سرمربی هند: برابر ایران باید عرق بریزیم

کد خبر: 503677

سرمربی تیم ‌ملی هند می‌گوید برای موفقیت برابر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران بازیکنانش باید در زمین مسابقه عرق بریزند و بیش از حد توانشان فو‌تبا‌ل بازی کنند.

خبرگزاری ایسنا: تیم ‌ملی هند باید پنجشنبه همین هفته‌ در تهران برابر تیم ‌ملی ایران به میدان برود. دیدار رفت دو تیم با برتری سه بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسیده است و حالا تیم ‌ملی ایران امیدوار است تا بتواند با برتری در این دیدار بار دیگر قدرت خود را به حریف دیکته کند.

استفان کنستانتین ، سرمربی تیم ‌ملی هند پیش از دیدار تیمش برابر ایران ، گفت: آنچه که می‌توانم بگویم این است که باید در بهترین شرایط برابر ایران به میدان برویم و بیش از حد توانمان باشیم. تمرینات خوبی برای مقابله با ایران انجام داده‌ایم. برابر ایران باید عرق بریزیم و تلاش بسیار زیادی داشته باشیم. بازی در ایران بسیار سخت است. آنها سابقه حضور در جا‌م جها‌نی را دارند و یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا هستند. حضور در رده نخست رده بندی تیم‌های آسیایی و چهل و چهارم جهان نشان می‌دهد که ایران تیم بسیار خوبی است. این در حالی است که ما در رده 116 فیفا قرار داریم هر چند پیشرفت کرده‌ایم و از رده 160 به این رده رسیده‌ایم.

اعضای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل هند امروز دوشنبه دوم فروردین ماه هند را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. هندی‌ها بعد از بازی با ایران به ترکمنستان خواهند رفت تا برابر این تیم بازی کنند.

سرمربی هند در ادامه گفت: همین که تا این مرحله از انتخابی جا‌م جها‌نی آمده‌ایم برای ما کافی است. هدف بعدی ما این است که تلاش کنیم تا بتوانیم در جام ملت های 2019 امارات حاضر باشیم. فدراسیون فو‌تبا‌ل هند حمایت خوبی از ما کرده است و من از آنها تشکر می‌کنم. من از زمانی که هدایت تیم فو‌تبا‌ل هند را بر عهده گرفتم میانگین سنی بازیکنانم را از 32 سال به 24 سال رساندم و پیشرفت زیادی در تیم ‌ملی شاهد بودیم و امیدوارم که به پیشرفت خودمان نیز ادامه دهیم و فو‌تبا‌ل هند را روز به روز در حال پیشرفت ببینیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها