برانکو: تیم من هنوز بالانس نشده است

کد خبر: 429605

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه مشکل ما همچنان کامل نشدن تیم است و همین مسئله باعث شده که تیم در حال حاضر بالانس نباشد.

تسنیمک برانکو ایوانکوویچ که امروز (پنجشنبه) برای پیگیری کارهای مربوط به تیمش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و از وضعیت بازیکنانی که در تمرین حضور دارند، بسیار، بسیار راضی هستم. آنها به نحو احسن تلاش خود را می‌کنند و تمام خواسته‌های مرا در تمرین برآورده کرده‌اند.

مشکل ما همچنان کامل نشدن تیم است وی افزود: متأسفانه مشکل ما همچنان کامل نشدن تیم است و همین مسئله باعث شده که تیم در حال حاضر بالانس نباشد. ما در این شرایط تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و من فقط از وضعیت بازیکنانی که در تمرین هستند راضی بوده و از آنها بابت تلاش‌شان تشکر می‌کنم.

مگر می شود از داشتن بازیکنی چون رضاییان راضی نباشید؟! سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه از بازیکنان جدید تیمش راضی است یا نه، یادآور شد: مگر می‌شود بازیکنی مثل رامین رضاییان با این همه سابقه خوب و در سطح ملی در تیم شما باشد و از او راضی نباشید. رضائیان بسیار با انگیزه تمرین می‌کند تا حدی که وقتی تمرین تمام می‌شود از همه ناراحت‌تر است که چرا تمرین به اتمام رسیده است.

سخت به دنبال بازیکن جانشین برای محمد نوری هستیم برانکو در پاسخ به این پرسش که تیمش به دنبال از دست دادن محمد نوری چطور می‌خواهد یک هافبک بازیساز جذب کند، تصریح کرد: در حال حاضر سخت به دنبال بازیکن جانشین برای محمد نوری هستیم. هرچند که الان دیر شده است اما باید هرچه سریع‌تر بازیکن مدنظرمان را در پست‌هایی که نیازمند هستیم، جذب کنیم.

امیدوارم که تا روز یکشنبه تیم‌مان کامل شود وی درباره اردوی تیمش که از روز یکشنبه در ترکیه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: خیلی امیدوارم که تا روز یکشنبه تیم‌مان کامل شود و بتوانیم با کلیه نفرات به این اردو برویم. این مسئله خیلی اهمیت دارد. ما فقط در این اردو فرصت داریم که تا در کنار هم بوده و هرچه سریع‌تر بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

اگر تیم نتیجه نگیرد، مربی مقصر است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا او در آینده به خاطر دیر بسته شدن تیمش به دنبال بهانه‌گیری نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تا حالا شما از من توجیه شنید‌ه‌اید؟! طبیعی است هر وقت که تیم نتیجه نگیرد، همیشه مقصر مربی است و این یک واقعیت است.

برای جذب بازیکن 20 روز است که به باشگاه می‌آیم و می‌روم برانکو در پاسخ به این پرسش که‌ آیا شما به خاطر دیر بسته شدن تیم به باشگاه اعتراض کرده‌اید یا نه، خاطرنشان کرد: من 20 روز است که به باشگاه می‌آیم و می‌روم و بر این مسئله تأکید می‌کنم اما جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست. یک بازیکن برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می‌آید و در خصوص او تبلیغات زیادی می‌شود، همین بازیکن به یک باره فردای آن روز سر از تیم دیگری در می‌آورد. متاسفانه این اتفاق بارها در فصل نقل‌وانتقالات رخ داد.

در جناح چپ به دنبال بازیکن مدنظرمان هستیم وی در خصوص اینکه ضعف تیمش در جناح چپ را به چه شکل برطرف خواهد کرد، عنوان کرد: ما در این پست به دنبال بازیکن مدنظرمان هستیم. من هرگز از بازیکنی اسم نمی‌آورم و این کار را نکرده و نخواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد و مسعود شجاعی نیز افزود: همانطور که گفتم من در مورد بازیکن خاصی اسم نمی‌برم. هر وقت با بازیکنی قرارداد امضا کردیم در مورد او صحبت خواهم کرد.

احتمال غیبت چلنگر در اردوی ترکیه برانکو درباره اینکه گفته می‌شود شاید رضا چلنگر به خاطر کسالتی که دچار آن شده نتواند در اردوی ترکیه پرسپولیس را همراهی کند، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. در روزهای آینده این مسئله مشخص خواهد شد.

هرگز حضور خبرنگاران در کنار تیمم را منع نمی‌کنم وی در پاسخ به این پرسش که آیا او با حضور خبرنگاران در اردوی پرسپولیس در ترکیه مخالفت کرده است، تأکید کرد: من هرگز حضور خبرنگاران در کنار تیمم را منع نمی‌کنم و در مورد آنها با باشگاه‌ هم صحبتی نکرده‌ام.

با حضور تیم‌های ایرانی در کمپ تیمم مخالفم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه با حضور تیم‌های ایرانی در محل اردوی تیمش در ترکیه مخالف است، ادامه داد: مسئله حضور تیم ایرانی در کمپ تیم ما در ترکیه جدا از حضور خبرنگاران در اردوی تیم است. من با این مسئله مخالف هستم. ما وقتی در کمپی هستیم باید زمین‌های کمپ در اختیار تیم ما باشد و هر وقت قصد تمرین داشتیم با مشکل زمین مواجه نشویم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا تیمش در فصل آینده هجومی بازی خواهد کرد یا نه، گفت: اجازه دهید فصل شروع شود و بعد در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم.

دروازه‌بانی دیگر می‌خواهیم وی در پایان درباره اینکه تیمش همچنان به دنبال دروازه‌بان است یا نه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط دو دروازه‌بان داریم و به دنبال دروازه‌بان دیگری هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها