بازتاب جنجالی«استقلال-لاوره»در اروپا /تصاویر

کد خبر: 304825

بالا گرفتن اختلاف میان باشگاه استقلال و گوران لاوره بر سر فسخ قرارداد این بازیکن صربستانی، در رسانه‌های اروپایی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

سایت دانا: ماجرا ازاین قرار است که گوران لاوره هافبک تیم استقلال کمتر از 90 دقیقه برای این تیم بازی کرده، این روزها به تمرین استقلال راه داده نمی شود و پاسپورتش نیز از طرف باشگاه ضبط شده است. او قصد فسخ قراردادش با استقلال را دارد که سران باشگاه ایرانی از او خواسته اند تا درابتدا توافق نامه ای را امضا کند تا با کسر مبلغی از قراردادش به استقلال تخفیف بدهد تا آنها اجازه جدایی اش را صادر کنند و هرزمان که به باشگاه پول رسید، او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام خواهند کرد. بعد از مخالفت لاوره با امضای این توافق نامه، به او گفته می شود که پاسپورتش پس داده نخواهد شد.به همین خاطر او به سفارت کشورش درایران پناه برده تا از آنها کمک بگیرد. حالا باید منتظر ماند ودید که سرنوشت لاوره که سابقه بازی در تیم های آندرلشت بلژیک، خرونینگن هلند، بارنزلی و پارتیزان بلگراد را در کارنامه ورزشی اش دارد به کجا خواهد کشید.این در شرایطی است که اخیرا یک بازیکن فرانسوی نیز در شرایط مشابهی در قطر گرفتار شده و اوبا ارسال نامه هایی به زیدان و گواردیولااز آنها طلب کمک نموده .این خبر در دنیا با انتقادات زیادی روبرو شده و حالا رسانه های بین المللی ماجرای لاوره را با این بازیکن فرانسوی مقایسه کرده اند.

گروگان گیری بازیکن سابق آندرلشت توسط یک باشگاه ایرانی(هلندی)

گوران لاوره در ایران به دام افتاده؛ بازیکن سابق بارنزلی درایران گرفتار شده. سران باشگاهش بعد از آنکه دستمزد او را پرداخت نکردند، پاسپورت او را دزدیده اند

یک داستان وحشتناک دیگر درخاورمیانه در مورد فوتبالیستی که از حق آزادی اش محروم شده است

داستانی مشابه با زهیر بلیونس برای خروج از قطر ، این بار درایران. گوران لاوره در ایران گیر افتاده

گوران لاوره صربستانی در ایران گیر افتاده، چون باشگاهش استقلال، پاسپورت او را به او نمی دهد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها