ایران از ژاپن گذشت و به رتبه دوم رسید

کد خبر: 296754

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در هشتمین دوره رقابت‌های جام جهانی کوچک به مصاف ژاپن رفت که در پایان توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند.

تسنیم: تیم ملی فوتسال کشورمان بامداد امروز در برزیل به مصاف ژاپن رفت که در این دیدار مجتبی نصیرنیا، علیرضا وفایی، مجتبی حسن‌نژاد، فرهاد توکلی و حسین طیبی برای تیم ملی به میدان رفتند.

شاگردان خسوس کاندلاس از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و در حالی که 2 دقیقه 26 ثانیه از زمان بازی گذشته بود، توانستند به گل برسند. این گل روی اشتباه بازیکن ژاپن در وارد کردن توپ به دروازه به خودی به ثمر رسید تا تیم ملی کشورمان یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه بازیکنان تیم ایران حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه 18 توسط حسین طیبی به گل دوم رسیدند تا در پایان 20 دقیقه ابتدایی 2 بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز تیم ملی ایران به حملات خود ادامه داد و در حالی که 3 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود توسط جواد اصغری مقدم به گل سوم رسید. 20 ثانیه پس از این گل موراکامی یکی از گل های ژاپن را جبران کرد.

ایران در این بازی 2 بار نیز تیر دروازه ژاپن را به لرزه در آورد. در پایان، شاگردان خسوس توانستند با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یابند و با 4 امتیاز در رده دوم گروه اول قرار بگیرند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی امشب (پنجشنبه) ساعت 23:45 به وقت تهران به مصاف برزیل، قهرمان جهان و 6 دوره گذشته این رقابت‌ها می‌رود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها