مسئولان به ما هم حواله خودرو بدهند!

کد خبر: 206157

محمد بنا ادامه داد: مسئولان ورزش و رئیس جمهور به من هم به یک حواله خودرو، بدهند؛ از همین ماشین‌های گران قیمتی که به بازیکنان فوتبال می‌دهند! (باخنده)

فارس: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: الان وقت گلایه نیست؛ به بچه‌ها هم گفتم که با این حرف‌ها تمرکزشان را از دست ندهند چون هدف ما رسیدن به قله است، تا به اوج افتخار برسیم.

خبرگزاری فارس: محمد بنا: الان وقت گلایه نیست/ مسئولان ورزش به ما هم حواله خودرو بدهند!

روز شمار المپیک که در خانه کشتی نصب شده است عدد 38 را نشان می‌دهد، البته مسابقات کشتی چند روز دیرتر از آغاز المپیک برگزار می‌شود. فرنگی‌کاران مراحل پایانی خود را طی می‌کنند و یکی از پرفشارترین اردوها را پشت سر می‌گذارند. تمرینات به حدی سخت و سنگین است که بسیاری از کشتی‌گیران و حتی مربیان از آن با لفظ کُشنده یاد می‌کنند.

محمد بنا در تمرین عصر گذشته حسابی از خجالت شاگردانش در آمد، به طوری که فرنگی‌کاران حتی توان برخواستن از روی تشک را هم نداشتند و برخی از آنها حتی نتوانستند تمرینات را به پایان برسانند. بنا که این روزها ترجیح می‌دهد به جای مطرح کردن مشکلات و پرداخت به حواشی ریزو درشت، کارش را انجام دهد؛ خیلی کم در محافل خبری حاضر می‌شود و ترجیح می‌دهد به قول خودش به جای گلایه برای رسیدن به قله افتخار تلاش کند.

محمد بنا بعد از تمرین روز گذشته در حالی‌که بسیار سرحال و با انگیره نشان می‌داد با سوالات خبرنگار فارس پاسخ داد. وی درباره شرایط آمادگی فرنگی‌کاران در آستانه المپیک گفت: پرفشارترین تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. بچه‌ها هم به خوبی توانسته‌اند این فشار را تحمل کنند. از اردوی بعد وارد کارهای تاکتیکی، تکنیکی و آنالیز دقیق‌تر حریفان خواهیم شد. البته ما همیشه عادت داریم با شرایط سخت راحت‌تر کنار می‌آییم. آسیب‌دیدگی جدی نداریم و خداراشکر همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود.

* نقل‌وانتقالات فوتبال تمرکز کشتی‌گیران را برهم زده است

بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 در پاسخ به این سوال که یعنی هیچ مشکلی ندارند؟ عنوان کرد: فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند و همه جوره از ما حمایت می‌کنند. با تمام کمبودها و سختی‌ها می‌سازیم، اما متاسفانه و از شانس بد ما، نقل و انتقلات فوتبال با المپیک همزمان شده است و رقم‌هایی که عنوان می‌شود تمرکز کشتی‌گیران را بر هم زده است.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و بهترین مربی سال 2011 جهان

* به ما هم حواله خودروی گران‌قیمت بدهند!

محمد بنا ادامه داد: مسئولان ورزش و رئیس جمهور به من هم به یک حواله خودرو، بدهند؛ از همین ماشین‌های گران قیمتی که به بازیکنان فوتبال می‌دهند! (باخنده)

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به این موضوع که الان وقت گلایه نیست؛ تصریح کرد: به بچه‌ها هم گفتم که با این حرف‌ها تمرکزشان را از دست ندهند. هدف ما رسیدن به قله است، آرام آرام سنگ‌ریزه‌ها را کنار می‌زنیم تا به اوج افتخار برسیم؛ بعد از آن می‌نشینیم و به خراش‌هایی که این سنگ ریزه‌ها روی بدنمان ایجاد کرده است، می‌‌خندیم.

* خادم بزرگترین حامی من است

بنا افزود: در نهایت هدف تمام ما رسیدن به نتیجه‌ای تاریخی در المپیک است که همه برای رسیدن به این هدف همدل و هم قسم شده‌ایم. کشتی‌ آزاد و فرنگی به هم روحیه ‌می‌دهند. رسول خادم هم بزرگ‌ترین حامی من است؛ وقتی چنین آدم بزرگی پشت سر من است، خیالم راحت است و هیچ دغدغه‌ای ندارم.

* خیالم از بیرون تشک راحت است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطر نشان کرد: خادم در سخت‌ترین شرایط هم به من آرامش می‌دهد. اگر من هم آرامش داشته باشم می‌توانم این آرامش را به تشک کشتی منتقل کنم. خیالم از بیرون تشک راحت است چون خادم اجازه نمی‌دهد حواشی از در خانه کشتی وارد شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها