تدابیرامنیتی تایلند‌ برای بازی عراق+عکس

کد خبر: 443913

تدابیر شدید امنیتی در تایلند به ورزشگاه‌ها نیز کشیده است و روز گذشته استادیوم بین المللی راجامانگالا قبل از مسابقه دو تیم تایلند و عراق مورد بررسی قرار گرفت تا با هرگونه بمب‌گذاری احتمالی مقابله شود.

تدابیرامنیتی تایلند‌ برای بازی عراق+عکس
ابنا: نیروهای امنیتی تایلند به دنبال انفجارهای اخیر که به کشته و مجروح شدن عده‌ای منجر شد تدابیر شدید امنیتی در نقاط مختلف این کشور برقرار کردند.

پس از انفجار در معبد اراوان که به کشته شدن ۲۰ نفر و مصدوم شدن ۱۲۵ نفر منجر شد نیروهای امنیتی با برپایی دهها نقطه ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهر بانکوک تدابیر امنیتی را در این شهر تشدید کردند.

این اقدامات به ورزشگاه‌ها نیز کشیده است و روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه استادیوم بین المللی راجامانگالا تایلند مورد بررسی نیروهای امنیتی قرار گرفت تا با هرگونه بمب‌گذاری احتمالی مقابله شود.

تیم‌های فوتبال تایلند و عراق روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجامانگالا تایلند به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. عراق با این تساوی ۴ امتیازی شد و در جایگاه دوم گروه F ماند.

نیروهای امنیتی تایلند چند روز پس از انفجار معبد اراان «آدم قره‌داغ» ۲۸ ساله را که تبعه ترکیه است، در آپارتمانی در حومه بانکوک بازداشت کردند. پلیس گفته است این مرد، احتمالا فرد بمب‌گذار نیست اما مظنون به دست داشتن در این حمله است.

هرچند این معبد پس از دو روز از زمان انفجار به روی مردم باز شده اما تدابیر شدید امنیتی همچنان در بانکوک و اطراف این معبد ادامه دارد. معاون نخست وزیر تایلند با اشاره به افزایش تدابیر امنیتی گفت: باید افرادی را که مسئول این انفجار‌ها بوده، شناسایی کنیم و ارتباط آن‌ها را با گروه‌های سیاسی درک کنیم.

در همین رابطه وزیر کشور تایلند اعلام کرد که انفجار معبد با هدف کشتار فرد خاصی نبوده است بلکه تنها با هدف ایجاد ناامنی در کشور انجام شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها