طعنه‌‌ برادر مسی به رونالدو/تصاویر

کد خبر: 301932

در روزهایی که اکثر اهالی فوتبال از شانس بیشتر ستاره پرتغالی رئال مادرید نسب به همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا برای کسب توپ طلای فیفا می‌گویند، برادر مسی در اقدامی طعنه‌آمیز به حمایت از مهاجم کاتالان‌ها پرداخته است.

طعنه‌‌ برادر مسی به رونالدو/تصاویر

تسنیم: با این که بسیاری از کارشناسان شانس کریستیانو رونالدو را برای کسب توپ طلا بیشتر از لیونل مسی می‌دانند و دلیل آن را نیز عملکرد باثبات‌تر این ستاره پرتغالی نسبت به مسی در سال جاری عنوان می‌کنند برای ماتیاس مسی، برادر لئو، هنوز هم وی برترین بازیکن دنیا است. ماتیاس مسی شب گذشته (پنج‌شنبه) در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی تصویری منتشر کرد که گویای تفاوت در تعداد افتخارات برادرش و کریستیانو رونالدو از سال 2009 تاکنون است. در زیر این تصویر را مشاهده می‌کنید:

افتخارات این 2 بازیکن از سال 2009 تاکنون به شرح زیر است: لالیگا: مسی: 3 قهرمانی رونالدو: یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا: مسی: 2 قهرمانی رونالدو: بدون قهرمانی جام حذفی اسپانیا: مسی: 2 قهرمانی رونالدو: یک قهرمانی سوپرجام اسپانیا: مسی: 4 قهرمانی رونالدو: یک قهرمانی جام باشگاه های جهان: مسی: 2 قهرمانی رونالدو: بدون قهرمانی توپ طلا: مسی: 4 بار رونالدو: - جایزه بازیکن سال یوفا: مسی: یک بار رونالدو: یک بار کفش طلای اروپا: مسی: 4 بار رونالدو: یک بار

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها