کربکندی: مشکل سپاهان همه اعضای تیم هستند

کد خبر: 495178

کارشناس فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هو‌اد‌ا‌ران در شرایط نامناسب سپاهان تاثیرگذار هستند.

خبرگزاری ایسنا: رسول کربکندی، درباره دیدار روز سه‌شنبه سپاهان مقابل النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظها‌ر کرد: سپاهان یکی از با تجربه‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است، اما در شرایطی وارد این مسابقات می‌شود که حال و روز خوشی ندارد. علی‌رغم این که نسل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، این فصل درگیر مشکلات زیادی است.

او با بیان این که باید لیگ قهرمانان را در تفکر بازیکنان از لیگ برتر جدا کرد، افزود: سپاهان به دفعات در لیگ آسیا بازی کرد و بازیکنان این تیم هم با تجربه هستند و با این روش می‌توان امیدوار به موفقیت نسبی تیم بود.

کربکندی با اشاره به اختلاف میان تماشاگران، مدیریت و کادرفنی گفت: در حال‌ حاضر حرف و حدیث زیادی در تاثیرگذاری کادرفنی وجود دارد. باید این تیم را از زیر فشار تماشاگران و مردم خارج کنند. حتی به نحوه مدیریت این تیم هم اشکالاتی وارد است.

سرمربی سابق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که به نظر مدیران سپاهان هم دچار اختلافاتی شده‌اند، گفت: قطعا همبستگی لازم در این تیم دیده نمی‌شود. مقابل تیم‌های عربی که از بازیکنان تاثیرگذار خارجی بهره می‌برند، کار سخت‌تر هم می‌شود. مدیریت، بازیکنان و کادرفنی سپاهان باید پخته‌تر عمل کنند.

او درباره احتمال تغییر در کادرفنی و مدیریت سپاهان نیز اظها‌ر کرد: اگر واقعا مشکل سپاهان کادرفنی است که این کار را انجام دهند، اما اگر این کار به منظور برداشتن فشار از روی تیم انجام می‌شود، کار اشتباهی است. به نظرم همه عوامل در شرایط موجود سپاهان دخیل هستند.

کربکندی درباره دیدار ذوب آهن با لخویا هم تاکید کرد: ذوب آهن روند خوبی را طی می‌کند، اما در هفته‌های اخیر به دلیل آنالیز تیم‌های دیگر از ذوب آهن، آنها با مشکل مواجه شده‌اند. نمی‌دانم برنامه گل محمدی برای این بازی چیست، اما ذوب آهن دوران خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم در این بازی هم به پیروزی برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها