مظلومی: هر دو گل نفت مشكوك بود

کد خبر: 124740

او هنوز بازيكن 90 دقيقه‌اي نيست. نبود آرش برهاني در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و اميدوارم كه روانخواه بازيكن 90 دقيقه‌اي شود.

فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دو گلي كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوري مشكوك بود. پرويز مظلومي پس از شكست 2 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان عنوان كرد: خوشحالم كه نفت آبادان به پيروزي رسيد اما طبيعي است كه از باخت استقلال ناراحت شوم. به تيم نفت آبادان بابت اين پيروزي تبريك مي‌گويم، آنها بازي خوبي انجام دادند. وي افزود: نيمه اول برخلاف جريان بازي گل خورديم. از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده نكرديم. اين بازي مي‌توانست نتيجه ديگري داشته باشد، به هرحال مسابقه پرفشار و حساسي بود. سرمربي استقلال تاكيد كرد: نيمه دوم تغيير سيستم داديم اما متاسفانه وظايفي كه به بعضي از بازيكنان داده بودم اجرا نشد. 10 دقيقه پاياني نيز فرهاد مجيدي دچار مصدوميت شد اما چون 3 تعويضم را انجام داده بودم نتوانستم او را بيرون بكشم و عملا در آن دقايق استقلال 10 نفره بازي مي‌كرد. مظلومي با بيان اينكه نفت بازي قابل قبولي انجام داد و از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده كرد، درباره قضاوت محسن قهرماني گفت: من عادت ندارم درباره داوري صحبت كنم اما دو گلي كه نفت به ثمر رساند به لحاظ داوري مشكوك بود. بعد از فشارهاي زيادي كه روي تيم ما به وجود آمد امروز متاسفانه اين فشارها مشخص شد. به غير از اين دو گل قهرماني قضاوت خوبي داشت. در مورد اين دو گل هم كارشناسان داوري بهتر است نظر بدهند. مظلومي درباره تيم نفت آبادان تصريح كرد: اين تيم نشان داده كادر فني خوبي دارد و روي آن كار شده است. من در آبادان مربيگري كرده‌ام و مي‌دانم كه فشار تماشاگران و حمايت آن‌ها مي‌تواند به سود اين تيم باشد. ديديد كه اينجا غريب بوديم و تماشاگر آباداني در ورزشگاه بود. سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سوال كه چرا كنار خط حاضر نشد، گفت: به احترام هواداران تيم نفت كنار خط نيامدم. مظلومي درباره آسيب‌ديدگي مجتبي جباري عنوان كرد: يكي از ضربه‌هايي كه خورديم آسيب‌ديدگي بي‌موقع جباري بود. آسيب‌ديدگي او همه برنامه‌هاي تاكتيكي ما را بهم زد و من مجبور شدم ايمان مبعلي را درحالي كه گرم نكرده بود به زمين بفرستم. جباري دچار كشيدگي شد و فرهاد مجيدي هم به همين مشكل دچار شده است و بايد ديد اين دو به بازي آينده مي‌رسند يا خير. سرمربي استقلال اضافه كرد: به هرحال فوتبال برد و باخت دارد و نمي‌شود در همه بازي‌‌ها براي نباختن به ميدان رفت. حريف هم تلاش كرد. به هرحال بازيكنان ايراني حرفه‌اي هستند و بايد درك كنند كه اگر رد چند مسابقه پيروز شدند نبايد در باد اين پيروزي‌ها بخوابند. وي درباره بهبودي اميدرضا روانخواه گفت: او هنوز بازيكن 90 دقيقه‌اي نيست. نبود آرش برهاني در خط حمله همه ما را دچار مشكل كرده و اميدوارم كه روانخواه بازيكن 90 دقيقه‌اي شود. مظلومي درباره اينكه آيا استقلال مي‌تواند سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند، گفت: ما از ابتدا هم هدفمان اين بود كه جزء تيم‌هايي باشيم كه سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم. هنوز چيزي را از دست نداديم. بازي‌هاي سخت خود را در دور رفت گذرانديم و در دور برگشت بازي‌هاي بهتري را در خانه داريم. مطمئن باشيد سهميه آسيا را كسب مي‌كنيم و براي قهرماني هم تلاش خواهيم كرد. در پايان كنفرانس خبرنگاران آباداني به دليل احترام گذاشتن پرويز مظلومي به هواداران نفت براي وي دست زدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

تازه های سایت