دنیزلی هم خواننده شد!/عکس

کد خبر: 197804

هنوز چند غافلگیری فوق‌العاده برای هواداران دارم. تا الان سعی‌ داشته‌ایم بهترین‌ها را بیاوریم و باید این مجموعه را تکمیل کنیم. پس به هواداران می‌گویم منتظر غافلگیری‌های بعدی‌مان باشید!

دنیزلی هم خواننده شد!/عکس

سايت گل: شور و هیجان موسیقی خواجه‌نوری، ترانه زیبای عبدالجبارکاکایی، و حالا صدای مصطفي دنيزلي! دیگر چه می‌خواهید؟! مصطفي دنیزلی سرمربی باشگاه پرسپولیس هم به یاران پروژه صوتی و تصویری «ترانه سرخ» پیوست .ترانه سرخ عنوان محصولی است که مدت ۳سال است توسط داریوش خواجه‌نوری خواننده و آهنگساز مطرح کشورمان در دست تولید است. جالب اين‌كه خواجه‌نوری از صدای دنیزلی و تبحر او در خواندن خيلي خوشش آمده است. اين را از گفتگوي او مي‌توان فهميد. آن هم در فضای استودیويي كه با حضور دنیزلی پر از شور و هیجان شده است. آقای خواجه‌نوری؛ واقعا دنیزلی خواننده خوبی‌ است؟! یک خواننده وقتی‌ صحبت می‌کند می‌توان از تن صدایش فهمید که خوب می‌خواند یا نه. اگر شما با دنيزلي صحبت کرده باشید می‌فهمید که صدای بسیار خوبی‌ دارد و من از همان ابتدا و با اولین سلام متوجه این موضوع شدم. این مسئله کار ما را بسیار راحت کرد. در ضمن با وجود این که ما از او می‌خواستیم فارسی بخواند و این کار برای او بسیار سخت بود، اما با موفقیت این کار را انجام داد.

انگیزه شما از دعوت دنیزلی به این کار چه بود؟ اولا این‌که ایشان یک مربی بسیار بزرگ هستند که افتخارات‌شان بر همه آشکار است. ثانيا فکر می‌کنم جزو محبوب‌ترین مربیان طول تاریخ در پرسپولیس هستند و برای همه واضح است که او هوادار‌ان را با سکوها آشتی‌ داده و حکم یک ناجی را در پرسپولیس پیدا کرده است. همه این‌ها من را مجاب کرد که ایشان را در ميان ستارگان پرسپولیس قرار دهم و در این محصول از صدای ایشان نیز بهره‌مند شوم.

فکر می‌کنید پرسپولیسی‌ها از دیدن این همه ستاره کنار هم چه حسی پیدا خواهند کرد؟ فکر می‌کنم واقعا هیجان‌زده خواهند شد. نه‌تنها پرسپولیسی‌ها که اسطوره‌هایشان را می‌بینند، بلکه همه مردم از این کار استقبال خواهند کرد. چون اولا این افراد از ستاره‌های ملی ما نیز هستند و این یک کار منحصربه‌فرد و خاص است. در عین حال اولین سرود رسمی یک تیم باشگاهی در ایران و در جهان و نیز اولین سرودی است که اسطوره‌های یک تیم خواننده‌های آن هستند. مطمئنا این کار یک بازتاب جهانی‌ خواهد داشت. بعد از پروین، دایی و نزدیک به ۴۰نفر از قديمي‌هاي پرسپوليس که به این کار دعوت کردید، آیا باز هم با دعوت ديگري غافلگیرمان خواهید کرد يا پرونده ترانه سرخ ديگر بسته شده؟ نه، هنوز چند غافلگیری فوق‌العاده برای هواداران دارم. تا الان سعی‌ داشته‌ایم بهترین‌ها را بیاوریم و باید این مجموعه را تکمیل کنیم. پس به هواداران می‌گویم منتظر غافلگیری‌های بعدی‌مان باشید! شنیده‌ایم تا پایان پروژه چیزی باقی‌ نمانده است. فکر می‌کنم کسی‌ جا نمانده و می‌توانیم پروژه را تقریبا تمام‌شده بدانیم. این مژده را به تمام هواداران پرسپولیس بدهیم که تاریخچه پرسپولیس را به همراه سرود تیم‌مان در آینده نزدیک در اختیارشان قرار می‌دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها