کاظمی: یک نفر در سیاه جامگان جُور یک استان را می‌کشد

کد خبر: 508490

سرمربی سیاه جامگان خراسان گفت: یک نفر در این تیم جور یک استان را می‌کشد و بازیکنانم در نیم فصل دوم شارژ مالی نشده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: فرهاد کاظمی در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: بازیکنانم در این دیدار تلاش زیادی کردند اما خب شاهد بودید که توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

سرمربی سیاه جامگان بیان کرد: در طول 90 دقیقه کاری را که لازم بود انجام دادیم اما با وجود تلاش بازیکنان به گل نرسیدیم و من این را ناشی از بدشانسی می‌دانم، مقصر شکست خودم هستم و هیچ کدام از بازیکنان کم نگذاشت.

کاظمی گفت: هواداران سیاه جامگان برای برد به ورزشگاه می‌آیند و ما نیز به آنها احترام می‌گذاریم و هر آنچه لازم بود به نمایش گذاشتیم و این فقط مربوط به این بازی نبود.

سرمربی سیاه جامگان عنوان کرد: فولاد در این دیدار برای کسب یک امتیاز به میدان آمده بود اما روی اتفاق در دقایق پایانی به گل رسیدند و مربی آنها دائم عنوان می‌کرد زیر توپ بزنند.

وی با اشاره به مشکلات مالی سیاه جامگان تصریح کرد: یک نفر در این تیم جور یک استان را می‌کشد و بازیکنانم در نیم فصل دوم شارژ مالی نشده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: در بازی با راه آهن شاهد بودید که پنالتی‌ها ما دیده نشد و برابر پرسپولیس و سپاهان نیز بدشانس بودیم و همه تیم‌ها دچار بدشانسی می‌شوند.

وی افزود: ما برای بقا در لیگ برتر دو رقیب اصلی یعنی فولاد و ملوان داشتیم اما با این وجود معتقدم سیاه جامگان 100 درصد در لیگ برتر باقی می‌ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها