تارتار: نیاز به جذب بازیکن داریم

کد خبر: 447963

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما از لحاظ کمیت دچار مشکل هستیم و به همین دلیل نیاز به جذب دو بازیکن داریم.

فارس: مهدی تارتار در خصوص حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم دیر بسته شد کادر فنی گذشته دستش برای انتخاب بازیکنان باز نبود به همین دلیل هم تیم از لحاظ کمیت دچار مشکل است. در بعضی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم و به همین دلیل می‌خواهیم دو بازیکن را جذب کنیم که اگر بازیکن خوب آزاد پیدا کردیم این کار را انجام خواهیم داد و درغیر این صورت باید تا نیم‌فصل تحمل کنیم.

وی درمورد اینکه این دو بازیکن در چه پست‌هایی خواهند بود، تاکید کرد: اجازه بدهید بررسی‌های بیشتری انجام بدهیم. ما دو جای خالی داریم و در همین زمینه هم می‌خواهیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که تیممان تکمیل شود.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: هر سرمربی احتیاج به زمان دارد. خوشبختانه پس از برگزاری بازی در این هفته لیگ 20 روز تعطیل می‌شود و فرصت خوبی است تا بتوانیم روی بحث بدنی کار کنیم تا از لحاظ تاکتیکی به مرحله خوبی برسیم.

تارتار در خصوص دستیارانش خاطرنشان کرد: دوستانی که با فرهاد کاظمی کار می‌کردند از اسطوره‌های فوتبال هستند. شاهرودی و مهدوی هم‌سن و سال و هم‌دوره من هستند و کرمانی‌مقدم و قلیچ پیشکسوت ما هستند. من هیچ مشکلی با آنها ندارم اما اینکه آنها بخواهند بمانند یا خیر تصمیم برعهده خودشان است. در هر صورت به تصمیم آنها احترام می‌گذارم.

وی در مورد اینکه مسئولان باشگاه چه جایگاهی را برای تیم توقع دارند، گفت: جا دارد از آقای کیانیان تشکر کنم که از جیب شخصی خود هزینه کرد و تیم راه‌آهن را از بلاتکلیفی نجات داد. کمتر کسی در این شرایط ریسک انجام می‌دهد. مسئولان باشگاه هم خودشان می‌دانند در شرایط کنونی مهم این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود و برای سال‌های آینده تلاش و برنامه‌ریزی شود تا پله پله پیشرفت کند و مدعی شود.

سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: رحیمی مدیرعامل شناخته‌شده‌ای است که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. هیات مدیره باشگاه هم اعضای ورزشی و فوتبالی هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های اصولی راه‌آهن را برای چندین سال آینده مدعی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها