از طریق اینستاگرام خود نیز درآمد بسیار بالایی دارد. مجموع درآمد این ستاره پرتغالی به حدود 120 میلیون دلار می رسد. این شخص در اینستاگرام بالاترین تعداد فالوور را بعد از خود اکانت اصلی اینستاگرام دارد و درآمد بسیار زیادی را بابت تبلیغات به دست می آورد. در دنیای امروزی تبلیغات از طریق اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بسیار گسترده شده است و آموزش اینستاگرام به شما آموزش می دهد تا چگونه هرچه بهتر این تبلیغات را انجام دهید یا به حدی برسید که بتوانید برای دیگران تبلیغات قرار دهید.

4. لبران جیمر

لبران جیمز که او را به عنوان برترین بازیکن تاریخ در MBA می شناسند، نفر چهارم در بین پردرآمدترین ورزشکاران فضای مجازی در سال 2021 است. این بازیکن که در رشته بسکتبال به صورت حرفه ای فعالتی می کند، توانسته است درآمد 97 میلیون دلاری را برای خود به ثبت برساند و که تنها 31 میلیون دلار آن از طریق رشته ورزشی و فعالیتهای ورزشی وی بوده است و حجم زیادی از درآمد این بازیکن از طریق کارهای تجاری است که انجام داده است. البته فعالیت های تجاری بازیکنان فقط مربوط به اینستاگرام نیست بلکه بسیاری از سایت ها برای بهتر دیده شدن با این بازیکنان قرار داد می بندند و در کنار فعالیت هایی که از طریق سئو انجام می دهند، این تبلیغ ها باعث رشد هرچه بیشتر سایت و کسب و کارشان می شود.

5. لیونل مسی

نفر دوم در لیست پردرآمد ترین ورزشکاران در سال 2021، لیونل مسی است اما نفر پنجم در لیست پردرآمدترین ورزشکاران در فضای مجازی است. این بازیکن که به تازگی از بارسلونا جدا شده و به تیم پاری سن ژرمن پیوسته است در سال 2021 درآمدی بالغ بر 130 میلیون دلار داشته است که بالاترین درآمدی است که یک نفر در رشته های تیم کسب کرده است.

6. نیمار

نیمار بازیکن برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن نفر ششم در این لیست است. این بازیکن فوتبال در سال 2021 درآمد 95 میلیون دلاری داشته است که عمده درآمد وی دریافتی از باشگاه ورزشی خود بوده است و تنها 19 میلیون آن از طریق فعالیت های تجاری بوده است.

7. داک پرسکات

این ورزشکار که در رشته فوتبال آمریکایی فعالیت می کند، درآمد 107 میلیون دلاری دارد که دریافتی وی از باشگاه ورزشی خود 97 میلیون دلار است و مابقی آن را از فعالیت های تجاری خود به دست آورده است. این بازیکن آمریکایی در تیم دالاس کاوبویز فعالیت می کند که تیمش به عنوان ارزشمندترین تیم در سال 2021 شناخته شده است و خود داک پرسکات به عنوان پردرآمد ترین ورزشکار آمریکایی لقب گرفت است.

منبع : سایت برتر آموز

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها