اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر

کد خبر: 470266

تیم ملی فوتبال امید کشورمان که اردوی آماده‌سازی خودش را در آنتالیای ترکیه برپا کرده، تمریناتش را در کمپ حرفه‌ای amirhan برپا کرده است.

اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر
ایسنا: این کمپ بین المللی که دارای دو استادیوم رسمی فوتبال و دوازده زمین تمرین می‌باشد، همه ساله و در تعطیلات ژانویه، پذیرای تیم های اروپایی بوده و قرار است در هفته‌های آینده پذیرای چند تیم بزرگ اروپایی باشد. کیفیت بالای چمن و آب و هوای خوب این کمپ باعث شده است تا تمرینات تیم امید با نشاط و طراوت خاصی برگزار شود و رضایت کادر فنی و بازیکنان، کاملا جلب شود. فاصله کوتاه محل تمرین و کمپ با هتل محل اقامت تیم امید نیز یکی از موارد مهمی است که باعث رضایت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است. هتل sense که کمپ بین المللی amirhan را در اختیار دارد نیز امکانات خوبی را از حیث اسکان، تغذیه، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و‌ روباز و آب گرم را در اختیار تیم امید ایران قرار داده است تا تمرینات این تیم در آرامش کامل و به دور از هیاهو برگزار شود.
اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر اردوی تیم ملی فوتبال امید در آنتالیای ترکیه+تصاویر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها