اتوئو‌روزنامه‌ها‌را‌از‌فتوشاپ بی‌نیاز کرد!/عکس

کد خبر: 329096

سرمربی پرتغالی چلسی با ابراز رضایت از پیروزی مقتدرانه تیمش در دربی لندن برابر تاتنهام اعتراف کرد، شادی گل معنادار اتوئو که در واقع کنایه‌ای به آقای خاص بود را دوست داشته است.

اتوئو‌روزنامه‌ها‌را‌از‌فتوشاپ بی‌نیاز کرد!/عکس
تسنیم: ژوزه مورینیو پس از پیروزی 4 بر صفر خانگی چلسی برابر تاتنهام به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و ادعا کرد که آنها تماماً بازی را در تحت کنترل داشتند. مورینیو در پایان این بازی که گل‌های اتوئو، ادن ازار و دمبا با حاشیه امنیت آبی‌پوشان لندن در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را به 5 امتیاز افزایش داد، گفت: ما خودمان را برای رویارویی با حریفی سرسخت آماده کرده بودیم و به همین دلیل در نیمه اول خونسرد بودیم و احساس نکردیم که تحت فشار قرار گرفته‌ایم. می‌دانستیم تاتنهام می‌تواند در خانه ما هم بازی همیشگی‌اش را ارائه کند و زمانی که این اتفاق رخ داد تعجب نکردیم. حقیقت این است که تاتنهام در نیمه اول، بازی را تحت کنترل خود داشت اما این موضوع ما را به وحشت نینداخت. مورینیو افزود: چلسی حتی زمانی که حریفش به معنای واقعی بر بازی سوار است هم نمی‌ترسد و خونسردی‌اش را حفظ می‌کند. مردان من اوضاع را تحت کنترل درمی‌آورند و منتظر می‌مانند تا بهترین زمان برای حمله فرا برسد، چون آنها می‌دانند که چنین لحظه‌ای سرانجام فرا خواهد رسید به خصوص اگر این بازی در استمفوردبریج برگزار شود. آقای خاص تصریح کرد: در نیمه دوم ساختار بازی چلسی کمی تغییر کرد. در این نیمه بازیکنان ما بیش از نیمه اول به یکدیگر متصل بودند و فاصله میان خطوط میانی و حمله کمتر شد، چون اسکار که در نیمه دوم به میدان رفت، فاصله میان این خطوط را پر کرد. می‌توان گفت گل اولی که زدیم حاصل اشتباه بازیکنان تاتنهام بود اما فرصت‌طلبی اتوئو برای استفاده از آن اشتباه فوق‌العاده بود. بعد از آن جریان بازی دیگر عوض شد و چلسی کنترل کامل بازی را در دست داشت، راحت پاسکاری می‌کرد و تماشای بازی را برای هواداران و من لذت‌بخش کرد. مورینیو، ساموئل اتوئو را در آخرین لحظات به جای فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی چلسی که در حین گرم کردن خود برای بازی مصدوم شد، در ترکیب قرار داد. این اولین بار پس از اظهارات جنجالی اخیر مورینیو درباره سن واقعی ساموئل اتوئو بود که این مهاجم کامرونی در ترکیب اصلی چلسی قرار می‌گرفت. با این حال اتوئو که فردا (دوشنبه) جشن تولد 33 سالگی‌اش را برگزار خواهد کرد، بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ کشید و با شادی پس از گل معنادارش (تقلید حرکات افراد سالخورده) طعنه‌ای به آقای خاص زد.
مورینیو در واکنش به این اتفاق گفت: ما از این ماجرا خبر داشتیم و فکر می‌کنیم که حرکت اتوئو چیزی بیشتر از یک شادی گل خوب بود، چون بهترین راه برای آرام کردن جو‌های متشنج و طنزپردازی درباره آن است. در مجموع حرکت خوبی بود. برخی روزنامه‌ها در کار با فتوشاپ فوق‌العاده‌اند (اشاره به ساخت عکس‌های مصنوعی از اتوئوی سالخورده) اما با کاری که اتوئو کرد آنها دیگر نیاز به فتوشاپ ندارند، چون فقط کافی است عکس واقعی اتوئو را چاپ کنند!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها