تست کرونای ۴ بازیکن دیگر عراق هم مثبت شد

کد خبر: 1125577

پیش از این هم تست کرونای یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس و امجد عطوان از تیم ملی عراق مثبت شده بود.

تست کرونای ۴ بازیکن دیگر عراق هم مثبت شد

در آخرین تست‌گیری کرونا از عراقی‌ها، تست کرونای شیرکو کریم، حسین علی، مصطفی ناظم و حسین جبار، ۴ بازیکن این تیم مثبت اعلام شد.

پیش از این هم تست کرونای یاسر قاسم، سعد ناطق، مناف یونس و امجد عطوان از تیم ملی عراق مثبت شده بود.

 با احتساب چهار کرونایی جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در این تیم به عدد ۸ بازیکن رسید.

براساس اعلام سخنگوی فوتبال عراق تست کرونای چهار عضو دیگر این تیم هم مثبت شد تا در آستانه بازی با ایران شرایط این تیم هم بحرانی شود.

 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم با بحران بازیکنان کرونایی مواجه هستند. تیم ملی ایران که چند مهره اصلی خود را به همین دلیل از دست داده بود، بامداد امروز پنجشنبه هم مهدی قایدی یکی دیگر از مهاجمان را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از اردو خارج کرد.

همین وضعیت برای تیم ملی عراق هم رقم خورده است و بجز چهار بازیکنی که از قبل گرفتار کرونا شده بودند، چهار بازیکن دیگر این تیم هم با تست مثبت مواجه شدند تا صدای مسئولان فوتبال این کشور درآید.

براساس اعلام رسانه های عراقی، سخنگوی تیم ملی این کشور پس از مثبت شدن تست کرونا چهار بازیکن دیگر با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تاخیر و بی نظمی در اعلام تست بازیکنان این تیم شکایت کرده و ناظر بازی را مقصر دانسته است. آنها اعتقاد دارند نتایج تست ها از زمانی که وارد ایران شده اند تاکنون دیر به دست شان رسیده و هر بار نتایج تعداد متفاوتی را نشان داده است./ مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها