معروف:بایدی برای پیروزی بر آمریکا وجود ندارد

کد خبر: 424901

سعید معروف اظهار کرد: درباره بازی چیزی نمی‌توانم بگویم چون آمریکا در بهترین شرایط والیبالی خود قرار دارد و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر شرایطی بازی را به سود خود تغییر دهند.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با آمریکا گفت: در ورزش بایدی وجود ندارد و هنوز خیلی زود است که از صعود حرف بزنیم.

سعید معروف اظهار کرد: درباره بازی چیزی نمی‌توانم بگویم چون آمریکا در بهترین شرایط والیبالی خود قرار دارد و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر شرایطی بازی را به سود خود تغییر دهند. وی افزود: در ورزش هیچ بایدی وجود ندارد و نمی‌توانیم قطعا از پیروزی یک تیم حرف بزنیم. بعد از چهار باخت از صعود نکردن به مرحله نهایی لیگ جهانی حرف نزدیم و امروز هم پس از دو پیروزی از صعود کردن حرف نزدیم. با توجه به اینکه مدت زیادی است که در ایران بازی نکرده‌ایم امیدوارم در بازگشت به خانه خود، عملکرد بهتری ارائه کنیم. کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: خیلی زود است که در سومین حضور خود در لیگ جهانی از صعود حرف بزنیم. تیم‌های بزرگ‌تری از ما در این رقابت‌ها هستند که امتیازات کمتری به دست آورده‌اند. وی بار دیگر با اشاره به قدرت تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: تنها بایدی که برای ما وجود دارد این است که با تمام توان خود بازی کنیم تا هم مردم خوشحال و راضی باشند و هم خودمان شب بدون عذاب وجدان سر به بالین بگذاریم. بزرگ‌ترین حسن والیبال ایران این است که وارد لیگ جهانی شده و سقوط نکرده است. همین که بتوانیم در سطح یک لیگ جهانی باقی بمانیم، یک پیروزی برای والیبال ایران است. اگر صعود کنیم شاهکار کرده‌ایم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها