اظهارات تاج درباره واگذاری سرخابی ها

کد خبر: 349402

رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص واگذاری دو تیم سرخابی به بخش‌های نیمه دولتی و آیا این که این اقدام قانونی است گفت: این دو تیم دغدغه میلیون‌ها هوادار هستند و باید استقلال و پرسپولیس به کسانی واگذار شوند که قابلیت کار را داشته باشند.

تسنیم: مهدی تاج در پایان نشست خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس یک تکلیف قانونی است به حساسیت های این واگذاری اشاره کرد و گفت: مسائلی هم وجود دارد که در این نشست ها باید حل شود.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: بحث درآمد، حق پخش، اسپانسر روی پیراهن، خصوصی سازی این دو باشگاه و واگذاری استادیوم به این دو تیم موضوعاتی است که باید پیش از واگذاری بررسی شود. وی افزود: همه ما علاقمند هستیم که خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اتفاق بیفتد، اما چنین موضوعی حساسیت های خاص خود را دارد که باید مسیر خودش را به خوبی طی کند. رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص واگذاری این دو باشگاه به بخش‌های نیمه دولتی و آیا این که این اقدام قانونی است گفت: در ترکیه هم شرایط به همین گونه بوده و تیم‌ها با شیب ملایم واگذار شدند. به هر حال استقلال و پرسپولیس دغدغه میلیون‌ها هوادار هستند و باید این دو تیم به کسانی واگذار شوند که قابلیت کار داشته باشند. وی توضیح داد‌: استقلال و پرسپولیس کارخانه نیستند که به سادگی بتوان آنها را واگذار کرد بلکه برای واگذاری این دو باشگاه باید دقت و حساسیت کافی صورت بگیرد. تاج گفت: اگر این دو باشگاه کارخانه بودند این‌قدر حساسیت روی آنها وجود نداشت. بحث بیش از 50-60 میلیارد پول است که البته تماشاگران و دلواپسان خاص خودش را دارد و به نظرم باید مسیر خوبی طی شود تا مشکلی به وجود نیاید و فکر می کنم این روش هم نوعی واگذاری است. بر اساس این گزارش؛ نشست خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به منظور ارائه گزارش و نیز هم‌اندیشی در جهت نیل به بهترین روش واگذاری این دو تیم، با حضور امیررضاخادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان از مدیران عامل دو باشگاه، نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، وزارتخانه‌های امنیتی و نظارتی، سازمان بازرسی و کارشناسان روز گذشته در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها