حاشیه های ورود احسان حدادی به ایران

کد خبر: 214948

نگاه‌ها به پله سالن ورودي فرودگاه دوخته شده بود و همه منتظر بودند تا حدادي ظاهر شود، اما ناگهان عادل فردوسي‌پور و رضا جاوداني دو مجري مطرح تلويزيون كه براي پوشش بازي‌هاي المپيك به لندن سفر كرده بودند، از پله‌ها پايين آمدند. جمعيتي كه پيش از اين يك صدا حدادي را تشويق مي‌كرد، با ديدن چهره فردوسي‌پور وي را مورد تشويق قرار داد.

حاشیه های ورود احسان حدادی به ایران

ايسنا: احسان حدادي دارنده مدال نقره پرتاب ديسك المپيك در ميان استقبال پرشور هوادارانش از طريق فرودگاه امام خميني‌ (ره) به تهران بازگشت. هواداران احسان حدادي، پيشكسوتان رشته دووميداني و جمع كثيري از اقوام و بستگان و همچنين دوستان وي براي استقبال از دارنده مدال نقره رقابت‌هاي پرتاب ديسك المپيك از ساعت اوليه بامداد امروز در فرودگاه امام خميني‌ (ره) حاضر شده بودند. در حالي كه بيشتر هواداران احسان پيراهن‌هاي سفيد يك دستي را به تن داشتن كه عكس قهرمان پرتاب ديسك ايران روي آن تصوير شده بود با در دست داشتن حلقه‌هاي گل و دسته گل و همچنين پلاكارد و بنرهاي مختلف در انتظار ورود احسان حدادي بودند.

در ميان هواداران احسان حدادي ورزشكاران رشته‌هاي مختلف دووميداني از جمله ليلا رجبي و همسرش نيز ديده مي‌شدند.

بازگشت احسان حدادی به کشور

پيش از اين قرار بود تا پرواز مستقيم لندن به تهران راس ساعت 2:30 بامداد در فرودگاه امام خميني‌ (ره) تهران به زمين بنشيند، اما با بيش از يك ساعت تاخير سرانجام اعضاي كاروان دووميداني ايران حدود ساعت 3:30 رسيدند. در حالي كه اركستر گروه موسيقي براي پيشواز قهرمان پرتاب ديسك ايران آهنگ‌ها و سرودهاي ملي مي‌نواخت و جمع كثيري از حاضران در فرودگاه و هواداران حدادي در سالن انتظار پشت ديوار شيشه‌اي منتظر حدادي بودند، ناگهان حضور علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال در فرودگاه همه را غافلگير كرد. كفاشيان كه خود به عنوان يكي از پيشكسوتان ورزش دووميداني همواره به عنوان يكي از چهره‌هاي شناخته شده اين ورزش از حدادي حمايت مي‌كرد، در ساعت اوليه بامداد نيز براي حمايت از اين قهرمان ايران به فرودگاه آمد و همچون ديگران به انتظار وي نشست.

نگاه‌ها به پله سالن ورودي فرودگاه دوخته شده بود و همه منتظر بودند تا حدادي ظاهر شود، اما ناگهان عادل فردوسي‌پور و رضا جاوداني دو مجري مطرح تلويزيون كه براي پوشش بازي‌هاي المپيك به لندن سفر كرده بودند، از پله‌ها پايين آمدند. جمعيتي كه پيش از اين يك صدا حدادي را تشويق مي‌كرد، با ديدن چهره فردوسي‌پور وي را مورد تشويق قرار داد.

كفاشيان و عادل فردوسي‌پور در فرودگاه امام خميني (ره)

سرانجام پس از انتظار طولاني مدت براي حاضران در فرودگاه احسان حدادي دارنده مدال نقره بازي‌هاي المپيك از پلكان سالن ورودي فرودگاه پايين آمد و در حالي كه مدال خود را مي‌بوسيد و براي هواداران دست تكان مي‌داد. در آغوش خانواده و دوستانش جاي گرفت. ريز و درشت خانواده حدادي براي استقبال وي به فرودگاه آمده بودند. از پدر بزرگ و مادربزرگ ها گرفته تا نوجوانان فاميل وي با در دست داشتن عكس احسان وي را تشويق مي‌كردند، در حالي كه احسان حدادي در بدو ورود به فرودگاه با استقبال گرم كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، رشيديان دبير فدراسيون دووميداني و چند تن ديگر از پيشكسوتان فدراسيون مواجه شده بود. از سوي ديگر شاهد برخورد گرم خانواده، دوستان و هوادارانش بود كه يك صدا با فريادهاي «احسان دوستت داريم» فضاي فرودگاه امام خميني‌ (ره) را پر كرده بودند.

اركستر و گروه موزيك همچنان مي‌نواخت و هواداران بر سر احسان حدادي گل مي‌ريختند. در ميان اين هياهو خبرنگاران نيز تلاش مي‌كردند تا به هر طريق ممكن نخستين صحبت‌هاي قهرمان پرتاب ديسك ايران را پس از برگشت به وطن و استقبال مردم پرشور ضبط كنند.

احسان حدادي پس از ورود به سالن انتظار فرودگاه روي شانه هوادارانش بلند شد و دوستانش بارها او را به هوا پرتاب كردند. در حالي كه بسياري از جمله پدر و مادر احسان اشك شوق به چشم داشتند، دسته گل‌هاي خود را به وي مي‌دادند، حدادي به بسياري از استقبال بي‌نظير مردم خوشحال شده بود، با حوصله و روي خوش با تك تك علاقمندانش دست مي‌داد، روبوسي مي‌كرد و عكس مي‌گرفت.

حدادي روي دوش علاقمندانش

سرانجام پس از حدود يك ساعت جيغ و سوت و هورا به افتخار ورود قهرمان پرتاب ديسك ايران، حدادي به همراه جمعي از دوستانش راهي منزل شد.

افشين داوري رييس فدراسيون دووميداني نيز كه هدايت كاروان ايران در المپيك را برعهده داشت، به همراه احسان حدادي به كشور بازگشته بود، مورد استقبال گرم ساير مسئولان فدراسيون و علاقمندان دووميداني قرار گرفت. او نيز به همراه سايرين احسان حدادي را كه روي شانه هاي هوادارانش به اين سو و آن سو مي‌رفت تشويق مي‌كرد.

مراسم استقبال از حدادي به فرودگاه امام خميني‌ (ره) ختم نشد و محله‌ او نيز شاهد حضور هواداراني بود كه به انتظار اين قهرمان نامي ايران نشسته بودند. جمعي از دوستان حدادي در ساعت اوليه صبح و در حالي كه هوا تقريبا روشن شده بود، درب خانه او منتظر بودند تا زير پايش گوسفند قرباني كنند. درب و ديوار خانه حدادي پر از بنرها، پارچه و پلاكاردهايي بود كه موفقيت او را در المپيك تبريك گفته بود.

افشين داوري رييس فدراسيون دووميداني درب خانه احسان بار ديگر به او خسته نباشي گفت و از خانواده حدادي تشكر كرد.

علاقمندان و هواداران حدادي پس از تشويق وي تا درب منزل او را همراهي كردند و حدادي در ميان استقبال پرشور هواداران خود به خانه رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها