اظهار نظر کاشانی بعد از باخت پرسپولیس

کد خبر: 398027

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید فکر به حال این تیم کرد گفت: بعد از ۴۲ ماه احساس کردم به ورزشگاه آزادی آمده و از پرسپولیس حمایت کنم.

ایسنا: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید فکر به حال این تیم کرد گفت: بعد از ۴۲ ماه احساس کردم به ورزشگاه آزادی آمده و از پرسپولیس حمایت کنم.

حبیب کاشانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در حالی که از سوی تماشاگران پرسپولیس تشویق می‌شد، اظهار داشت: به عنوان یک هوادار احساس کردم که امروز به ورزشگاه آزادی بیایم و کنار تیم باشم. به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، باید به هوادار حق داد که ناراحت شود و اعتراض کند. وی ادامه داد: شرایط پرسپولیس در جدول رقابت‌ها اصلا مناسب نیست. در این وضعیت باید تصمیماتی گرفت تا شرایط تغییر کند. پرسپولیس قرار است به زودی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در این وضعیت باید فکر اساسی به حال این تیم کرد. بحث، بحث ملی است چرا که پرسپولیس نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است. کاشانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ تیمی را نمی‌شود در لیگ دست کم گرفت، تصریح کرد: تیم شانزدهم جدول در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را می‌برد این یعنی اینکه لیگ‌مان ضعیف نیست و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، اما اینکه پرسپولیس به باخت عادت کرده و هر هفته شکست می‌خورد اصلا اتفاق خوبی نیست. مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا اتحاد و یکپارچگی در پرسپولیس دیده می‌شود، یا نه گفت: در این مورد مدیریت باشگاه باید صحبت کند. احساس من این بود که بعد از 42 ماه و به عنوان یک هوادار به پرسپولیس کمک کنم. در حال حاضر که این تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد وظیفه همه پیشکسوتان، وزارت ورزش و مدیریت باشگاه این است که شرایط هواداران را درک کرده و به هر نحوی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. بحران برای تیم‌های بزرگ دنیا هم پیش می‌آید، اما مهم این است که در این مواقع تصمیمات درستی اتخاذ شود. کاشانی در پایان از پاسخ دادن به این سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اگر جای مسئولان باشگاه پرسپولیس بود، درخشان را برکنار می‌کرد، خودداری کرد و دیگر به مصاحبه ادامه نداد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها