پیشنهادهای آشتیانی به پرسپولیس و برانکو

کد خبر: 447935

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به چند بازیکن جدید نیاز دارد، گفت: تمام فکر و ذکر برانکو ایوانکوویچ باید جام حذفی باشد چون پرسپولیس در لیگ نمی‌تواند سهمیه بگیرد.

مهر: ابراهیم آشتیانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی از نظر فنی بهتر کار کرد و فرصتهای بیشتری نسبت به ملوان داشت. با این حال توقعی که از پرسپولیس می‌رود، فراتر از این حرفهاست. به نظرم با این شرایط برانکو ایوانکوویچ باید تمام فکر و ذکرش را روی جام حذفی بگذارد و از این راه سهمیه آسیایی بگیرد چون چنین هدفی در لیگ برای این تیم شدنی نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد بهتر شود باید چند بازیکن جدید بگیرد. حتی اگر شده باید بازیکن قرض بدهند و چند بازیکن دیگر جذب کنند. پرسپولیس الان در بعضی از پُست‌ها مثل هافبک بازیساز بازیکن پخته و با تجربه ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین یکی دیگر از مشکلات این تیم را دفاع چپ و راست دانست و افزود: من قبل از حضور رامین رضائیان به این بازیکن خیلی امیدوار بودم ولی او آنطور که باید و شاید بازی نمی‌‌کند. رضائیان باید بیشتر روی سانترهایش کار کند. به نظرم برانکو باید برای دفاع چپ و راست تمرینات جداگانه بگذارد.

آشتیانی در پایان با انتقاد از حرکت سوشا مکانی در دقایق پایانی بازی گفت: وقتی یک تیم کاپیتان دارد، بازیکنان دیگر نباید خودشان را در مسائل و تصمیمات داور دخالت بدهند. این کار برای پرسپولیس خیلی زشت است. وظیفه سوشا مکانی دروازه‌بانی است نه درگیر شدن. وقتی یک دروازه‌بان درگیر شود از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد و توپهای ساده را هم گل می‌خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفت و با تک گل مهدی طارمی برابر حریفش به برتری رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها