مردی که بوی طلا می داد/عکس

کد خبر: 288760

طالب نعمت پور در دیدار پایانی وزن 84 کیلوگرم چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی که در بوداپست مجارستان در جریان است با پیروزی 5-3 برابر سامان طهماسبی کشتی گیر ایرانی الاصل جمهوری آذربایجان به اولین مدال طلای تیم ملی دست یافت.

مردی که بوی طلا می داد/عکس
مشرق: طالب نعمت‌پور پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مدت‌هاست برای کسب مدال طلای جهان تلاش می‌کنم و هشت نه سال به خاطر این مدال جنگیده بودم. خوشحالم که توانستم به این مدال دست پیدا کنم. از پنج فروردین مدام در اردو بودم و خوشخبتانه نتیجه آن را در مجارستان گرفتم. وی درباره کشتی فینال مقابل سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی آذربایجان گفت: این فینال کاملا حیثیتی بود و با تمام وجود رفتم که طلا بگیرم. من با سامان کشتی‌های زیادی گرفته بودم و هر دو از هم شناخت کاملی داشتیم. هر کس که بیشتر می‌جنگید به طلا می‌رسید که خوشبختانه من موفق شدم به برتری برسم.
سکوی وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان
نعمت‌پور در پایان اظهار کرد: دوستانی که در اردو بودند می‌گفتند بوی طلا می‌دهی! البته انتظارم از مسئولان این است که کشتی را هم به عنوان ورزش اول مملکت ببینند و به وضعیت آن رسیدگی کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها