روسها در چهار وزن فيناليست دارند!

کد خبر: 358374

محمد جواد ابراهیمی و محمد حسین محمدیان به دیدارهای رده بندی رقابتهای كشتي آزاد جام زیلکوفسکی لهستان راه یافتند.

مهر: پس از برگزاری دور مقدماتی روز دوم رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی که در شهر دبروا لهستان برگزاری شد، دو نماینده ایران در وزن 86 کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند.

بنا بر اين گزارش، محمدحسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8- 7 احمد بلیچی از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب استفان ورب نفر سوم جهان از مجارستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، محمدیان در گروه بازنده ها با نتیجه 10 بر صفر شینیا ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف امیرحاجی محمداف از بلاروس برود.

محمد جواد ابراهیمی نیز در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد پاتریک دوبلینوفسکی از لهستان گذشت و در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان روسیه و اروپا با نتیجه 9 بر 3 شکست خورد كه با توجه به حضور سعداله یف در دیدار فینال، ابراهیمی راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا در این گروه با نتیجه 4 بر صفر از سد رادوسلاو مارسینکویچ از لهستان گذشت و با پیروزی با نتیجه 3 بر 2 مقابل زیبگنیو برانوفسکی از لهستان به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار هوشتین الکساندر از بلاروس می رود.

فینالیست های روز دوم رقابتهاي جام زيلكوفسكي لهستان نيز در حالي مشخص شدند كه 6 آزادكار روس به ديدار نهايي اوزان چهارگانه راه يافتند. اسامي كشتي گيران راه يافته به فينال اوزان دوم به شرح زیر است:

61 کیلوگرم: بخان گوی گریف (روسیه) - الکساندر بوگومویف (روسیه) 70 کیلوگرم: سوسلان رومانف (روسیه)- عظمت نوریکوف (بلاروس) 86 کیلوگرم: عبدالرشید سعداله یف (روسیه)- استفان ورب (مجارستان) 125 کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف (روسیه)- مرادین کوشوف (روسیه)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها