5+6؛ لیست مازاد پرسپولیس در پایان فصل+ جدول

کد خبر: 200428

سرخپوشان تهرانی که فصل را با حمید استیلی آغاز کردند از همان ابتدا و پیش از شروع بازی های لیگ، خود را مدعی قهرمانی در لیگ یازدهم می دانستند؛ اما رویای قهرمانی خیلی زود از ذهن هواداران این تیم پاک شد تا اینکه کار پرسپولیس به جایی رسید که باید برای فرار از خطر سقوط، 2 بازی باقی مانده خود در لیگ را با برد به پایان برساند.

5+6؛ لیست مازاد پرسپولیس در پایان فصل+ جدول
سرویس ورزشی فردا: وضعیت پرسپولیس در فصل جاری به حدی بغرنج و غیر قابل تصور بود که دیگر هیچ تماشاگری به تماشای بازی های این تیم رغبت ندارد. سرخپوشان تهرانی که فصل را با حمید استیلی آغاز کردند از همان ابتدا و پیش از شروع بازی های لیگ، خود را مدعی قهرمانی در لیگ یازدهم می دانستند؛ اما رویای قهرمانی خیلی زود از ذهن هواداران این تیم پاک شد تا اینکه کار پرسپولیس به جایی رسید که باید برای فرار از خطر سقوط، 2 بازی باقی مانده خود در لیگ را با برد به پایان برساند. در این بین بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به دنبال علت اصلی این ناکامی ها در فصل جاری بودند. در فوتبال امروزی، چند عامل بر روند موفقیت یا ناکامی تیم های فوتبال تاثیر مستقیم دارد که از جمله آنها می توان به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اشاره کرد. پرسپولیس در فصل جاری در دو نیمه مختلف فصل تغییراتی در سطح مدیریت و کادر فنی خود ایجاد کرد اما هیچ یک از این تغییرات سبب تغییر روند ضعیف تیم نشد. از سوی دیگر تنها بدنه اصلی بازیکنان این تیم بودند که از ابتدای فصل تغییر نکردند. در اینصورت می توان به راحتی به این نکته دست یافت که اصلی ترین عامل ناکامی های فصل جاری سرخپوشان بازیکنان این تیم بودند. لیگ یازدهم هم در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که از همین حالا، لیست مازاد باشگاه پرسپولیس در دو گروه 5 و 6 نفره مشخص شده و به احتمال فراوان در پایان لیگ یازدهم شاهد خانه تکانی بزرگی در پرسپولیس خواهیم بود. بازيكنان مازاد پرسپوليس در دو ليست جداگانه جاي گرفته‌اند. ليست اول كه شامل بازيكنان خاص مي‌شود، همان ليستي است كه گفته مي‌شود دنيزلي و مسوولان باشگاه براي اجرا شدن آن توافق نهايي را انجام داده‌اند.
البته هر چند كه بازيكني مثل شكوري اعلام كرد كه يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد و نمي‌شود او را در ليست مازاد قرار داد ولي طبق شنيده‌هاي كادر فني پرسپوليس هيچ حسابي روي شكوري باز نكرده‌اند و به همين دليل او نيز در كنار پنج همبازي ديگرش بايد پيراهن سرخ را در پايان بازي‌هاي ليگ تحويل دهد. اين ليست تنها ليست مازاد اعلامي از سوي پرسپوليس نخواهد بود. در مورد بازيكنان مازاد پرسپوليس ليست دومي وجود دارد كه آنها نيز به احتمال فراوان جايي در پرسپوليس 92-91 نخواهند داشت.
با توجه به وضعيت پرسپوليس و صحبت‌هايي كه از سوي مسوولان باشگاه در مورد ليست مازاد پرسپوليس و اخراج دو بازيكن از اين تيم انجام داده‌اند، هر روز اخبار و شايعات جديدي در اين مورد به گوش مي‌رسد، اما در پایان فصل احتمال هر گونه تغییر در پرسپولیس وجود دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها