زیبا بازی نکردن سبک استقلال است

کد خبر: 502765

اگر چه دو دیدار تیم ملی فوتبال چندان حساس نیست و با تیم‌های درجه دو و سه بازی داریم اما همین بازی‌ها نیز می‌تواند محک خوبی برای ملی‌پوشان جوان باشد.اما در لیست کی‌روش تنها یک بازیکن از سه تیم خوزستانی به چشم می‌خورد که در این سهراب بختیاری‌زاده به اظهارنظر پرداخت.

روزنامه نود: حرف های بختیاری زاده را در ادامه می‌خوانید:

* آقا سهراب از لیست جدید تیم ملی اطلاع دارید؟

- اطلاع دقیقی ندارم.

* از سه تیم خوزستانی تنها یک ملی‌پوش دعوت شده است؟

- این مشکلی است که سال‌هاست فوتبال خوزستان دارد و متاسفانه خیلی بد است که اینگونه باشد و خوزستان ملی‌پوش نداشته باشد. یک زمانی فولاد کلی ملی‌پوش داشت ولی مدتی می‌شود درگیر حواشی شده و نوسان زیاد داشته است. این نوسان به ضرر فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد شده که مدت‌هاست ملی‌پوش تحویل فوتبال نداده است.

* استقلال خوزستان کلی بازیکن جوان دارد فکر می‌کنید یک نماینده برای این تیم کافی است؟

- من بارها در مورد دعوت شدن ملی‌پوشان و حتی انتخاب بازیکنان در تیم‌های باشگاهی بحث کردم و گفتم که در هر صورت باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. کی‌روش سال‌هاست در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و شناخت کافی دارد. او بهتر از همه می‌‌داند چه بازیکنانی را دعوت کند. البته در همه جای دنیا وقتی بازیکنان تیم ملی دعوت می‌شوند حرف و حدیث دارد و انتقاد هم می‌شود. در بزرگ‌ترین تیم‌های ملی دنیا وقتی سرمربی نفراتش را اعلام می‌کند مورد نقد قرار می‌گیرد که یک امر طبیعی است.

* استقلال تهران هم بازیکن جوان زیاد دارد فکر می‌کنید چرا تنها سه بازیکن از صدرنشین لیگ دعوت شده است.

- فکر کنم روزبه چشمی هم می‌توانست باشد چون مصدوم است و در مورد سایر نفرات دعوت نشده نیز بحث شده و زیاد نمی‌شود ایراد گرفت.

* دعوت سوشا مکانی را چطور می‌بینید؟

- سوشا دروازه‌بان خوبی است که اگر کمتر درگیر حواشی شود می‌تواند بهتر از این هم باشد. او اول باید ممنون باشگاه پرسپولیس باشد که پشتش ایستاد و حمایتش کرد. از این قبیل اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و ماجرای سوشا را هم باید فراموش کرد و امیدوارم از فرصت پیش آمده استفاده کند و خودش را نشان دهد.

* کدام تیم را شایسته قهرمانی می‌دانید؟

- هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و به سبک خودش بازی می‌کند. نمی‌شود در مورد شایستگی تیم‌ها بحث کرد.

* استقلال خوزستان می‌تواند قهرمان شود؟

- کار سختی است و خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. همین که این تیم تا الان خودش را مدعی نگه داشته جای تقدیر دارد.

* استقلال تهران چطور. خیلی‌ها به خاطر بازی‌های این تیم از ناامیدی حرف می‌زنند؟

- استقلال تیم قابل احترامی است و نباید از نحوه بازی‌اش انتقاد کرد. هر تیمی به سبک خودش بازی می‌کند و قرار نیست هم زیبا بازی کند و هم نتیجه بگیرد. امسال استقلال هم آینده‌نگری کرده و هم مدعی جام گرفتن است. وقتی تیم هفته‌هاست در صدر جدول قرار دارد باید از آن تقدیر کرد و نباید ایراد گرفت. گرچه ایراداتی هم دارد اما به این معنا نیست که صدرنشینی‌اش را زیر سئوال ببرند و انتقاد کنند. الان پرسپولیس هم چند هفته‌ای است که خوب بازی نمی‌کند. پس باید از این تیم هم ایراد گرفت.

* قهرمان لیگ چه تیمی می‌شود؟

- خیلی از تیم‌ها شانس دارند و نمی‌شود از یک تیم نام برد. به نظرم هفته پایانی قهرمان مشخص خواهد شد.

* شاید هم دربی قهرمان را تا حدودی مشخص کند؟

- این بازی بسیار حساس است و برنده‌اش هم روحیه می‌گیرد و هم بازی شش امتیازی را می‌برد. به نظرم تعیین کننده است.

* استقلال اهواز در لیگ می‌ماند؟

- فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد. کار سخت شده و امکان‌پذیر نیست. من دوست دارم بماند ولی منطق می‌گوید سخت است.

* و این که ماندن و رفتن کفاشیان کمی مشکوک به نظر می‌رسد خیلی‌ها می‌گویند او ثبت‌نام نکرده و عده‌ای هم اعتقاد دارند غیابی ثبت‌نام کرده است؟

- ماندن یا رفتن و حتی ثبت‌نام کردن کفاشیان مهم نیست و مهم آن است که هر کسی که می‌خواهد بیاید فکر فوتبال و پیشرفت آن باشد. ما باید فکر اشخاص نباشیم و به این امید باشیم که رئیس فدراسیون فکر فوتبال و پیشرفت آن باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها