خلیل‌زاده: کارت معافیت من قانونی است

کد خبر: 376356

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: کارت معافیت من قانونی است اما به خاطر اینکه یک جلسه به کمیسیون پزشکی نرفتم آن را باطل کردند.

فارس: شجاع خلیل‌زاده در خصوص مشکلاتی که برای کارت معافیت از خدمتش پیش آمده صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید .

تو آخرین بازیکن محروم فوتبال کشورمان به دلیل کارت معاف از خدمت هستی. خودت اصل داستان را تعریف کن .

متاسفانه پرونده 8 سال پیش را دوباره باز کردند و این هم در حالی است که زمانی که من کارت معافیتم را گرفتم همه چیز در پرونده‌ام موجود است و مدارکی که در پرونده دارم نشان می‌دهد که کارت من قانونی است. حتی چند بار برای این موضوع به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه رفتم و حتی در بیمارستان بودم و همه اینها در پرونده من موجود است .

پس چرا کارت معافیت تو باطل اعلام شده؟

من دو، سه جلسه به نظام وظیفه رفتم و در کمیسیون پزشکی تست دادم اما فقط یک جلسه نتوانستم در کمیسیون پزشکی حاضر شوم که آن هم به خاطر بازی سپاهان بود. من کارت معافیتم را از جنوب کشور نگرفتم و برای این کار واسطه‌ای هم نداشتم و خودم اقدام کردم و این انصاف نیست که به خاطر یک جلسه کمیسیون نرفتن کارت معافیت من را باطل کنند .

با این شرایط چه آینده‌ای در انتظار تو و فوتبالت خواهد بود؟

من از مسئولان نظام وظیفه خواهش می کنم یک جلسه به من فرصت دهند تا بروم و همه چیز را توضیح دهم چراکه همه چیز در پرونده من موجود است و من همه تست‌ها را پشت سر گذاشتم و تنها یک جلسه آن هم به خاطر سپاهان به کمیسیون پزشکی نرفتم و این انصاف نیست که به همین خاطر کارت مرا باطل کنند. من کارت معافیتم را قانونی گرفتم و حتی زمانی که در مس رفسنجان بازی می‌کردم پاس همدان که بازیکنان سرباز می‌گرفت مرا می‌خواست اما من به این تیم نرفتم و آن هم درحالی است که در 18، 19 سالگی می‌توانستم این کار را انجام دهم با این اتفاق فوتبال من دگرگون می‌شود و مشخص نیست که چه آینده‌ای انتظار مرا خواهد کشید .

یعنی فکر می‌کنی به دلیل همین یک جلسه شرکت نکردن کارت معافیتت باطل شد؟

من کارتم را قانونی گرفتم و با این تصمیم همانطور که گفتم از فوتبال و زندگی عقب می‌افتم چراکه تازه فوتبال من شکل گرفته و فقط به جرم یک جلسه کمیسیون نرفتم کارت معافیتم را باطل کردند. من از سردار کمالی، سردار سیدسادات و سردار باران چشمه می‌خواهم یک جلسه به من فرصت دهند تا بروم و توضیح دهم چراکه نمی‌خواهم دو سال از زندگی عقب بیفتم. کارت من قانونی است و نه مشکل خونی دارم، نه نابینا هستم، نه دیوانه‌ام و نه مشکل غدد دارم بلکه همه چیز من قانونی است و مدارک آن موجود است و خواهش می‌کنم به من که فوتبالیست جوانی هستم فرصت دهند چراکه من با تیم ملی به جام جهانی صعود کردم و به من فرصت دهند که از خودم دفاع کنم. اگر من مشکل داشتم مطمئن باشید جلسات قبلی کمیسیون را نمی‌رفتم .

البته خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان هم در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که از تو و علی حمودی به این دلیل که دیگر نمی‌توانید برای سپاهان بازی کنید گله‌مند است .

خلیلیان مدیرعامل باشگاه است و من بازیکن و هیچ گاه علیه مدیرعامل باشگاهم صحبت نمی‌کنم چون او جایگاه خاص خودش را دارد و فقط به او می‌گویم که صادقانه حرف زدم و کارت من قانونی است و الان هم که به من ظلم شده باز هم می‌گویم کارت معافیت من مشکلی ندارد و اگر می‌خواستم چنین کاری کنم زمانی که علی اصغر مدیرروستا سرمربی پاس همدان بود به این تیم می‌رفتم آن هم زمانی که به بازیکنان سرباز پول خوبی می‌دادند و از پولی که من از مس سرچشمه می‌گرفتم بیشتر بود. زمانی که از من خواستند به پاس بروم من اعلام کردم که معافیت دارم و کارت آن هم قانونی است. با این همه به خلیلیان می‌گویم که کارت من قانونی است و باطل شده و در این میان من مقصر نیستم که او از من ناراحت باشد .

به حل شدن مشکلت خوشبین هستی؟

بله، خوشبینم و تنها منتظر فرصتی هستم تا از خودم دفاع کنم. امیدوارم مسئولان مرا به چشم فرزندشان ببینند چراکه با این شرایطی که پیش آمده هم من ضرر می‌کنم و هم سپاهان اگر من خلافی کرده بودم از روز اول هم به کمیسیون پزشکی نمی‌رفتم .

حالا با شرایطی که پیش آمده چه خواهی کرد؟

باز هم می‌گویم که کارت من قانونی است و امیدوارم که با مساعدت مسئولان نظام وظیفه این مسئله حل شود تا بتوانم از خودم دفاع کنم اما اگر این اتفاق هم نیفتاد من تابع قانون نظام‌ وظیفه هستم و این مسئله را می‌پذیرم چراکه وقتی می‌خواهند کارت قانونی مرا باطل کنند دیگر کاری از دست من برنمی‌آید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها