درگیری در بازی پرسپولیس و استیل آذین

کد خبر: 144315

درگيري گسترده‌اي بين هر كدام از بازيكنان دو تيم بوجود آمده بود. رضا نورمحمدي از پرسپوليس با يكي از بازيكنان خارجي استيل آذين درگير شد. سپهر حيدري با مهدي مهدوكيا درگيري لفظي پيدا كردند.

ایسنا: ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل آذين با تنش و درگيري‌هاي فيزيكي بازيكنان دو تيم به پايان رسيد. ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل آذين در هفته سي‌ام ليگ برتر در حالي به پايان رسيد كه درگيري فيزيكي بازيكنان دو تيم به اوج خود رسيده بود. پس از گل دوم پرسپوليس كه در دقايق پاياني اين بازي به ثمر رسيد بازينكان استيل آذين معتقد بودند پرسپوليسي‌ها بازي جوانمردانه را رعايت نكرده‌اند و بايد صبر مي‌كردند تا مصدوميت سوشا مكاني دروازه‌بان‌شان بهبود يابد اما پرسپوليسي‌ها معتقد بودند دروازه‌بان استيل آذين سالم بوده و فقط قصد وقت تلف كردن داشته است. اين اتفاق باعث شد بازيكنان پرسپوليس و استيل آذين با يكديگر درگير شوند. درگيري اصلي بين سوشا مكاني از استيل آذين و رحمان احمدي از پرسپوليس بود.

در یک نظرسنجی در این خصوص شرکت کنید (++++++++++)

درگيري گسترده‌اي بين هر كدام از بازيكنان دو تيم بوجود آمده بود. رضا نورمحمدي از پرسپوليس با يكي از بازيكنان خارجي استيل آذين درگير شد. سپهر حيدري با مهدي مهدوكيا درگيري لفظي پيدا كردند. پس از مداخله نيروي انتظامي و مسئولان برگزاري مسابقه اين جريان موقتا خاموش شد اما در ادامه وقت‌هاي تلف شده ماتيوس، بازيكن استيل آذين خطاي مهلكي را روي اشپيتيم آرفي انجام داد كه اين موضوع دوباره باعث درگيري بازيكنان شد و رضا نورمحمدي و به همراه برخي ديگر از بازيكنان پرسپوليس با بعضي بازيكنان استيل آذين درگير شدند كه سرانجام داور دو بازيكن خاطي را اخراج كرد. اين تنش به حدي بود كه خداداد افشاريان در نهايت سوت پايان مسابقه را زد. سوشا مكاني دروازه‌بان استيل آذين پس از گل پرسپوليس به شدت گريه مي‌كرد و اشك مي‌ريخت و بحث كوتاهي نيز ميان او و علي دايي پيش آمد. در پايان بازي نيز بازيكنان دو تيم با يكديگر درگير شدند اما علي دايي با حضور در وسط زمين، سعي مي‌كرد بازيكنان تيمش را به رختكن بفرست. دايي در صحنه اولين درگيري نيز وارد ماجرا شد اما نيروي انتظامي او را از مهلكه خارج كرد. در شرايطي كه بازيكنان دو تيم به رختكن مي‌رفتند، سوشا مكاني با رحمان احمدي دوباره درگيري لفظي پيدا كردند و به يكباره به سمت هم دويدند تا درگيري فيزيكي را ايجاد كنند و در اين حين بازيكنان هر تيم سعي مي‌كرد هم‌تيمي‌اش را بگيرد. نيروي انتظامي در حالي كه اجازه ورود دوربين‌ها به بخش جنوبي راهروهاي ورزشگاه را نمي‌داد سعي كرد مداخله كرده و موضوع را خاتمه دهد. دايي نيز به سمت رحمان احمدي دويد تا موضوع را فيصله دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها