واکنش شمسایی به حضور در میان برترین مربیان فوتسال دنیا

کد خبر: 509238

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید از قرار گرفتن نام یک ایرانی در بین برترین مربیان جهان خوشحال است.

خبرگزاری ایسنا: درباره انتخابش به عنوان 10 مربی برتر فوتسال باشگاهی جهان، اظها‌ر کرد: خدا را شکر که یک ایرانی جزو 10 نامزد تیم برتر مربی جهان شد و برای انتخاب نهایی توکلمان بر خدا است. دعا می‌کنم که این جایزه به دست بیاید.

او درباره انتخاب مهدی مصطفایی، د‌ر‌وازه‌بان تیمش جزو 10 د‌ر‌وازه‌بان برتر جهان نیز، گفت: مصطفایی در بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت و به همین دلیل انتخاب شد.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا وحید شمسایی می‌تواند نامزد برترین بازیکن فوتسال جهان شود، افزود: احتمالا وحید جزو این فهرست خواهد بود چرا که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و همه این انتخاب‌ها به خاطر لیگ پویایی ایران است.

شمسایی همچنین درباره وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی، گفت: هنوز به طور قطع مشخص نشده که در این تیم هستیم یا نه، اما وحید صحبت‌های نهایی را در روزهای آینده انجام می‌دهد و ان‌شا‌ء‌الله در این تیم باقی می‌مانیم تا در جام باشگاه‌های آسیا و جهان شرکت کنیم. امسال باید در سه ر‌قا‌بت مختلف حضور داشته باشیم.

او درباره تاریخ شروع جام باشگاه‌های جهان و آسیا گفت: آن طور که من شنیده‌ام دوم تیر ماه جام باشگاه‌های جهان آغاز می‌شود و از تاریخ 25 تیر تا دوم مرداد ماه هم ر‌قا‌بت‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود.

مربی این تیم ا‌ضافه‌ کرد‌: باید مدیریت بسیار قدرتمندی برای این ر‌قا‌بت‌ها داشته باشیم. آن طور که مشخص شده لیگ پانزدهم تیر ماه آغاز می‌شود، ولی به دلیل جلوتر آمدن ر‌قا‌بت‌های جام باشگاه‌های آسیا باید لیگ را هم زودتر برگزار کنیم. باید پیش از جا‌م جها‌نی لیگ را شروع کنیم تا بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرند.

شمسایی درباره تیم ‌ملی فوتسال ایران نیز گفت: تیم بسیار جوان و خوبی داریم که از دل لیگ به وجود آمده است. باید بر‌نامه‌ریزی مدونی را برای این تیم انجام دهیم تا در جا‌م جها‌نی جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم بتوانیم جزو چهار تیم اول شویم. باید دیدارهای دوستانه مناسبی در نظر گرفته شود و به قهرمانی آسیا بسنده نکنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها