توز دستگیر شد

کد خبر: 251317

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتیکه در 16 ژانویه به مدت 6 ماه از رانندگی محروم شده بود روز گذشته در حالی که در نزدیکی خانه اش در منطقه آلدرلی اج چشایر رانندگی می کرد دستگیر شد.

توز دستگیر شد
مهر: کارلوس توز به دلیل رانندگی در دوران محرومیت از رانندگی، توسط پلیس منچستر دستگیر شد.

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتیکه در 16 ژانویه به مدت 6 ماه از رانندگی محروم شده بود روز گذشته در حالی که در نزدیکی خانه اش در منطقه آلدرلی اج چشایر رانندگی می کرد دستگیر شد. توز ساعاتی بعد آزاد شد اما باید به سئوالات پلیس پاسخ دهد. یک سخنگوی پلیس چشایر گفت: روز گذشته در ساعت 17:13 پلیس یک مرد 29 ساله را که 6 ماه از رانندگی محروم بود در حال رانندگی با اتومبیل خود دستگیر کرد. او موقتا آزاد شد اما باید برای پاسخ به سئوالات پلیس سه شنبه مجددا به بازگردد.

همسر کارلوس توز امروز او را به محل تمرین منچسترسیتی رساند

توز به زبان انگلیسی مسلط نیست و پلیس به دلیل نداشتن مترجم این بازیکن آرژانتینی را موقتا آزاد کرد. توز در ژانویه به دلیل سرعت غیرمجاز با اتومبیل پورشه پانامرا خود 1540 پوند جریمه شد و اتومبیلش هم به پارکینگ منتقل شد. در ادامه توز که برای سومین بار دچار تخلف می شد 6 ماه از رانندگی محروم شد.

او ابتدا یک بار در منطقه ای که سقف سرعت مجاز 30 مایل بود با سرعت 39 مایل در حرکت بود و توسط پلیس متوقف و جریمه شد. بار دوم او در منطقه ای که سقف سرعت مجاز 50 مایل بود با سرعت 66 مایل توسط پلیس متوقف و جریمه شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها