نیجریه درحضور مارادونا فینالیست شد/عکس

کد خبر: 299833

تیم فوتبال زیر 17 سال نیجریه با پیروزی برابر سوئد به فینال مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 - امارات صعود کرد و حریف مکزیک برای کسب عنوان قهرمانی این جام شد.

نیجریه درحضور مارادونا فینالیست شد/عکس
مهر: در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان 2013 که به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود، سه‌شنبه شب تیم‌های نوجوانان سوئد و نیجریه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود نیجریه به پایان رسید، دیداری که "دیه‌گو آرماندو مارادونا" ستاره پیشین فوتبال آرژانتین و جهان با حضور در ورزشگاه راشد، آن را از نزدیک تماشا کرد. در این مسابقه تایوو آونیی‌ (21)، ساموئل اوکان (80) و چیده‌را ایزه (81) برای نیجریه گل زدند تا این تیم آفریقایی با کسب یک پیروزی ارزشمند به فینال جام پانزدهم صعود کرده و حریف مکزیک در دیدار نهایی شود. این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات هم برابر هم صف آرایی کرده‌ بودند که آن بازی درحالی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید که سوئد تا دقایق آخر از نیجریه پیش بود.
صحنه به ثمر رسیدن یکی از گل‌های تیم فوتبال نوجوانان نیجریه به سوئد
نیجریه با برتری مقابل سوئد، برای هفتمین مرتبه به فینال جام جهانی نوجوانان راه یافت و افتخاراتش در این مسابقات را تکمیل‌تر کرد. تیم‌های نیجریه و مکزیک فینالیست‌های جام پانزدهم، در مرحله مقدماتی هم با یکدیگر همگروه بودند که نیجریه موفق شده بود این حریف خود را در اولین گام با نتیجه 6 بر یک شکست بدهد. تیم مکزیک هم پیش از این و در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی موفق شده بود، آرژانتین را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد. به این ترتیب دیدار رده‌بندی این مسابقات بین تیم‌های سوئد و آرژانتین برگزار می‌شود و نیجریه و مکزیک هم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند. برنامه مسابقات رده بندی و فینال به شرح زیر است: دیدار رده‌بندی: سه‌شنبه- 92/8/17 * آرژانتین - سوئد، ساعت 17، ورزشگاه محمد بن زاید دیدار فینال: سه‌شنبه- 92/8/17 * مکزیک - نیجریه، ساعت 20، ورزشگاه محمد بن زاید
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها